Hop til indhold
Midtjyderne

GANGBANG - 11. OKTOBER VED VEJLE med Kat & veninde - få 2 Piger til en piges pris

Recommended Posts

En skam man ikke er hjemme. Ellers var jeg stensikker deltager. Kats venninde lyder ret nice:) elsker store bryster

Del dette indlæg


Link til indlæg
HappyS skrev, for 12 timer siden:

Jeg ville ønske at der var billeder af veninden også :) Ville være fedt at se de store silikonebabser ;)

Ja... det er nok med vilje de ikke viser fotos, så er man nødt til at komme for at se dem (altså kasserne) og 80 i - det må jo næsten være Linse Kessler størrelse, eller mon Linses er et par numre større
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pelle45 skrev, for 10 timer siden:

Hvis man er til GB tror jeg bare man skal vente til om torsdagen. Maria og Molly ser da noget bedre ud og virker frækkere.

Det er jeg da så på ingen måde enig i. Men syntes det er en mærkelig ting at skrive i denne tråd! Ku du ikke skrive i tråden om dem. Måske jeg er forkert på den. 

Her ved jeg det bliver holdt på ennordenlog måde med hensyn til alle deltagere især pigerne! Det kan jeg godt li. 

Kat ser da helt fantastisk ud og veninden håber jeg lever op til beskrivelsen

 

Redigeret af Midtjyderne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pelle45 skrev, for 11 timer siden:

Hvis man er til GB tror jeg bare man skal vente til om torsdagen. Maria og Molly ser da noget bedre ud og virker frækkere.

Dårlig stil at anbefale andres arrangementer i en "konkurrerende tråd"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pelle45 skrev, for 23 timer siden:

Hvis man er til GB tror jeg bare man skal vente til om torsdagen. Maria og Molly ser da noget bedre ud og virker frækkere.

Kære Pelle 

Det her er dårlig stil efter min opfattelse fra din side. Du har lov til at synes, hvad du vil, men bør ikke nedgøre andres arrangementer, og især ikke når du ikke kender til dem, eller pigerne. 

Du har ret til helt visuelt at synes det du vil, men så bør du gå ind på den rigtige tråd og lovprise den/dem 

selv kunne jeg ikke finde på at kritisere andres events, ihverfald ikke før jeg selv havde deltaget og det så ikke levede op til mine forventninger eller annoncens beskrivelse. 

God søndag 

rescue 51

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pelle45 skrev, den 2017-10-07 at 14:06:

Hvis man er til GB tror jeg bare man skal vente til om torsdagen. Maria og Molly ser da noget bedre ud og virker frækkere.

”To each his own”. Maria og Molly ser helt almindelige ud, mens den her Kat ser ud til at vare den fræckeste og mest sexede milf nogensind. Er hendes veninde kun hælften så pæn blir det nock fræckeste GB til dags dato:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Håber at se en masse frække liderlige fyre på onsdag.. Vi kører laaaangt for den her lækre kneppetur, så giv os noget at glæde os til ;) 

Min veninde er pisse lækker og ja, kæmpe store runde Linsepatter! I blir IKK skuffede, hvis i kommer efter meget store flotte bryster! 

Det her er mit nr. 2 eventyr og jeg blir allerede våd bare ved tanken! 

 

Hpber vi ses en masse! 

 

Kys til jer..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frøken Kat skrev, for 7 timer siden:

Håber at se en masse frække liderlige fyre på onsdag.. Vi kører laaaangt for den her lækre kneppetur, så giv os noget at glæde os til  

Min veninde er pisse lækker og ja, kæmpe store runde Linsepatter! I blir IKK skuffede, hvis i kommer efter meget store flotte bryster! 

Det her er mit nr. 2 eventyr og jeg blir allerede våd bare ved tanken! 

 

Hpber vi ses en masse! 

 

Kys til jer..

Det er dejligt i kør en lang tur efter noget jysk pik! 

Håber vi Blir mange så i rigtig kan få det i vil ha! 

Ser frem til at se jer to dejligste piger med store og knap så store patter! 

Men fuck jeg vil nyde jer 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoSecret skrev, for 21 minutter siden:

Hvis man da bare ikke skulle på job... suk suk

 

NoSecret skrev, for 21 minutter siden:

Hvis man da bare ikke skulle på job... suk suk

En anden god gang måske, søde ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...