Hop til indhold
Guest Hubris

Bedste Kysser

Recommended Posts

Guest Hubris

Kære Brødre

Jeg har brug for jeres erfaring. Det er ved at være tid til endnu et besøg. I den forbindelse må jeg indrømme at det vigtigste for mig er gode dybe kys. Det er faktisk vigtigere end resten af behandlingen. Det store spørgsmål er derfor, om der er en pige i kan abefale, hvis kyssene er det vigtigste man får i mødet?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nicoline, Madelaine, Estelle alle på Cassiopaia, Ringstedgade 5, Østerbro kan varmet anbefales, også Chantall samme sted. Men også Alexandra på Romantica, Marstalsgade 6

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hubris skrev, for 1 time siden:

Kære Brødre

Jeg har brug for jeres erfaring. Det er ved at være tid til endnu et besøg. I den forbindelse må jeg indrømme at det vigtigste for mig er gode dybe kys. Det er faktisk vigtigere end resten af behandlingen. Det store spørgsmål er derfor, om der er en pige i kan abefale, hvis kyssene er det vigtigste man får i mødet?

Jeg får lyst til at fremhæve Tiffany Diamond, hun snaver mig altid i gulvet før, under og efter,  kun afbrudt når hendes lyst til at snakke og grine, tager over  :) Men, det betyder jo ikke at alle kan forvente samme kysselyst.  Kys handler måske endnu mere om kemi, end det reelt seksuelle.  Sådan har jeg det i hvert fald. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

http://www.sexyclub.dk/girls/nynne/index.php

http://www.sexyclub.dk/girls/pernille3/index.php

http://www.sexyclub.dk/girls/nikoline/index.php

http://www.afrodites-piger.dk/pige.php?id=1

Disse piger har jeg erfaret er rigtig gode "kyssere" - men jeg vil da lige bemærke, at jeg også har oplevet dem som rigtig gode "kneppere"!

Redigeret af Pigeforskeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 12 timer siden:

Jeg får lyst til at fremhæve Tiffany Diamond, hun snaver mig altid i gulvet før, under og efter,  kun afbrudt når hendes lyst til at snakke og grine, tager over  :) Men, det betyder jo ikke at alle kan forvente samme kysselyst.  Kys handler måske endnu mere om kemi, end det reelt seksuelle.  Sådan har jeg det i hvert fald. 

 

Jeg gik ind i tråden for at anbefale netop Tiffany. Det er svært at slå dybe, våde kys med et par store, fede læber på en mørk pige som hende. Hun gør mig så liderlig med de kys.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron

Kan altså godt lide den her tråd, og skønt at der er del af pigerne der bliver nævnt der kommer tilbage eller er her permenent. For mig er kyssene også 1 priotitet og dernæst blow. Sabrina leverer altså top på begge dele og til en rigtig fornuftig pris, er næsten blevet forvent med at for 800 for en halv time er der massere af våde kys og super fransk incl og at både mega og deep er ekstra, men fuck du får alt her for 800 hos Sabrina. Hun er ikke den der blownawayskønhed petit ungpige nips, men hun leverer så godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@LivMellem linjerne ses din holdning til emnet. Det er i grunden et emne vi debatterer igen og igen her på eroguide. Den har bare en ny farve hver gang. Vi kan jo spørge nogle af os mænd om følgende scenarie. Kys 10 forskellige og tilfældige kvinder. Få dem til at anmelde kysset og se om ikke også kvinderne har meninger om "ægtheden" på kysset. Gør dette hver dag i en måned og se så om antallet af ***** (5 stjerner) ikke vil dale i lige linje med manglende lyst til at kysse igen og igen. 

Du skal tænke på, at når vi kommer til dig er vi sultne efter kontakt. Graden af kontakt varierer med graden af "ægtheden" som du står for. Vi, som bruger er på den måde det mest ægte i spillet mellem dig og os. Men når det nu er sagt kan jeg ikke lade være med at tænke på de gange det har været bedst for mig. 

Jeg har, syntes jeg selv, fundet den fedeste fidus til at mødet bliver så "ægte" som muligt. Hvis jeg smigrer og flirter på en, syntes jeg selv, ret pæn måde. Ja så bliver den kvinde jeg skal have kontakt til, gladere og mere åben. På den måde bliver mit møde bedre for mig, og for hende. 

Nogle gange møder vi kvinder, der bare har en dårlig dag eller på anden måde bare ikke gider. Det er lige netop den dag, at hun får af vide, at hun er fake. Dette er i grunden ret tarveligt. For i kan jo ikke gøre for, at i har en dårlig dag. Jeg tænker, at jeg er en af de få der der hellere vil have at hun aflyser, end at hun lader os få en dårlig time sammen. Det er lidt ligesom når en kok lader dårlig mad serverer frem for at lade kunden vente lidt længere så den næste tallerken sidder lige i skabet. 

Så hvad gør du??? Du har en aftale med en kunde, men du gider ikke den dag? Aflyser, og risikerer, at det aéfterlader dårlig omtale, eller gennemtvinger og risikerer, at dette også giver dårlig omtale?? 

 

 

Jeg<3eroguide

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 14 timer siden:

Kys handler måske endnu mere om kemi, end det reelt seksuelle.  Sådan har jeg det i hvert fald. 

 

Enig.

Kemi betyder bare så meget, når det kommer til kys.

DFK forventer jeg ikke ved første besøg, selv hvis kemien er der. Ikke at det ikke kan forekomme, men det jeg typisk har oplevet er at deep french kissing kræver flere besøg. Og det har jeg intet som helst problem med ... jeg finder det snarere meget naturligt. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er i grunden underligt, at vi diskuterer kysset som om det at ligge med en ny mand 5 gange om dagen ikke er noget vi skal diskutere. Jeg er interesseret i at finde ud af hvorfor kysset er mere intimt end resten. Nu da hun jo har os liggende oven på sig svedende og prustende. ja ja jeg ved godt, at jeg overdriver. Hun har os i munden og sutter og sutter. Men et kys? Hvorfor??

