Hop til indhold
Onslow

Grim læsning :(

Recommended Posts

det er afskyeligt at nogen kan finde på det. Stakkels kvinder de kan leve med men resten af deres dag. den dag hvor de bliver befriet eller flygter. 

Det finder desværre nok sted rundt omkring i det skjulte... :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kik i travbladet på annoncelight.dk og andre sider. 

Det vælter med handlede piger i Danmark. Hvis man læser annoncerne er mange af dem ret nemme at spotte. 

Bl.a. hvem arbejder ellers 24/7. Har jeg bare lidt fornemmelse af at en kvinde er handlet eller tvunget ind i prostitution så holder jeg mig væk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nedenstående Al Jazeera-dokumentar giver et indblik i, hvordan de østeuropæiske alfonser kører deres piger (15.20 - 22.50). Foregår det på bare tilnærmelsesvis samme måde i DK, er der ikke meget at sige til, at serviceniveauet ind imellem halter lidt. Pure unge rumænske 24/7-without-piger burde være no go for alle.  

https://www.youtube.com/watch?v=JKoeUxvijRA

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame I skrev, 1 time siden:

Og de Danske mænd støtter det jo i fuld flor - Desværre

Desværre men dansk mentalitet bare det er billig er det godt selv tror jeg pris og kvalitet oftest hænger samen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Madame I skrev, for 1 time siden:

Og de Danske mænd støtter det jo i fuld flor - Desværre

Arhh ikke alle, dels er jwg hos danske kvinder, når jeg ikke køber thai ydelser, og som Virgula skriver de der 24/7 Without holder jeg mig fea og det er vi mange ordentlige kunder der gør...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 7 minutter siden:

Arhh ikke alle, dels er jwg hos danske kvinder, når jeg ikke køber thai ydelser, og som Virgula skriver de der 24/7 Without holder jeg mig fea og det er vi mange ordentlige kunder der gør...

Jeg har heller aldrig påstået at alle danske mænd støtter ....

& gudske lov for det... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Madame I skrev, for 35 minutter siden:

Jeg har heller aldrig påstået at alle danske mænd støtter ....

& gudske lov for det... 

Og de danske mænd støtter det i fuld flor -Desværre, skrev du i min optik, generaliserende, men godt du så ikke mener det så slemt...derfor en like herfra...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 1 minut siden:

Og de danske mænd støtter det i fuld flor -Desværre, skrev du i min optik, generaliserende, men godt du så ikke mener det så slemt...derfor en like herfra...

Hvor står der ALLE danske mænd i det oplæg - Jeg jeg spørger bare ..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 2 minutter siden:

Og de danske mænd støtter det i fuld flor -Desværre, skrev du i min optik, generaliserende, men godt du så ikke mener det så slemt...derfor en like herfra...

Altså udbud og efterspørgsel, det plejer man jo at skrive herinde

Der var også for nogle år siden en tråd omkring handlede kvinder, og der mente nogle / en del, at kvinderne måtte komme hertil frivilligt, og at de derfor ikke var handlede

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Madame I skrev, for 10 timer siden:

Hvor står der ALLE danske mænd i det oplæg - Jeg jeg spørger bare ..

Når du skriver - de- , havde du skrevet mange eller færre eller på anden måde begrænset, så havde det været fint.......og det gjorde du senere, hvis jeg skrive de danske kvinder tage ofte til Kenya for at sexudnytte unge afrikanske mænd, ville de togs være en generalisering, i stedet for kan jeg skrive, et antal danske kvinder tager til Kenya for at sexudnytte unge mænd...kan du læse forskellen...

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 11 timer siden:

Altså udbud og efterspørgsel, det plejer man jo at skrive herinde

Der var også for nogle år siden en tråd omkring handlede kvinder, og der mente nogle / en del, at kvinderne måtte komme hertil frivilligt, og at de derfor ikke var handlede

Ja det jeg mente var egentligt, at tidligere lød det til at folk ikke troede på at der var ret mange handlede piger... Men det lyder det måske til, at de gør nu 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Alkoholikeren skrev, for 13 timer siden:

 og som Virgula skriver de der 24/7 Without holder jeg mig fea og det er vi mange ordentlige kunder der gør...

vil da betragte mig selv som en ordentlig kunde, og har kun gode oplevelser hos de piger der har "åbent" 24/7 disse piger overnatter som regel på stedet, og det være sig både de danske samt udenlandske piger, det som 24/7 fortæller er at man kan lave aftaler med pigerne igennem hele døgnet, hvilket kan være praktisk i mange situationer. :)

NB: alle der har en begrundet mistanke om menneske handel elle lign har en borgerpligt til at anmelde oplevelsen hos de respektive myndigheder, og JA det kan gøres anonymt ;)

Redigeret af Røvslikker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...