Hop til indhold
Hedensted

Danske Simone

Recommended Posts

Hej Brødre. 

For nogle måneder siden lavede jeg en aftale med Danske Simone.  ( jeg er sikker på i kan finde hende via annoncelight)

Jeg kontaktede hende i løbet af formiddagen og vi snakkede sammen via SMS et par gange inden for et par timer, derefter fik vi en snak pr. telefon og vi fik lavet en aftale. 

Jeg dukkede op på aftalte sted, et motel hvor der var sat noget for vinduerne, så ikke meget lys i rummet. Da pengene skiftede hånd tændte hun lidt lys og jeg må indrømme at hun skuffede mig ret meget, hun var slet ikke så køn som billeder og beskrivelse havde lagt op til. 

Men nu var jeg jo kommet afsted og hun virkede jo rigtigt fræk. Jeg vil udlade selve akten, men for mig var det bare ikke noget særligt, det var "kedeligt" og ligegyldigt leg, hun virkede ikke oplagt og særligt engageret. 

Det forummet skal være fyldt med positivt og negativt, så er dette ikke en advarsel men heller ikke en anbefaling fra min side. 

Simone var ikke pengene værd efter min mening. 

Hedensted

Del dette indlæg


Link til indlæg

I mine tidlige kundeerfaringer indgår to Simoner. De ene stoppede for et par år siden og den anden, hende du har besøgt, er stadig aktiv, men vist mest i den vestlige del af landet. Selvom det er en del år siden og at det var i København, så vil jeg sige at hun for mig står som seriøs og som en, der leverede ydelsen – og det synes jeg er en kvalitet i dag, hvor der er så mange ”rejsende,” sugarbabes og så videre i branchen.

Det ville undre mig, hvis danske Simone var begyndt at yde dårlig service, men det kan være at hun ikke er din type eller at du synes at hun har været for gammel til dig (hun må være omkring 50 år), men hvis man er til en høj, moden dame, der er seriøs, lidt fræk og som helt tydeligt har et ønske om at give dig en god behandling, så kan du ud fra mine erfaringer roligt besøge hende.

Redigeret af Finn1101

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julieman
Hedensted skrev, for 5 timer siden:

Kan admin flytte den for mig ?

Ja hvis du beder ham om det :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det er den danske Simone der bl.a. Besøger Hadsten og Aarhus - så kan jeg ikke lige genkende det billede. Elller også har jeg bare været heldig begge gang. Dejlig naturlig oplevelse - ingen skelen til klokken. Virkede så ægte at man næsten kunne tro på var fælles nydelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg forstår heller ikke hvem det er du er faldet over - den Simone jeg har besøgt har altid være varm og nærværende. Så jeg tror kemien har været dårlig til din skade.

Personligt glæder jeg mig altid til det igen er mulig at besøge en af de sødeste og ærligste piger i denne branche

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Servicesboy
Hedensted skrev, den 28. sep. 2017 at 11:45:

Hej Brødre. 

For nogle måneder siden lavede jeg en aftale med Danske Simone.  ( jeg er sikker på i kan finde hende via annoncelight)

Jeg kontaktede hende i løbet af formiddagen og vi snakkede sammen via SMS et par gange inden for et par timer, derefter fik vi en snak pr. telefon og vi fik lavet en aftale. 

Jeg dukkede op på aftalte sted, et motel hvor der var sat noget for vinduerne, så ikke meget lys i rummet. Da pengene skiftede hånd tændte hun lidt lys og jeg må indrømme at hun skuffede mig ret meget, hun var slet ikke så køn som billeder og beskrivelse havde lagt op til. 

Men nu var jeg jo kommet afsted og hun virkede jo rigtigt fræk. Jeg vil udlade selve akten, men for mig var det bare ikke noget særligt, det var "kedeligt" og ligegyldigt leg, hun virkede ikke oplagt og særligt engageret. 

Det forummet skal være fyldt med positivt og negativt, så er dette ikke en advarsel men heller ikke en anbefaling fra min side. 

Simone var ikke pengene værd efter min mening. 

