Hop til indhold
Finn1101

Liste: Københavns bedste bordeller

Har du selv været der?  

57 medlemmer har stemt

This poll is closed to new votes
  1. 1. Hvilke af disse bordeller kan du bedst anbefale?

    • Pussy Galores
      24
    • Mon Cherie
      26
    • Red Light Abel Cathrines Gade
      1
    • Seduction Girls
      25
    • Cassiopeia
      18
    • Retree
      3
    • Copenhagen Sauna Club
      3
    • Sexy Club
      28
    • Romantica
      14
    • Club Erotica
      5
    • Retortgirls
      0


Recommended Posts

 

Halvdelen af mine 300 glædespige-oplevelser har da været gode

Jeg har været lommebogen gennem, og faktisk troede jeg at jeg tæt på de 25 års erfaring med glædespiger, men må konstatere at min første gang kun går tilbage til november 1996. Og jeg lagde dyrt ud, for det var på stripkubben Beverly Hills på Kgs.Nytorv – så mine senere bordelbesøg virkede nærmest billige i sammenligning,

I alt har jeg betalt for sex omkring 300 gage, og jeg har samlet brugt ca. kr. 420.000, hvilket faktisk er langt mindre end jeg havde forventet (frygtet).

Jeg er blevet skuffet og har følt mig snydt utallige gange, men nogle steder er jeg aldrig gået skuffet fra. Mine favoritbordeller er:

  • Pussy Galores (25+ besøg)
  • Mon Cherie (25+ besøg)
  • Red Light Abel Cathrines Gade (10+ besøg)
  • Seduction Girls (10+ besøg)
  • Cassiopeia (10+ besøg)

”Boblere” (steder, der opfylder alle krav, men som  jeg endnu ikke har besøgt tilstrækkeligt mange gange til at føle mig helt sikker: 

  • Retree (4 besøg)
  • Copenhagen Sauna Club (3 besøg)
  • Sexy Club (3 besøg)

Tidligere favoritbordeller (steder, som jeg har været glade for, men som jeg har mistet interessen for):

  • VIPgirls/Larsen Borups Alle (10+ besøg) Stedet er mig bekendt ophørt
  • Romantica (10+ besøg)
  • A-gruppen (5+ besøg) Stedet er mig bekendt ophørt
  • Club Erotica (5+ besøg)
  • Retortgirls (5+ besøg)
  • Stargirls (5+ besøg) Stedet er mig bekendt ophørt 

Nye tider er på vej og jeg bliver selv ældre.  Jeg lægger lommebogen væk og forsøger at finde en måde at holde fast i det gode og undgå især de mange udenlandske piger og danske amatør-sukkerpiger.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 56 minutter siden:

 

Halvdelen af mine 300 glædespige-oplevelser har da været gode

Jeg har været lommebogen gennem, og faktisk troede jeg at jeg tæt på de 25 års erfaring med glædespiger, men må konstatere at min første gang kun går tilbage til november 1996. Og jeg lagde dyrt ud, for det var på stripkubben Beverly Hills på Kgs.Nytorv – så mine senere bordelbesøg virkede nærmest billige i sammenligning,

I alt har jeg betalt for sex omkring 300 gage, og jeg har samlet brugt ca. kr. 420.000, hvilket faktisk er langt mindre end jeg havde forventet (frygtet).

Jeg er blevet skuffet og har følt mig snydt utallige gange, men nogle steder er jeg aldrig gået skuffet fra. Mine favoritbordeller er:

  • Pussy Galores (25+ besøg)
  • Mon Cherie (25+ besøg)
  • Red Light Abel Cathrines Gade (10+ besøg)
  • Seduction Girls (10+ besøg)
  • Cassiopeia (10+ besøg)

”Boblere” (steder, der opfylder alle krav, men som  jeg endnu ikke har besøgt tilstrækkeligt mange gange til at føle mig helt sikker: 

  • Retree (4 besøg)
  • Copenhagen Sauna Club (3 besøg)
  • Sexy Club (3 besøg)

Tidligere favoritbordeller (steder, som jeg har været glade for, men som jeg har mistet interessen for):

  • VIPgirls/Larsen Borups Alle (10+ besøg) Stedet er mig bekendt ophørt
  • Romantica (10+ besøg)
  • A-gruppen (5+ besøg) Stedet er mig bekendt ophørt
  • Club Erotica (5+ besøg)
  • Retortgirls (5+ besøg)
  • Stargirls (5+ besøg) Stedet er mig bekendt ophørt 

Nye tider er på vej og jeg bliver selv ældre.  Jeg lægger lommebogen væk og forsøger at finde en måde at holde fast i det gode og undgå især de mange udenlandske piger og danske amatør-sukkerpiger.

