Hop til indhold

Recommended Posts

underdog40 skrev, for 11 timer siden:

Vi bør kunne skrive lige hvad der falder os ind her så længe vi gør det indenfor reglerne. Jeg mener fx ikke at trådstarter har gjort andet end at ytre sin utilfredshed. Og det er der mange måder at gøre på. Det er naturligvis også i orden at komme med kritik af en kritisk anmeldelse. Når man har ladt geværet skal man også være klar til at affyre det. Sådan er det. Men det ender med at blive lidt en snak om man kan lide blå eller røde bukser. Og så snører mit røvhul sig altså sammen når brugere skal belære andre om hvad reglerne og kutymer skal være for brugen af sitet. Det må da være dem der administrerer siden som afgør det.  

ps! Om det er tråden her ved jeg ikke. Men nu er linket dødt.

Og levende igen...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

forstår heller ikke hvorfor folk har så ondt i røven over trådstarterens tråd.. jeg har selv haft dårlige anmeldelser hvor jeg har været ærlig.. synes da selv at hun virker til at være en skod service, hvis du ikke kan røre hendes patter og hun brokker sig konstant. det minder mig om hende GP Kim der var i østerbro, samme adresse hvor Sonja er.. måtte ikke engang røre på hendes røv mens jeg tog hende doggystyle.  men XXX, bar ignorer de fjolser der tuder over det.. du finder gode og dårlige GP! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...