Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

Der er gp som jeg har kigget på i årevis uden at besøge dem, selv om jeg har haft lyst. To af disse er Felina og Trine Tease.

Trine har jeg endnu ikke besøgt, men det må vel komme på et tidspunkt, selv om jeg klart foretrækker kvinder fra syden. 

I dag kom turen til Felina, som bekendt er velanmeldt herinde.

Da jeg første gang så hendes annonce for nogle år tilbage troede jeg ikke på, at nogen ville give en bare ok service til den pris. Og med tiden har der bare altid været så mange andre fristelser, hvor billeder af og til lovede mere end hvad de kunne holde.

Fik booket en tid ind, men hun er godt nok eftertragtet - det er ikke bare at ringe og komme forbi. Godt gjort af en gp, som lige er fyldt 50. 

Jeg ved fra anmeldelser af hende, at man kan lave alverdens sjove ting med hende, men det interesserer mig ikke.

Ind kom jeg og her begynder min oplevelse af Felina at distancere sig fra tidligere anmeldelser af hende herinde. 

Hun er utrolig veldrejet og har et dejligt ansigt med smukke øjne. Hverken hendes figur eller røv er i min optik "stor", faktisk foretrækker jeg en røv, som er væsentlig større. Sjovt at høre om danske mænds syn på numser, hvor jeg har fået opfattelsen af, at en røv skal forblive en numse - eller? Jeg vil gerne have en stor røv, Bunda, Culo, Bum Bum ... Yvette er en af den slags kvinder, hvis røv jeg tilbeder.

Men til sagen - Felina er som tidligere nævnt sød og meget serviceminded. Hun har humor og et glimt i øjet og så er hun meget professionel, således at man egentlig ikke mærker at hun er en gp.

Hun kysser godt og jeg ville sådan set gerne elske med hende i missionær, men efter en 69'er red hun mig i en reversed cowgirl og vendte sig bagefter om til en doggy, hvor jeg tog hende hårdere end jeg normalt gør med gp'er. Hendes kommentar var bagefter "I like it hard", hvortil jeg svarede, at "I like it hot". 

Så var der en del pillowtalk og derefter legede hun lidt med min pik igen, uden den dog nogensinde kom på højkant igen.

Så var tiden gået og vist lidt over. Jeg siger tak for en dejlig rolig atmosfære, hvor der var god tid. Det var ikke det mindste stresset. 

Jeg kommer gerne igen. Hun er den ældste kvinde jeg har været sammen med, men hun er absolut i meget fin form! Der er former, men også en meget fin talje og et ansigt, som jeg i hvert fald sagtens kan holde ud at se på i meget lang tid.

Vh

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fausto skrev, for 2 timer siden:

Ja, Felina leverer en utrolig god service til prisen.

har også set på hendes profil i flere år, men været usikker på om hun skal besøges, den usikkerhed er nu ryddet af vejen tak for det:-) Hun besøges i næste uge hvor der samtidig er Golden på menuen.

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg

Meget af det skrevne er helt sandt -  men det trækker ned, at hun ikke kan overtales til smide alt det frække sorte kniplingsværk -  tager sikkert for langt tid at få af og på mellem kunderne......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes det er en sjov feature at der er noget forskelligt spas på menuen afhængigt af hvilken dag man er der. Det er da et meget pusserløjerligt og skægt påfund :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

en slags marketing - min erfaring, og det er kun én gang - indikerer, at et fast program køres igennem. Men hun skal hav ros for at tilbyde et returbesøg, fordi jeg var blev "ordnet" alt for hurtigt i forhold til den købte tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
underdog40 skrev, for 9 timer siden:

Synes det er en sjov feature at der er noget forskelligt spas på menuen afhængigt af hvilken dag man er der. Det er da et meget pusserløjerligt og skægt påfund :) 

Jeg er stor fan af din humor og så topper du den lige ved at trække et ord som pusserløjerligt op af hatten:lol: jeg ville sku krydse klinger henover en gp med dig til hver en tid :ph34r: tror vi kunne få en fest :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig... har også haft gode oplevelser med hende, men selvom jeg har været forbi mange gange og hun kender mig, har hun alt alt alt for tit kørt med 2-2,5X time scale - altså som i et computerspil, hvor man lige speeder tiden op :-)...og de 30 min derfor blev til mellem 12-15 min. Det går generelt alt alt for stærkt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweex skrev, for 47 minutter siden:

Jeg er stor fan af din humor og så topper du den lige ved at trække et ord som pusserløjerligt op af hatten:lol: jeg ville sku krydse klinger henover en gp med dig til hver en tid :ph34r: tror vi kunne få en fest :P

Tak for de pæne ord @Sweex:) 

Men helt klart. Lad os tage en doubledutch og skampule Felina i en rus af grineflip :lol:. Problemet er bare hvilken temadag vi skal vælge. Den bli´r ikke nem. Jeg tænker fredag. Hvad tænker du? :)  

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
underdog40 skrev, 1 time siden:

Tak for de pæne ord @Sweex:) 

Men helt klart. Lad os tage en doubledutch og skampule Felina i en rus af grineflip :lol:. Problemet er bare hvilken temadag vi skal vælge. Den bli´r ikke nem. Jeg tænker fredag. Hvad tænker du? :)  

Når nu et snart er jul så tænker jeg jule tema. Så taler vi guirlander i hele hovedet og en rød julenumse til den dejlige kvinde. Jeg er klar mellem 13-14.30 så jeg stadig kan nå hjem inden konen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan helt tilslutte mig indlæggene vedrørende denne dejlige kvinde. Uden at skamrose hende, er hun noget af det ypperligste der findes. Smuk - veldrejet - humoristisk - reel - og ikke mindst hendes sex ydelser, som i virkeligheden løfter hende op i en klasse , - til helt andre priser end det hun tager. Hun får helt klart  6  <3<3<3<3<3<3 ud af 6 mulige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...