Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har besøgt Chloe et andet sted og hun er helt sikkert ægte med en superlækker krop, jeg stadig kan drømme om. Dog kniber det med indlevelsen og det bliver lidt rutineagtigt. Det var min oplevelse ihvertfald med hende. Så de nye billeder hvor de alle tre står sammen er med sikkerhed ægte.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Chloe i dag. Bedste ord for hende er det engelske cute.

Men det sjove er at da jeg kører derfra ser jeg de to blondiner stå ved et bus stop sted. Jeg vender bilen en gang og kører forbi igen imens jeg tænker " hvorfor er de der og ikke sammen med nogle kunder" for det jeg ser er virkelig godt. Jeg tror 99% af alle mænd ville vende sig om efter dem hvis mødt på gaden. Wow siger jeg bare for et par godter så hvis man bare vil nedlægge en superflot blondine så er disse to perfekte. Ved intet om deres niveau som gp men for fanden hvor ser de godt ud. Lige nu ville jeg gerne være under 50 år igen og selv nedlægge disse.

 Nå, tilbage til Chloe som er fin nok. Ingen gfe og tungekys men med et ok øko blow og villig til at få sperm i ansigtet blev det til en god oplevelsen for pengene.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...