Hedensted

Jeg besøgte hende for et par måneder siden i Støvring og havde en rigtig god oplevelse sammen med hende, - men såda er vi forskellige og pigerne har sikkert også både gode og dårlige dage dage , .såååååå

ps jeg spurgte om om gerne ville have en anmeldelser her, svaret var, det var lige meget fir hende

kh

servicesboy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Allan37 skrev, for 1 time siden:

Der står i hendes annonce at hun er 36/180/75 passer det?

Jeg har ikke truffet Simone - men som oftest skal der mindst moms på den opgivne alder - somme tider også punktafgifter ;-)

Redigeret af Frisk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Allan37 skrev, for 4 timer siden:

Der står i hendes annonce at hun er 36/180/75 passer det?

Jeg kender Danske Simone, fra dengang man kunne træffe hende i København, og har besøgt hende først gang vistnok omkring årtusindskiftet. Jeg har senere haft fornøjelsen af hende et par gange.

De 36 år passer ikke, jeg vil gætte på at hun er omkring 50 år, men det ændrer ikke på at hun er et besøg værd. Hun er attraktiv og hun hører til blandt de seriøse glædespiger med stolthed og ære, og hun lægger vægt på at yde en ordentlig service.

Hun skal måske ikke stå øverst på listen, hvis du er en yngre mand, medmindre du er til MILFer ,men ellers  go for it. Der er tale om kvalitet og supergod service af en attraktiv, moden kvinde. 

Redigeret af Finn1101

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rettelse – jeg er kommet i tvivl om Danske Simones alder

Nu er det almindelig kendt at der snydes meget med alderen, men efter at have tænkt mig om, så er jeg faktisk blevet i tvivl med Danske Simone. Jeg vil helst ikke gøre hende uret og påstå at hun er tæt på 50, hvis hun ikke er det, og jeg må indrømme at jeg er blevet i tvivl.

Jeg tror stadig at de 36 er lige i underkanten, men måske er hun kun i begyndelsen af 40erne.

Det ville være rart, hvis pigerne bare ville skrive deres rigtige alder, men der er jo svært, selv for de seriøse, når stort set alle synder og lyver sig yngre, end de er.

En ting er dog sikkert: Danske Simone er ikke ældre end andre glædespiger, der skriver at de er 36. Og hun er en del af de seriøse glædespiger, som vi trygt kan besøge. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

Jeg har været ude for det samme som Hedensted, billederne er mindst 10 år bagefter, og hendes alder er også midst 15 år efter,

det er ikke en oplevelse jeg vil gentage for jeg føler mig faktisk lidt bondefanget, betalt for en 1/2 time, men selve akten varede ikke meget over 10 min.

godt nok var jeg trangende, men hiv i fløjten sut på med regnfrakken hyp hyp hende om på ryggen og kom så. Færdig vil du ha massage nej, så farvel.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tipper hende til at være omkring de 40 - dvs i første halvdel af 40'erne. Over 50 er i hvert fald i overkanten, det føler jeg mig ret overbevist om. Men fakta er jo at ingen af os, der skriver her, kender den præcise alder.

Mit møde med hende for nylig var 30 minutter blandet blid hygge. Hun nyder at blive slikket og kvitterer med fræk attitude og ægte indlevelse - især hvis du ellers behandler hende ordentligt. Så mødet strakte sig faktisk en hel time inkl bad og en ordentlig gang hygge-sladder-sludder efterfølgende. Hun er virkelig behagelig og godt selskab. Desværre er jeg ikke ret vild med hendes bryster. Jeg gætter nemlig på de ikke er ægte, og uanset hensigten og hvor godt "håndværk" det der plastikkirurgi ellers kan være, bliver jeg bare aldrig stor fan. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også kun positive oplevelser med Simone. Hun kikker bestemt ikke på tiden og det virker som om hun nyder besøget. Om hun er 37 eller 45 kan jeg nu ikke se problemet i. Men 50 er hun bestemt ikke. Hun er en rigtig milf. Bestemt et besøg værd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hiver lige denne tråd frem igen... For hvis der er en jeg har gået og tænkt på jeg gerne ville opleve igen, så var det den Simone som var inde i Kbh N. Høj moden blond kvinde.

Hun var min første og det var virkelig en behagelig og lækker oplevelse på alle måder.

MEN... hvor er hun nu?! Hvorfor kommer du ikke tilbage til Kbh Simone?! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...