 

Sexy secret , i Rødovre mangler? :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mangler Daisyclub ikke også eller er de lukket ?

Der har været skrevet en del om at deres hjemmeside ikke fungerede og om det var det første tegn på en lukning. Men jeg ved det som sagt ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har jeg stemt -

Mon Cherie - givet virkeligt gode oplevelser- det samme har Sexy Club.

SMS Planet før tiden - Trine, Nina, Cecille, Silke mv.

Mht. pengene så koster det også noget at score en Amatør - Som nogen gange er en virkelig  amatør.

Efter Eroguide som er en slags Trust Pilot synes jeg sammen med egen erfaring for hvordan og hvor sex  ydelser skal købes at succesraten er høj :o)

Jeg forøger at holde forbruget i Ave - men tænker tit at det er noget nemmere at lade en Proff. tage sig af den del af livet - lidt som rengøringshjælp - det skal jo ordnes :o)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra

Jeg forstår ikke en sådan liste.

Man kan ikke få alle bordeller med (Sexy Secret, Afrodites Piger og helt sikkert også andre mangler), og hvor går skelnen til andre "segmenter": Hvorfor er Ratree (formoder det er dem, som blot er stavet forkert) med, men ikke Daisyclub? Eller Angkor, som ligger lige rundt om hjørnet? Eller de 100-vis andre thai-steder?  Eller Amanda i Valby, der har drevet sit eget en-kvindes-bordel i mange år?  Eller er stederne taget med efter arkitektur, som en herinde forsøgte at stille en liste op efter for et stykke tid siden?

Og fremfor alt, intet bordel, stort som lille,  pigens oprindelse eller ej, er bedre end den udvalgte piges performance på dagen, eller måske nok endnu vigtigere, brugerens/kundens egen indstilling til besøget på dagen.

Så jeg stemmer ikke på noget som helst.

Redigeret af Tatra

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Ja jeg har nok kvajet mig men Romantica, alene på grund af Jennifer....den steg....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Svar vedr. ”manglende” steder: Listen er over de steder, hvor jeg personligt har været flere gange og har følt at det altid har været er så godt at jeg ud fra egne erfaringer kan anbefale stederne til andre. Det er ikke det samme som at der ikke findes andre gode steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper
Finn1101 skrev, for 1 minut siden:

Svar vedr. ”manglende” steder: Listen er over de steder, hvor jeg personligt har været flere gange og har følt at det altid har været er så godt at jeg ud fra egne erfaringer kan anbefale stederne til andre. Det er ikke det samme som at der ikke findes andre gode steder.

Tak for den fine liste - jeg er ikke selv personlig tilhænger af officielle bordeller, men synes det er rigtig godt at stederne bliver anmeldt så man ikke spilder penge eller energi på alle de falske profiler.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tatra skrev, for 12 timer siden:

[...]

Og fremfor alt, intet bordel, stort som lille,  pigens oprindelse eller ej, er bedre end den udvalgte piges performance på dagen, eller måske nok endnu vigtigere, brugerens/kundens egen indstilling til besøget på dagen.

Det kan du på sin måde have ret i, og så alligevel ikke. jeg mener helt bestemt at der er en forskel, især fordi man på de etablerede bordeller forstår kun lukker kvinder ind, der er egnede. Især i disse tider, hvor vi oversvømmes af udenlandske piger og mere og mest useriøse ”sugarbabes,” så synes jeg at det er en kvalitet.

Men der selvfølgelig undtagelser, der bekræfter reglen. Fx har jeg selv haft en rigtig god oplevelse med Kamilla (uafhængig dansk glædespige).

Jeg siger bare at disse steder er et sikkert valg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er nok mere den enkelte GP der har været styrende fremfor stedet. Fulgte Pernille miss fitness uanset hvor hun var, og i lidt mindre omfang Monica. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu havde jeg jo selv spurgt til hvilket bordel, ud af de steder hvor jeg personligt havde haft gode oplevelser, som menigheden synes var bedst, og Sexy Club lå på en førsteplads.

Jeg lod dette bestemme stedet for mit besøg. Jeg har kendt Sexy Club længe, og også været der et par gange. Første gang, for snart 10 år siden, gik jeg forgæves, fordi jeg ikke havde opdaget stedets egen indgang, en indhegnet stig frem til brandtrappen, der leder op til 1. sal. Så selvom steder må siges at ligge meget lidt diskret, især i dagtimerne, så er det faktisk et forholdsvis diskret sted at besøge – medmindre man møder andre gæster på stien, men dem er man jo ligesom i båd med.

