Hop til indhold
Lystige

En man kender

Recommended Posts

Hej

Er der nogle af jer andre både piger og fyrer, der har oplevet, at når døren bliver åbnet, så er det en kendt person der er på den anden side 

Jeg oplevede det den anden dag, da jeg besøgte et nyt sted i nabobyen, at pigen var en af mine kollegaers kone, men det fandt vi først ud af bagefter sexen , da vi lå og talte om, vi havde set hinanden før, og kom ind på at vi havde været til reception sammen i firmaet.

Hun fortalte at hendes mand ikke vidste noget om hendes bi job og jeg måtte love ikke at sige noget , hvad jeg hellere ikke kunne finde og hun mente ikke at det var noget problem i , at jeg besøgte hende igen , lysten er der , men tør jeg, synes hendes mand kigger efter mig, men det er jo bare indbilledese , når han ikke aner noget om hendes bi job

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Lystige skrev, 1 time siden:

men det fandt vi først ud af bagefter sexen , da vi lå og talte om, vi havde set hinanden før, og kom ind på at vi havde været til reception sammen i firmaet.

... made me laugh ... "The Client List"-film, på provisnk-dansk? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har prøvet det i Århus for en del år siden, det var en skoleveninde fra folkeskoletiden. Vi grinede lidt af, vi begge var kørte de 160 km til Århus for ikke, at møde en man kendte. Efter lidt snak, sagde hun, nu ved vi begge hvorfor vi er her, skulle vi ikke se, at komme igang. ;)

Men generelt tror jeg det er en dårlig ide, man kommer nemt til, at tale over sig, når man færdes i de samme kredse.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lystige skrev, for 6 timer siden:

Hej

Er der nogle af jer andre både piger og fyrer, der har oplevet, at når døren bliver åbnet, så er det en kendt person der er på den anden side 

Jeg oplevede det den anden dag, da jeg besøgte et nyt sted i nabobyen, at pigen var en af mine kollegaers kone, men det fandt vi først ud af bagefter sexen , da vi lå og talte om, vi havde set hinanden før, og kom ind på at vi havde været til reception sammen i firmaet.

Hun fortalte at hendes mand ikke vidste noget om hendes bi job og jeg måtte love ikke at sige noget , hvad jeg hellere ikke kunne finde og hun mente ikke at det var noget problem i , at jeg besøgte hende igen , lysten er der , men tør jeg, synes hendes mand kigger efter mig, men det er jo bare indbilledese , når han ikke aner noget om hendes bi job

Det har jeg så heldigvis ikke oplevet. :)  Reelt afstedkommer det vel nogle tanker omkring moral, mere end om det er et problem, at man kender lidt til hvem man er privat. Jeg kunne godt forstille mig, at hvis man synes at kvinden levere nogle ydelser i særklasse, samt at man moralsk er imod utroskab, så er man havnet i et dilemma. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mette Tøsen

Jo, jeg har prøvet det et par gange. Heldigvis var de begge søde og diskrete. Den ene ser jeg stadig som kunde fra tid til anden (vi færdes ikke i de samme kredse længere), den anden var en kær, gammel ven så vi snakkede bare og grinte af det. Havde heldigvis tænkt mig at fortælle ham det, var bare ikke lige nået til det endnu. 

Der var også en der var lidt bekymrende i en periode, ikke fordi han truede mig, men fordi han ligesom ikke fattede hvor 'farligt' det var for mig og var mega udiskret omkring det. Jeg inviterede ham på kaffe, havde en meget lang,  meget alvorlig og til tider mindre behagelig samtale med ham om hvad det var han gjorde ved mig, ved mit liv og om konsekvenserne af hans handlinger og udtalelser. Da det virkede som om han havde forstået, forklarede jeg ham at jeg havde tænkt mig at skære ham ud af mit liv fuldkommen, for at give ham færre chancer for at tale over sig. Han var utilfreds, men jeg er ikke typen man diskuterer med i sådan en situation og jeg har ikke talt med ham siden. Set ham fra tid til anden i byen og sådan, kender ham ikke, nægter at anerkende ham. Ved ikke hvad jeg ellers skulle have gjort og det ser heldigvis ud til at det har virket. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har da mødt en glædespige på gaden, og det var da lutter glæde. Den ene gang var, da jeg mødte hende på vej hjem til sig selv, og hvor jeg havde knaldet hende blot et par timer i forvejen.

Dejlig, hemmelighedsfuld og kildrende fornemmelse på åben gade, må jeg sige :).

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Borende X skrev, for 8 minutter siden:

Jeg har da mødt en glædespige på gaden, og det var da lutter glæde. Den ene gang var, da jeg mødte hende på vej hjem til sig selv, og hvor jeg havde knaldet hende blot et par timer i forvejen.

Dejlig, hemmelighedsfuld og kildrende fornemmelse på åben gade, må jeg sige :).

