Hop til indhold
maria30dk

Mega Frækt Gangbang ved Vejle d. 12 Oktober kl. 11-13 - 2 piger - KUN 1000.-

Recommended Posts

ET DRØMMESENARIO AF ET GB I VEJLE " MED PIGESEX "

Den Midtjyske Pædagog Molly og Den Sjællandske Sygeplejerske Maria holder gangbang sammen d. 12 oktober 2017 kl. 11-13…. Skal du med ??

Et Mega frækt GB med 2 super frække og kække piger som ved hvad de vil ha og kan.. ja her snakker vi om ÆGTE Milf’er Og hvad bedre er så elsker de begge lesbiske lege, så forvent sikkert at de er igang med hinanden når du ankommer !

Pædagogen Molly er en Midtjysk frækkert på 40 år, som hver da lider af ægte nymfomani, hun kan simpelthen ikke få nok, hun har før prøvet mini GB’s, men nu skal der flere raske gutter til.. kort sagt… HUN VIL HA’ MERE ! Hun er 172 cm høj, hun vejer 66 kg og har et guddommelig flot brystparti af en str 80C. Hun elsker sutte, og sluger gerne !!

Sygeplejersken Maria er den Sjællandske blondine på 31 år.. Med sine store ægte legesyge bryster ( 85D ) hjælper hun mænd til at komme i den syvende himmel.. Hun har før prøvet GB’s og elsker opmærksomheden af alle de dejlige mænd, som hun med stor lyst sutter.. Hun elsker især hvis hun kan få 2 pikke op i sig på samme tid ( ikke analt ).. kort sagt en rigtig frækkert som med sine 170 cm høj og flot fordelte 75 kg blot venter på at blive omringet af liderlige mænd.

Under selve gangbang’et tilbyder begge piger dejlig fræk blid sex i flere stillinger.. De elsker begge at sutte, men kun Molly sluger… Der tilbydes IKKE anal, kys og fingre oppe.. Dvs IKKE TILLADT.
Der tilbydes Blow UDEN kondom, men ALT ALT sex er MED Kondom

Vi tager kun pæne soignerende mænd og hygiejnen skal selvfølgelig være i top  - negle skal være klippede

Der vil være mulighed for at bade forinden og der er sæbe og håndklæde til dig.


Prisen for dette fantastiske arrangement er kun

1 time 1000.- pr. Deltager. ( Ingen Tillæg af nogen slags, alt der tilbydes er inkl. )

2 timer 1600.-  pr. Deltager. ( Ingen Tillæg af nogen slags, alt der tilbydes er inkl. )

Arrangementet afholdes d. 12 Oktober 2017 fra kl. 11 til kl. 13 på et meget diskret sted mellem Vejle og Kolding.

Ved tilmelding skal du skrive på flg. Mail : [email protected] !!!OBS!!! Husk at oplyse dit “navn” og TLF NR, da adressen sendes pr. Sms kl. 08 på selv dagen.

Vi glæder os helt vildt til at i ordner os på ægte jysk maner..

Knus

Molly og Maria

25.jpg

30.jpg

42.jpg

IMG_0805.jpg

IMG_0811.jpg

IMG_E0802.jpg

Redigeret af maria30dk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil bare lige rose de billeder i har smidt på her. Hold da op det er pæne billeder af modne, lækre kvinder.

Vil ønske jer et fantastisk arrangement. :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 6 minutter siden:

Jeg vil bare lige rose de billeder i har smidt på her. Hold da op det er pæne billeder af modne, lækre kvinder.

Vil ønske jer et fantastisk arrangement. :-P

Tak søde..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Maria

Det er måske ikke det rigtige sted at spørge,men jeg har længe kigget efter GB, og er helt nybegynder inden for dette univers,mit spørgsmål er om deltagelse til disse er for alle eller om det mest er yngre og veltrænede/veludrystede fyre der kommer til disse arrangementer.

Mvh. Tsla

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tsla skrev, 1 time siden:

Hej Maria

Det er måske ikke det rigtige sted at spørge,men jeg har længe kigget efter GB, og er helt nybegynder inden for dette univers,mit spørgsmål er om deltagelse til disse er for alle eller om det mest er yngre og veltrænede/veludrystede fyre der kommer til disse arrangementer.

