Hop til indhold
Lasse62

Kvinde 45 år , lægeeksamineret fysiurgisk massør.

Recommended Posts

Borge skrev, for 9 minutter siden:

Jeg mener, at have læst et sted, at hun er stoppet. Hun skrev det i en annonce på AL i august/september, tror jeg.

Nej for Lasse 62 har lige været der. Se længere oppe. 

Men her er hendes medlems side 

https://www.eroguide.dk/forum/profile/11661-q-45-massoer-randers/?tab=activity

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sorry, så var det ikke hendes annonce, jeg læste på AL. Men der stod ifølge min erindring også med udgangen af oktober. Tænkte at det var ærgerligt. Derfor husker jeg det. Så måske alligevel ....

Redigeret af Borge
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter en længere tids pause (alt for lang tid), var jeg for leden dag igen på besøg hos Q45. Og hvilken oplevelse:wub:

Som sædvanlig fik jeg en god og grundig massage på både bag- og frontparti samtidig med, at hun pirrede og pillede de steder, hvor det gør særlig godt og efterfølgende afsluttede med et fantastisk blow job, hvor jeg både så måne og stjerner.

Fantastisk kvinde - og absolut anbefalelsesværdig, hvis du søger en moden og smuk kvinde i sin bedste alder;)

Hverken første eller sidste gang jeg besøger Q45:wub:

Vh

Kæphøj

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun kan i høj grad anbefales.

Jeg har sjældent fået bedre blowjobs og massere er hun også god til.

Alderen på de 45 år passede da jeg besøgte hende første gang for næsten 5 år siden. Men efterhånden vil det være være en god ide med et nyt alias.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Massage lærling

For god ordens skyld vil jeg lige skrive at hun ikke kan lokkes til mere. Det var bare en fantasi jeg har haft. Her i livet kan man jo heller ikke få alt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Massage lærling skrev, for 52 minutter siden:

For god ordens skyld vil jeg lige skrive at hun ikke kan lokkes til mere. Det var bare en fantasi jeg har haft. Her i livet kan man jo heller ikke få alt.

Fantasi er én ting og realitet ofte en anden, men jeg synes du også skal lægge dit dementi ind på den tråd, du selv startede i går.

Blot for god ordens skyld og for Q45, som har et vel fortjent godt renommé her på EG.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Massage lærling
Kæphøj skrev, for 4 timer siden:

Fantasi er én ting og realitet ofte en anden, men jeg synes du også skal lægge dit dementi ind på den tråd, du selv startede i går.

Blot for god ordens skyld og for Q45, som har et vel fortjent godt renommé her på EG.

 

Kæphøj du har så evigt ret. Der er gjort og jeg har skrevet til Q45 og undskyldt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

så er denne dejlige Q45 atter besøgt til en fantastisk massage, jeg kender ingen bedre, så jeg er glad for der var en ledig tid til mig, jeg er hooked. :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
moeffe skrev, for 35 minutter siden:

Hvor annoncerer hun hvis jeg skulle komme på de kanter?

Det gør hun ikke - annoncerer altså. Fang hende herinde via PM. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...