 

Har prøvet lidt det samme. 2 piger der arbejdede sammen den ene brunette den anden blondine, jeg var så kun sammen brunetten men fast og som regel som sidste kunde inden lukketid. Blondine havde jeg konverseret med på klinikken mange af gangene, almindelig smalltalk. Efter et besøg, var jeg blevet lidt småsultet, og var stoppet ved en pølsevogn cirka 10 kilometer fra klinikken. Bedst som jeg står der og balancere med en hotdog i den ene hånd og en citronvand i den anden, hører jeg et råb fra pølsevognens dør "Hej Visti" Jeg vender mig om og ser blondinen komme ind af døren med en fyr på slæb, som hun præsenterede som hendes kæreste, "Velbekomme"

"tak, jeg skal lige have depotterne fyldt op igen"

"Ja, brunetten sagde du blev lidt forpustet til sidst".

Jeg er sikker på pølsemanden ikke fattede en brik. Underlig følelse lige i nuet, men også en vi alle kunne grine af ret hurtigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Visti-Vistisen skrev, den ‎30‎-‎09‎-‎2017 at 00:16:

 

 

Har prøvet lidt det samme. 2 piger der arbejdede sammen den ene brunette den anden blondine, jeg var så kun sammen brunetten men fast og som regel som sidste kunde inden lukketid. Blondine havde jeg konverseret med på klinikken mange af gangene, almindelig smalltalk. Efter et besøg, var jeg blevet lidt småsultet, og var stoppet ved en pølsevogn cirka 10 kilometer fra klinikken. Bedst som jeg står der og balancere med en hotdog i den ene hånd og en citronvand i den anden, hører jeg et råb fra pølsevognens dør "Hej Visti" Jeg vender mig om og ser blondinen komme ind af døren med en fyr på slæb, som hun præsenterede som hendes kæreste, "Velbekomme"

"tak, jeg skal lige have depotterne fyldt op igen"

"Ja, brunetten sagde du blev lidt forpustet til sidst".

Jeg er sikker på pølsemanden ikke fattede en brik. Underlig følelse lige i nuet, men også en vi alle kunne grine af ret hurtigt.

Jeg tror ikke på din historie - Hvem fanden køber en citronvand til en hotdogs. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 1 time siden:

Jeg tror ikke på din historie - Hvem fanden køber en citronvand til en hotdogs. :D

Det er ikke alle pølsemænd der sælger øl. Og det er over 60 år siden at jeg var et lille barn, som ville have kakaomælk eller juice. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 2 timer siden:

Jeg tror ikke på din historie - Hvem fanden køber en citronvand til en hotdogs. :D

Jeg gør heller ikke. En hotdog eller to hotdogs.... men en hotdogs??  Nej, den holder ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg

1. stod i en dør tlf. og blev ringet ind ! telefondamen sagde at pigen ikke ville have sex med mig fordi vi var i familie !

2. mødte gp  fra cp på gade hvor jeg skulle ind og besøge hende ! vi gik så i supermarked og købte ind inden sengen !

3. mødte flere på gaden inden vagten og sludrede !

4. Carlotte frederiksberg efter endt seance tog vi elevatoren ned og gik i byen

der er et par mere som hænger i hukommelsen skriver senere 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jp skrev, for 1 time siden:

1. stod i en dør tlf. og blev ringet ind ! telefondamen sagde at pigen ikke ville have sex med mig fordi vi var i familie !

 

Konen/kæresten ? :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg oplevede for 1 års tiden siden (ca 6 md efter en skilsmisse) at blive noget overrasket over hvem der åbnede døren til en times fræk aftale. 

Det var min tidligere svigerinde. Hun blev vist lige så overrasket, men ind kom jeg. Hun var og er sød, og vi har altid kunne tale sammen, hvilket også var hvad vi gjorde de første 20-30 minutter. Hun var gået fra sin mand lige nogle måneder efter at min kone og jeg var stoppet. 

Vi fik faktisk dyrket sex, selvom jeg tilbød at smutte igen. Det var stille sex men dejligt og respektfuldt.   Men, det er stadigvæk kinky på den underfundige måde, at ligge mellem benene på en pige man har kendt i næsten 20 år og være på ferie med mv, og slikke fisse... men dejligt var det. 

Det hele tog næsten 2 timer da vi fortsatte snakken bagefter, og vi fik grinet og smilet af det hele. 

Vi har indtil videre mødtes 3 gange efterfølgende og det er blevet bedre hver gang. 

L

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lars1973 skrev, for 10 timer siden:

Jeg oplevede for 1 års tiden siden (ca 6 md efter en skilsmisse) at blive noget overrasket over hvem der åbnede døren til en times fræk aftale. 

Det var min tidligere svigerinde. Hun blev vist lige så overrasket, men ind kom jeg. Hun var og er sød, og vi har altid kunne tale sammen, hvilket også var hvad vi gjorde de første 20-30 minutter. Hun var gået fra sin mand lige nogle måneder efter at min kone og jeg var stoppet. 

