Hop til indhold

Recommended Posts

Sylvia skrev, den 9/10/2017 at 11:23:

It is said that to relieve stress and bad emotions you should start running. You will feel free.

You look really ladylike!

Hope I get time to stop by

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hi all, visited Sylvia in Amager and I can confirm that the pictures on profiles looks very much like the beautiful girl who opened the door.

Sylvia seems very relaxed with no stress, nice body and pussy. She gives good BJ without and has a nice tight pussy.

Hot girl, which I will revisit.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Axl Rose
Sylvia skrev, den 5/10/2017 at 10:57:

I'm absoluety sure that I have over 300 photos of this session on my computer for the intrigued and curious :wub:

Please post some new pictures soon. Im sure you have much more to offer by your looks, than what is shown on you pics. 

And how about a full package price? Those extras are pretty expensive if you want them all...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er Sylvia på billederne, jeg fandt en gang et billede på nettet ved hjælp af RevEye hvor ansigtet ikke er maskeret som profil billederne Sylvia har på sin profil.

 

Jeg har besøgt hende 5-6 gange nu, og hun er fantastisk, ærgeligt at prisene er steget så meget som de har.

Redigeret af Tombola22

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Sylvia 3 gange nu. 2 gange da hun var på Jyllingevej og nu 1 gang på Amager nær Lergravsparken station. 

Første gang i Rødovre havde jeg bestilt en halv time gfe til 900 kr hvor hun fik en spontan sprøjteorgasme da jeg slikkede hende, det var en fantastisk oplevelse.

Hendes krop er petit og hendes ansigt er ok. Hendes øjne er smukke med et frækt glimt. Og ikke mindst hendes hygiejne er helt i top. Min oplevelse er at hun er mega lækker. 

Mit andet besøg på Jyllingevej var lige før hun skulle et smut til hjemlandet, da var hun ikke nærværende og oplevelsen var ligegyldig.

Derfor er gået noget tid siden jeg besøgte hende sidst, det gjorde jeg så idag igen til en super gfe hvor hun var helt tilstede.

Normalt besøger jeg kun danske gp’er men Sylvia er ligeså dejlig at besøge som de bedste danske piger.

Redigeret af Stabilizer
privat opl slettet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alcazarxxx

Träffade Sylvia för en 3 timmar underbar GFE upplevelse förra veckan. Kan inte annat än instämma med er andra som haft en positiv träff med henne. Djupa långa kyssar, mycket GFE och underbar DT. Inga problem för henne att ta emot ladding i ansikte och mun. Sylvia 7, GFE 9, SF 8, COF/CIF/CIM 9. Tyvärr får Sylvia i sig bara betyget 7 då hon inte dök upp på avtalad tid (30 minuter försenad), vilket är för dåligt, men tiden vi spenderade tillsammans var super dejlig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alcazarxxx skrev, den 2017-12-27 at 15:17:

Tyvärr får Sylvia i sig bara betyget 7 då hon inte dök upp på avtalad tid (30 minuter försenad), vilket är för dåligt, men tiden vi spenderade tillsammans var super dejlig.

Agreed.

She didnt even show up, or answer phonecalls/text at all.
I ´mad an  reservation ages ago and she just failed me twice.


(2 times in a row now)
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...