Hop til indhold
dentvivlsomme

Hjææææææææææælp

Recommended Posts

Hej folkens! 

Jeg ligger inde med en god løn i denne månede, og tænker at jeg skal forkæle mig selv lidt ;)

Hvor finder jeg en lækker, gerne ung thaipige i Odense som også er med på noget sjovt undervejs i massagen? 

Er rimelig ny på dette punkt, og har kun været på Nyborgvej 22 indtil videre. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså, når du skriver ung hvor er vi så henne ?? der er vide definitioner på dette spørgsmål :) ,  for mig er de unge piger ca 35 - 40 og dem er der nogle stykker af her i byen som giver super service :D.

Men hvis du mener 20 - 22 så kniber det vist lidt her i området, så hvidt jeg ved.

Jeg har mine 4 favoritter fordelt på 3 steder her i byen.

Jeg skal selv en tur forbi vejle i næste uger så der skal jeg lige kikke ind og se hvad de bydder på :) .

VH 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, med ung mener jeg under 30 :)

Men det findes nok ikke i byen, desværre.

Men hvad er dine favorit steder? 

Redigeret af dentvivlsomme

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når I bor i områder med et så begrænset udbud, er I så helt afskåret fra at bruge en halv dag på at rejse til og fra et område med et noget større udbud?

Når udfordringen ikke er økonomisk, så forekommer det mig at Danmark er så veludstyret med motorveje, broer og lyntog, at det med lidt planlægning ikke burde udgøre en uoverkommelig barriere, at skulle afsætte nogle timer til en endagsudflugt til byer, hvor man kan forvisse sig om at det udbud findes, som man personligt efterspørger.

Men ok jeg er også single og bor i storbyen, og man kan måske bo så afsides, og være så begrænset i sine muligheder at min formodning, for nogle ikke holder.

I dag er det tilfældet at man kan bo i områder af landet, hvor man kan have over 50 km til en filial i en af landets største banker, hvis man er kunde i banken, men hvis man skal, så kan man vel også finde tid til at køre den tur.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er Odense ikke et område med småt udbud, kun på thaipiger. 

Jeg har ikke bil og skal derfor rejse med offentlig transport, hvilket jeg ikke vil bruge min tid på. 

HVIS jeg havde egen bil tog jeg hellere end gerne turen, men vi er ikke alle så priviligeret. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er enig med rejsenetværk, man må ofte rejse lidt for at finde de bedste steder. Så trods dine forbehold mht offentlig transport, som sikkert deles af mange, så kan jeg nu anbefale Vejle. Jeg kører selv en lille times tid dertil fra en anden by i Jylland når jeg skal have noget ekstra godt (hun er desværre holdt for nylig), men det er da vist ikke meget mere end ½ time med toget fra Odense, hvor man kan sidde tilbagelænet og drømme om det kommende GP besøg. Og der ligger mindst 10 klinikker indenfor gå afstand fra stationen, hvoraf flere har fine anmeldelser på Eroguide.

mvh Dr X

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Opret en bruger eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at kunne skrive en kommentar

Blev gratis medlem

Opret en bruger på Eroguide.dk. Det er helt gratis!

Opret en ny bruger

Log ind

Har du allerede en bruger? Log ind her.

Log ind nu