Hop til indhold
Bananas

Falskbookere ødelægger også for kunderne

Recommended Posts

Jeg skal bare lige have det sagt. Havde idag en aftale med en pige jeg ikke besøgt tideligere. Når jeg kom på angivet tidspunkt, var hun optaget med en anden kunde.

Forklaringen var at hun allerede var blevet brændt af fire gange idag, og ikke ville risikere en til. 

Jeg kunne altså faktiskt ikke blive sur på hende, men alle i falskbookere der ev læser med herinde: fat det dog: Måske er i triste losers der ikke har nogen respekt for pigerne, men i ødelægger også for os der ikke er sådanne. Personligt synes jeg man skal gøre med falskbookere som med hestetyverne i the Wild West i gamle dage: Hang 'em high!

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 18 minutter siden:

Kan godt følge dig....måske lidt draktisk at hænge dem ;)

Ja, lidt drastisk måske, men så kan de lære det.;) Næste gang holder de måske en aftale.

Nej, selvf var det bare et udtryk for min frustration.

Del dette indlæg


Link til indlæg
XXXfootlover skrev, for 1 minut siden:

Okay så prøver vi med en anden western afstraffelse: tjære og fjer :mrgreen:

Den er god. Bedre end min. Jeg er med;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 2 timer siden:

Jeg skal bare lige have det sagt. Havde idag en aftale med en pige jeg ikke besøgt tideligere. Når jeg kom på angivet tidspunkt, var hun optaget med en anden kunde.

Forklaringen var at hun allerede var blevet brændt af fire gange idag, og ikke ville risikere en til. 

Jeg kunne altså faktiskt ikke blive sur på hende, men alle i falskbookere der ev læser med herinde: fat det dog: Måske er i triste losers der ikke har nogen respekt for pigerne, men i ødelægger også for os der ikke er sådanne. Personligt synes jeg man skal gøre med falskbookere som med hestetyverne i the Wild West i gamle dage: Hang 'em high!

Så fik du vel en lille morfar i venteværelset, så du var ekstra frisk da det blev din tur. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 4 minutter siden:

Så fik du vel en lille morfar i venteværelset, så du var ekstra frisk da det blev din tur. :)

En lille morfar? Hvad er det for noget? Snaps?

Nej, venteværelser er ikke mig. Hvis morfar er spiritus så fik jeg en whisky på verandaen når jeg kom hjem, hvor jeg nu sidder og lytter til de brølende hjorte. Det er ikke et smukt lyd, men alligevel flot. Og som de lyder, følte jeg mig når jeg blev brændt af pga afbrændere.

Dog ikke noget som ikke en lille (stor) whisky ikke kan få styr på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 30 minutter siden:

En lille morfar er bare en lille lur, hvor man hviler øjne og sjæl.

Spiritus og sex er ikke en god cocktail.

Håber du fik en god oplevelse.

Min oplevelse fik jeg i aften på verandaen med whiskyn og hjortene. Det blev ikke til nogen selvforkælelse i Kbh idag. Har nemlig aldrig nogen Plan B eller C eller D. Hvis min udkorede ikke er til stede så lytter jeg bare til Buddah som siger til mig: "Det var ikke meningen det skulle være, tag nu hjem og nyd livet på andre måder".

Men falskbooke ... hvorfor gør man det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 9 timer siden:

 

Men falskbooke ... hvorfor gør man det?

Jeg tror langt de fleste får kolde fødder, eller har fundet et bedre tilbud, og så ikke lige melder tilbage at de ikke kommer alligevel.

Totalt dårlig stil. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...