Vi fik faktisk dyrket sex, selvom jeg tilbød at smutte igen. Det var stille sex men dejligt og respektfuldt.   Men, det er stadigvæk kinky på den underfundige måde, at ligge mellem benene på en pige man har kendt i næsten 20 år og være på ferie med mv, og slikke fisse... men dejligt var det. 

Det hele tog næsten 2 timer da vi fortsatte snakken bagefter, og vi fik grinet og smilet af det hele. 

Vi har indtil videre mødtes 3 gange efterfølgende og det er blevet bedre hver gang. 

L

 

Ja undskyld jeg spørger, man kan ikke lade være..... er ex-konens søster bedre end ex-konen? :mellow:

Del dette indlæg


Link til indlæg
lars1973 skrev, for 12 timer siden:

Jeg oplevede for 1 års tiden siden (ca 6 md efter en skilsmisse) at blive noget overrasket over hvem der åbnede døren til en times fræk aftale. 

Det var min tidligere svigerinde. Hun blev vist lige så overrasket, men ind kom jeg. Hun var og er sød, og vi har altid kunne tale sammen, hvilket også var hvad vi gjorde de første 20-30 minutter. Hun var gået fra sin mand lige nogle måneder efter at min kone og jeg var stoppet. 

Vi fik faktisk dyrket sex, selvom jeg tilbød at smutte igen. Det var stille sex men dejligt og respektfuldt.   Men, det er stadigvæk kinky på den underfundige måde, at ligge mellem benene på en pige man har kendt i næsten 20 år og være på ferie med mv, og slikke fisse... men dejligt var det. 

Det hele tog næsten 2 timer da vi fortsatte snakken bagefter, og vi fik grinet og smilet af det hele. 

Vi har indtil videre mødtes 3 gange efterfølgende og det er blevet bedre hver gang. 

L

 

Pu ha da da. :)  Respekt for forskellige grænser - Jeg havde ikke gjort det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja, som skrevet tilbød jeg at gå efter den indledende snak. 

Men hun var frisk på sex, og vi var jo ikke længere bundet af familien. 

Men også som skrevet en spøjs oplevelse. 

Har en aftale med hende igen om 14 dage. 

Og hvem er så bedst? begge er dejlige, men nu er det så ex svigerinden som er i nutiden...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lars1973 skrev, for 15 minutter siden:

Tja, som skrevet tilbød jeg at gå efter den indledende snak. 

Men hun var frisk på sex, og vi var jo ikke længere bundet af familien. 

Men også som skrevet en spøjs oplevelse. 

Har en aftale med hende igen om 14 dage. 

Og hvem er så bedst? begge er dejlige, men nu er det så ex svigerinden som er i nutiden...

 

Du skal da ikke forsvare dine valg :)  Hvis i har det fint med det så er alt jo som det skal være.  Det respektere jeg. Jeg har nogle no-go regler når det kommer til sex,  Jeg "rører" ikke noget der har været inde over familien før.  Hvis jeg eksempelvis røg på min Ex´søster, og det blev kendt for familien, kan jeg sagtens forstille hvad det ville skabe af ballade, så mine no-go regler tager primært afsæt i, at undgå den slags. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke rigtig. Tætteste jeg kommer på er at jeg har en tæt veninde der arbejder on/off på forskellige bordeller rundt om i København. Har hentet hende og en af hendes veninder derfra flere gange. Vi har da været sammen en gang eller to, men det ligger mange år tilbage da vi begge var teenagere.

Redigeret af Byggemandbob

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd

har  mødt datterens gamle bedste veninde, på datingsiden, skyndte mig at blokere hende

tænkte på at sige hej, men det ville blive for underligt at hun vidste jeg var der og omvendt

men hvad skulle man gøre

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kmd skrev, 1 time siden:

har  mødt datterens gamle bedste veninde, på datingsiden, skyndte mig at blokere hende

tænkte på at sige hej, men det ville blive for underligt at hun vidste jeg var der og omvendt

men hvad skulle man gøre

 

Nej, den kunne godt blive lidt betændt – især hvis du stadig er sammen med din datters mor ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
Borende X skrev, for 9 minutter siden:

Nej, den kunne godt blive lidt betændt – især hvis du stadig er sammen med din datters mor ;)

nåe ja , det er jeg så ikke , men det var stadig lidt underligt 
ikke at jeg syntes der var noget i vejen , med det egentligt, så var jeg der jo ikke selv, 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla

Mit indspark til denne tråd er rimelig bredt må jeg tilstå. Min brors kammerat stod da jeg åbnede døren engang på et bordel, kammerat til mit barns far, min ex.kærestes nabo, gammel skolekammerat. Det var self li i øjeblikket puh summen i maven men samtidig pisse frækt og pirrende. Og det bedste er at de er den dag i dag nogle af mine bedste og dejlige gæster med masser af go og dejlig hed sex :wub:

Redigeret af Kinky Camilla

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...