Del dette indlæg


Link til indlæg
19517 skrev, for 8 timer siden:

Så hvad gør du??? Du har en aftale med en kunde, men du gider ikke den dag? Aflyser, og risikerer, at det aéfterlader dårlig omtale, eller gennemtvinger og risikerer, at dette også giver dårlig omtale?? 

Hvis jeg en morgen ikke har lyst til at tage på arbejde, af den ene eller anden grund, så bliver jeg hjemme. Hvis jeg er taget afsted og kl 12 ikke har lyst mere, så tager jeg hjem. Jeg kysser ikke med alle; hvis jeg har lyst, så kysser jeg, hvis ikke så lader jeg være. Og jeg lover aldrig noget i telefonen. Jeg tænker heller aldrig på, om jeg nu får dårlig (eller god) omtale, jeg tænker på at give mine gæster en god oplevelse. De fleste af mine gæster har iøvrigt været hos mig før....

Jeg kan tillade mig at arbejde sådan fordi:

1) Min dag sjældent er planlagt før jeg møder, de fleste ringer og siger de kommer om ti min eller kl xx. Har jeg en aftale så holder jeg den. Jeg har aldrig oplevet ikke at have lyst, når der står en gæst i døren.

2) Jeg har indrettet mig, så jeg ikke behøver ha ret mange gæster. Og jeg har is nok i maven til at sige nej til aftaler, eller ha en nulvagt, uden at få dårlige nerver

3) De fleste af mine gæster vælger massage med afslutning, pirringsbondage eller forskellige former for rollespil / ydmygelse, så det er ikke hver dag det overhovedet er relevant at kysse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Amazing Kimberly skrev, for 16 timer siden:

In my opinion kisses are important!  <3

 Kisses start the game, they are during and at the end... Without kissing it would be "dry".

:D

I like what you are saying. I have the same opinion. Thank you:wub:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hubris skrev, den 6/10/2017 at 21:41:

Kære Brødre

Jeg har brug for jeres erfaring. Det er ved at være tid til endnu et besøg. I den forbindelse må jeg indrømme at det vigtigste for mig er gode dybe kys. Det er faktisk vigtigere end resten af behandlingen. Det store spørgsmål er derfor, om der er en pige i kan abefale, hvis kyssene er det vigtigste man får i mødet?

Blev du klogere? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hubris

Kære brødre

Jeg satte min lidt til broderskabet og blev ikke skuffet. Tak for anbefalingerne og for den medfølgende debat. Fantastisk hvis også andre kan få noget ud af tråden. Interessant hvordan det generelt er de danske piger der her virker til at være de fortrukne.

Jeg lægger selvfølgeligt en anmeldelse som tak :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
gertie skrev, den 6/10/2017 at 23:02:

Nicoline, Madelaine, Estelle alle på Cassiopaia, Ringstedgade 5, Østerbro kan varmet anbefales, også Chantall samme sted. Men også Alexandra på Romantica, Marstalsgade 6

Måske lidt O.T. men er der nogen der ved om Nicoline fra Cassiopeia har samme farve hår forneden som foroven? (hvis altså hun ikke var glatbarberet)

/F

Del dette indlæg


Link til indlæg
Flanders skrev, for 4 timer siden:

Måske lidt O.T. men er der nogen der ved om Nicoline fra Cassiopeia har samme farve hår forneden som foroven? (hvis altså hun ikke var glatbarberet)

/F

Disse fire blondiner er linet op som gode kyssere. Du spørger så nærmere til Nicoline (Cassiopeia), hvordan hendes hårfarve er. - Jeg har kysset og kneppet med Nicoline flere gange, og umiddelbart vil jeg mene, at hun er ægte blondine. - Vi er vel enige om, at Nikoline ikke har hår på fissen, og at vi derfor ikke kan sige noget afgørende om hendes medfødte hårfarve. - Dit spørgsmål må jeg naturligvis besvare med, at det ved jeg ikke med sikkerhed. - I øvrigt kan fissehår vel også farves eller affarves, så intet kan siges med sikkerhed. - Jeg vil spørge Nicoline, næste gang jeg knepper og kysser med hende. - Hvis jeg husker det. - Men jeg kan muligvis blive distraheret af andre ting end hårfarve.

Redigeret af Pigeforskeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, for 29 minutter siden:

Disse fire blondiner er linet op som gode kyssere. Du spørger så nærmere til Nicoline (Cassiopeia), hvordan hendes hårfarve er. - Jeg har kysset og kneppet med Nicoline flere gange, og umiddelbart vil jeg mene, at hun er ægte blondine. - Vi er vel enige om, at Nikoline ikke har hår på fissen, og at vi derfor ikke kan sige noget afgørende om hendes medfødte hårfarve. - Dit spørgsmål må jeg naturligvis besvare med, at det ved jeg ikke med sikkerhed. - I øvrigt kan fissehår vel også farves eller affarves, så intet kan siges med sikkerhed. - Jeg vil spørge Nicoline, næste gang jeg knepper og kysser med hende. - Hvis jeg husker det. - Men jeg kan muligvis blive distraheret af andre ting end hårfarve.

Ja tak for det :) Jeg har skrevet en mail til hende, men hun har ikke svaret endnu. Du kan jo bede hende om at checke om min mail er røget i spammappen. Jeg må se at få en aftale i stand med hende, for hun er satme en lækkerbisken.

/F

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...