Mvh. Tsla

Hej Tsla.

Ved mine arrangementer kommer alle slags mænd, store som små, og unge som gamle... Dog minimum 21 år søde.. :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
maria30dk skrev, for 8 timer siden:

Hej Drenge... Der er stadig pladser... Kom nu, det bliver hysterisk Frækt.. :wub:

Hej skønne 

Det er fristende men jeg ved ikke helt om der er noget for mig da jeg jo ikke har prøvet det før at være i samme rum som andre mænd uden tøj;)

Vil høre om man kan bestille 1 time og så tilkøbe en mere for 600 hvis nu det er godt:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
maria30dk skrev, for 2 timer siden:

Tænker mellem 8 og 12 søde Tsla

Okay mig der misforstod dine 15:Dkan regne ud det er dage du mener:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
maria30dk skrev, 1 time siden:

Det synes jeg virker sært, når nu der står 12 oktober i annoncen ??

Ja, undskyld. - Jeg havde vist læst flere annoncer - og blandet dem lidt sammen i farten. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

ET DRØMMESENARIO AF ET GB I VEJLE " MED PIGESEX "

Den Midtjyske Pædagog Molly og Den Sjællandske Sygeplejerske Maria holder gangbang sammen d. 12 oktober 2017 kl. 11-13…. Skal du med ??

Et Mega frækt GB med 2 super frække og kække piger som ved hvad de vil ha og kan.. ja her snakker vi om ÆGTE Milf’er Og hvad bedre er så elsker de begge lesbiske lege, så forvent sikkert at de er igang med hinanden når du ankommer !

Pædagogen Molly er en Midtjysk frækkert på 40 år, som hver da lider af ægte nymfomani, hun kan simpelthen ikke få nok, hun har før prøvet mini GB’s, men nu skal der flere raske gutter til.. kort sagt… HUN VIL HA’ MERE ! Hun er 172 cm høj, hun vejer 66 kg og har et guddommelig flot brystparti af en str 80C. Hun elsker sutte, og sluger gerne !!

Sygeplejersken Maria er den Sjællandske blondine på 31 år.. Med sine store ægte legesyge bryster ( 85D ) hjælper hun mænd til at komme i den syvende himmel.. Hun har før prøvet GB’s og elsker opmærksomheden af alle de dejlige mænd, som hun med stor lyst sutter.. Hun elsker især hvis hun kan få 2 pikke op i sig på samme tid ( ikke analt ).. kort sagt en rigtig frækkert som med sine 170 cm høj og flot fordelte 75 kg blot venter på at blive omringet af liderlige mænd.

Under selve gangbang’et tilbyder begge piger dejlig fræk blid sex i flere stillinger.. De elsker begge at sutte, men kun Molly sluger… Der tilbydes IKKE anal, kys og fingre oppe.. Dvs IKKE TILLADT.
Der tilbydes Blow UDEN kondom, men ALT ALT sex er MED Kondom

Vi tager kun pæne soignerende mænd og hygiejnen skal selvfølgelig være i top  - negle skal være klippede

Der vil være mulighed for at bade forinden og der er sæbe og håndklæde til dig.


Prisen for dette fantastiske arrangement er kun

1 time 1000.- pr. Deltager. ( Ingen Tillæg af nogen slags, alt der tilbydes er inkl. )

2 timer 1600.-  pr. Deltager. ( Ingen Tillæg af nogen slags, alt der tilbydes er inkl. )

Arrangementet afholdes d. 12 Oktober 2017 fra kl. 11 til kl. 13 på et meget diskret sted mellem Vejle og Kolding.

Ved tilmelding skal du skrive på flg. Mail : [email protected] !!!OBS!!! Husk at oplyse dit TLF NR, da adressen sendes pr. Sms kl. 08 på selv dagen.

Vi glæder os helt vildt til at i ordner os på ægte jysk maner..

Knus

Molly og Maria

25.jpg

30.jpg

42.jpg

IMG_0805.jpg

IMG_0811.jpg

IMG_E0802.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...