Hop til indhold

Recommended Posts

Halløjsa :) 

Har nu været på en del thai massage steder og fået god Massage med dertilhørende Hj, begge dele i svingende kvalitet. Bliver som regel mest "skuffe" over Hj. 

Faldt en dag over http://1966kvinden.webnode.dk og havde længe tænkt over decideret lingam massage (massage af den lille ven) og valgte at besøge hende ;) Har nu været der 2 gange, første gang 30 minutter og anden gang 60 minutter. Hold da op hvor det er lækkert at mærke den varme olie blive gnidet ud over ens nøgne hud, stort set umuligt at holde ro på banditten og både den og jeg blev gladere og lettet da den fik den helt store tur ;) 

Ud over den lækre behandling er der både rart og hyggeligt at være der i hendes hjem :) kommer jeg igen, mon ikke ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Prostate massage skrev, for 46 minutter siden:

Har nu været på en del thai massage steder og fået god Massage med dertilhørende Hj, begge dele i svingende kvalitet. Bliver som regel mest "skuffe" over Hj. 

Faldt en dag over http://1966kvinden.webnode.dk og havde længe tænkt over decideret lingam massage (massage af den lille ven) og valgte at besøge hende ;) Har nu været der 2 gange, første gang 30 minutter og anden gang 60 minutter. Hold da op hvor det er lækkert at mærke den varme olie blive gnidet ud over ens nøgne hud, stort set umuligt at holde ro på banditten og både den og jeg blev gladere og lettet da den fik den helt store tur ;) 

Ud over den lækre behandling er der både rart og hyggeligt at være der i hendes hjem :) kommer jeg igen, mon ikke ;) 

Mange tak..... ;) 

Du er en fornøjelse og ha besøg af... ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
mannings skrev, den 6/10/2017 at 15:12:

Lyder som et spændende alternativ til thai. Hvordan ser hun ud...?

Jamen som en voksen kvinde nu ser ud, masser af charme, frække øjne kækt smil ;) For mig er det ikke så vigtigt hvordan hun ser ud, men mere hvordan hun er til stede og er indlevende i det hun laver, om hun nyder det :) Og der må jeg sige jeg mærker ;)  og så har hun nogle pænt store bryster :P 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Poul73
Prostate massage skrev, den 9/10/2017 at 20:28:

Jamen som en voksen kvinde nu ser ud, masser af charme, frække øjne kækt smil ;) For mig er det ikke så vigtigt hvordan hun ser ud, men mere hvordan hun er til stede og er indlevende i det hun laver, om hun nyder det :) Og der må jeg sige jeg mærker ;)  og så har hun nogle pænt store bryster :P 

hvilken størelse er pænt store bryster ? :-P og er de i fri dresur under massagen 

Redigeret af Poul73

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest gladfordet
Prostate massage skrev, den 10/6/2017 at 14:58:

Jeg kan tilslutte mig det hele :) 

Lena kan stærkt anbefales ! 

God weekende derude.

Glad

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, den 6/10/2017 at 15:19:

Tjek hjemmesiden den giver et indtryk...

Kan du se noget, som jeg ikke kan se? 

Det er lidt den omvendte verden. Normalt kan man ikke se øjnene, her kan man kun se øjnene, men ikke hvordan hun ser ud. Personligt synes jeg måske også at det er lidt ligegyldigt i denne sammenhæng, og så måske alligevel ikke helt. jeg tror ikke at et enkelt billede ville skade. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Finn1101 skrev, for 1 time siden:

Det er lidt den omvendte verden. Normalt kan man ikke se øjnene, her kan man kun se øjnene, men ikke hvordan hun ser ud. Personligt synes jeg måske også at det er lidt ligegyldigt i denne sammenhæng, og så måske alligevel ikke helt. jeg tror ikke at et enkelt billede ville skade. 

Ser det samme som dig en kvinde med briller kort mørkt hår opgiver sin alder til 51, det jeg kan se udover briller er at det ikke er et tykt menneskes ansigt, og de anmeldelser der er, er ikke ringe, så.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 1 time siden:

Der kommer ikke flere billeder da jeg ikke har lyst til at vise hele verden hvem jeg er... Men jeg har lidt både til gården og gaden... :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 20 timer siden:

Nu skal vi også lige huske på at det er en GP ikke en nuværende thai kvinde, dvs der er lidt mere privatliv omkring hende ;) 

Så hvis du ikke bliver fristet af anmeldelserne så er det måske ikke her at du skal have tid ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var förbi där igår. Fick en fantastisk halvtimme.

Först klä  av mig naken och lägga mig på rygg på massagebordet. Hon tog också av sig allt utom

trosorna. Mycket sensuellt började hon sen smeka min kropp med ljummen olja. Magen ljumskar bröst.

Det var dejligt. Sen smekte och masserade hon bollerne en god stund och så aven staken som stod fast nu.

Mjuka härliga rörelser och hon tryckte hårt mot prostatan såå man kunde hålla sig längre och få en härlig utlösning efter 30 minuter.

Fantastisk. Jag kommer gärna igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gustafma skrev, for 3 timer siden:

Var förbi där igår. Fick en fantastisk halvtimme.

Först klä  av mig naken och lägga mig på rygg på massagebordet. Hon tog också av sig allt utom

trosorna. Mycket sensuellt började hon sen smeka min kropp med ljummen olja. Magen ljumskar bröst.

Det var dejligt. Sen smekte och masserade hon bollerne en god stund och så aven staken som stod fast nu.

Mjuka härliga rörelser och hon tryckte hårt mot prostatan såå man kunde hålla sig längre och få en härlig utlösning efter 30 minuter.

Fantastisk. Jag kommer gärna igen.

Ja, hun kan nogle ting :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Brugte strømper købes
Prostate massage skrev, den 6/10/2017 at 14:58:

lyder behageligt, er hun topløs el i lingeri under massagen mon ? overvejer nemlig et besøg..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thai-fan72
Brugte strømper købes skrev, for 13 minutter siden:

lyder behageligt, er hun topløs el i lingeri under massagen mon ? overvejer nemlig et besøg..

Hvis du under dig selv at læse hele tråden, vil du få svaret... :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...