Hop til indhold
newfag

Dyrt handjob på strandvejens wellness

Recommended Posts

Synes normalt jeg har fået fine priser og god behandling hos Strandvejens Wellness, men forleden fik jeg massage af en ny pige Lung og synes hun meget høj pris for hvad man får.

700kr for en halv time massage og afslutning er på grænsen til bondefangeri. 

Derfor opfordring til andre EG'ere: hvis I vil besøge Lung så vær meget præcis i jeres aftale om pris inden behandling starter. 

Først ville hun have 1000kr for 1times massage og afslutning, allerede her ringede der en klokke, desværre ikke højt nok. Jeg forklarede det var meget over hvad jeg plejede at give og sagde at jeg plejede at give omkring 600-700 for en time med afslutning. Denne gang var budgettet ca.500kr. så det måtte gøres lidt kortere end en time. Hun sagde 'okay vi gør det kortere'. For 30min behandling blev der opkrævet 700kr. Jeg gad ikke rigtig forhandle på daværende tidspunkt, men synes det var over toppen. 

Stedet: 9/10

Pigen: 8/10 (sexet og petit)

Pris: 2/10 (alt for dyr)

Afslutning: 9/10

Gentagelse: Måske, pigen var super sexet, men har tænkt mig at være meget kontant i prisforhandling. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
newfag skrev, for 2 timer siden:

Synes normalt jeg har fået fine priser og god behandling hos Strandvejens Wellness, men forleden fik jeg massage af en ny pige Lung og synes hun meget høj pris for hvad man får.

700kr for en halv time massage og afslutning er på grænsen til bondefangeri. 

Derfor opfordring til andre EG'ere: hvis I vil besøge Lung så vær meget præcis i jeres aftale om pris inden behandling starter. 

Først ville hun have 1000kr for 1times massage og afslutning, allerede her ringede der en klokke, desværre ikke højt nok. Jeg forklarede det var meget over hvad jeg plejede at give og sagde at jeg plejede at give omkring 600-700 for en time med afslutning. Denne gang var budgettet ca.500kr. så det måtte gøres lidt kortere end en time. Hun sagde 'okay vi gør det kortere'. For 30min behandling blev der opkrævet 700kr. Jeg gad ikke rigtig forhandle på daværende tidspunkt, men synes det var over toppen. 

Stedet: 9/10

Pigen: 8/10 (sexet og petit)

Pris: 2/10 (alt for dyr)

Afslutning: 9/10

Gentagelse: Måske, pigen var super sexet, men har tænkt mig at være meget kontant i prisforhandling. 

 

Enig i det virker dyrt, men du havde accepteret prisen inden, så jeg forstår ikke helt din klagesang

Del dette indlæg


Link til indlæg
*Kurt* skrev, for 17 minutter siden:

Enig i det virker dyrt, men du havde accepteret prisen inden, så jeg forstår ikke helt din klagesang

Jo, men de 700 var for en time med sprøjt og ikke en halv – som jeg har forstået det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
Borende X skrev, for 1 time siden:

Jo, men de 700 var for en time med sprøjt og ikke en halv – som jeg har forstået det.

Vist ikke: "For 30min behandling blev der opkrævet 700kr."

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tatra skrev, for 11 minutter siden:

Vist ikke: "For 30min behandling blev der opkrævet 700kr."

Trådstarter skriver da: "jeg plejede at give omkring 600-700 for en time med afslutning", og så vidt jeg kan se, betalte han det samme for den halve tid. Nå, men det kan han nok bedst selv svare på :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var tider i ( gamle dage ) , da man kunne få 1 times massage og HJ for en plow

Syntes godt nok at prisen er gået op og sometider kvaliteten gået ned 

Hva sker der ??? :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 17 timer siden:

Trådstarter skriver da: "jeg plejede at give omkring 600-700 for en time med afslutning", og så vidt jeg kan se, betalte han det samme for den halve tid. Nå, men det kan han nok bedst selv svare på :)

Ja betalte det hele for det halve så at sige, so ikke pengene værd i min bog :P

Hun tilbød også FP til 1800 hvilket er helt hen i vejret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
butterfly skrev, for 9 timer siden:

Det var tider i ( gamle dage ) , da man kunne få 1 times massage og HJ for en plow

Syntes godt nok at prisen er gået op og sometider kvaliteten gået ned 

Hva sker der ??? :(

Hvad som sker? Det er ikke gamle dage mere - det er hvad som sker.

I gamle dage kunne man købe en ny Jaguar E-type for omtrent 25.000 kr. Eller en Volvo til 10.000 kr.

Det kan man ikke mere. :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alting stiger forhåbentlig også din løn. Pigerne skal jo også leve. Har lige været i Pkuket og her er det også steget en del - that’s life

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, man må jo forholde sig til om timeprisen er rimelig eller ej. Faktorer som udbyderens investering og udbud og efterspørgsel spiller ind.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lung er ikke hos Dao længere.... men jeg skal hilse fra Dao og sige at man altid er velkommen til at ringe til hende personligt hvis der er noget som ikke har været tilfredsstillende ... og du kan få hendes nummer med en PM til mig :-)

Redigeret af doggingkbh
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest wayfarer
Amar Lover skrev, den 1/2/2018 at 10:35:

Alting stiger forhåbentlig også din løn. Pigerne skal jo også leve. Har lige været i Pkuket og her er det også steget en del - that’s life

Når jeg læser hvad i er villige til at give for tingene versus hvad de reelt kan købes for her i landet er det sgu humor, uanset om min løn går op eller ej

Del dette indlæg


Link til indlæg
wayfarer skrev, den 8/10/2017 at 15:30:

eneste grund til de tager de priser, er fordi folk er for dumme.

Det er svært at få piger i branchen.

Det koster 20.000 i bøde at få taget en turist hos sig, og med de stadigt strammere regler for familiesammenførsel og navnligt for at opnå permanent opholdstilladelse er flere og flere af de nytilkomne piger fokuseret på at leve op til kravene om skolegang for at opnå tilstrækkelige sprogkundskaber og på at finde “normalt” fuldtidsarbejde, som jo er et krav at man har for at perioder med arbejde tæller med i opfyldelsen af beskæftigelseskravet.

Og godt nok kommer der flere og flere svenske piger til København og arbejder, men resultatet er at tilgangen af piger til massageklinikkerne er for nedadgående, og derfor er det vistnok også mere og mere normalt med 60% af omsætningen til pigen og 40% til stedet, end før hvor 50/50 var mere normalt, så det giver altså lidt et pres på stederne for at sætte priserne op, hvis de stadig skal tjene det samme.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...