Jeg valgte at tage forbi Sexy Club uden at vide, hvem Jeg kunne møde, og tilfældigheden gjorde at jeg fik fornøjelsen af at være sammen med Amanda

http://www.sexyclub.dk/girls/amanda2/index.php

Amanda er en af de få (måske den eneste) ikke dansktalende pige på bordellet. Jeg gætter på at hun er medio, måske sidst i 20erne, og det er normalt en lidt yngre pige end Jeg ville vælge, men i dette tilfælde var Jeg glad for at jeg ikke holdt fast i mine principper – og ærgrede mig kun over at jeg havde valgt en hurtig tur, der dog på dette sted koster kr. 1.100.

Sexy Club er et ganske pænt sted, når man er kommet indenfor. Og igen gik jeg derfra ganske glad.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har stemt.

Mine favoritsteder har fra gammel tid været Club Erotica og Romantica - især Romantica betinget af logistiske forhold.

Senere er SexyClub kommet til og er osse for mig ét af de bedste steder. Brandtrappen, som Finn nævner, er dog ikke ti år gammel, idet det i år er ti år siden, jeg først satte mine ben på Club'en - dengang lå den et andet sted og havde senere endnu en anden placering, inden den fik sin nuværende. Den har dog altid ligget i samme snævre område/nabolag.

Pussy Galores og Seduction Girls har osse gennem årene givet mig mange rigtig gode oplevelser - Cassiopeia og Mon Chérie har jeg sjældnere besøgt. Sidstnævnte sjældnest, idet den ligger sindssygt dårligt for mig rent logistisk.

Mine topkarakterer får SexyClub, Romantica og Club Erotica - disse steder har jeg besøgt et utal af gange siden cirka 2005 eller der omkring - måske 2004.

Retortgirls er den eneste af dem, som jeg kender på listen, som jeg ikke har givet points - jeg husker stedet som lidet tiltalende og har ikke været der i umindelige tider.

Allerede i 90'erne lærte jeg dog Stargirls i Valby og klinikken i Smallegade at kende ligesom dén, der engang lå i Arkonagade - og endnu tidligere besøgte jeg piger rundt omkrig før de etablerede, navngivne klinikkers tid. Stargirls er lukket - de to andres skæbne eller eventuelt fortsatte eksistens kender jeg intet til.

Som Finn så ganske rigtigt anfører, er A-Gruppen lukket - de andre på listen (dem som jeg ikke har nævnt) kender jeg ikke.

Supplerende at jeg osse har haft gode oplevelser på SMS Planet og, Amorpigerne ved Nørrebro station, Fanny Hill på Amager og Sexgirls i Peter Fabers gade - steder som alle er lukket ned.

Klart, at Fin ikke har alle med - det er jo helt uoverskueligt at medtage alle på sådan en liste - og man kan jo kun nævne dem, man kender.

Men listen og affattelen af dette indlæg har bragt gode minder frem hos en gammel klinikgæst, som har 36 år på bagen i branchen på modtagersiden. :D

 

 

 

Redigeret af Spider

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, den 23/9/2017 at 05:43:

 

Halvdelen af mine 300 glædespige-oplevelser har da været gode

Jeg har været lommebogen gennem, og faktisk troede jeg at jeg tæt på de 25 års erfaring med glædespiger, men må konstatere at min første gang kun går tilbage til november 1996. Og jeg lagde dyrt ud, for det var på stripkubben Beverly Hills på Kgs.Nytorv – så mine senere bordelbesøg virkede nærmest billige i sammenligning,

I alt har jeg betalt for sex omkring 300 gage, og jeg har samlet brugt ca. kr. 420.000, hvilket faktisk er langt mindre end jeg havde forventet (frygtet).

Jeg er blevet skuffet og har følt mig snydt utallige gange, men nogle steder er jeg aldrig gået skuffet fra. Mine favoritbordeller er:

  • Pussy Galores (25+ besøg)
  • Mon Cherie (25+ besøg)
  • Red Light Abel Cathrines Gade (10+ besøg)
  • Seduction Girls (10+ besøg)
  • Cassiopeia (10+ besøg)

”Boblere” (steder, der opfylder alle krav, men som  jeg endnu ikke har besøgt tilstrækkeligt mange gange til at føle mig helt sikker: 

  • Retree (4 besøg)
  • Copenhagen Sauna Club (3 besøg)
  • Sexy Club (3 besøg)

Tidligere favoritbordeller (steder, som jeg har været glade for, men som jeg har mistet interessen for):

  • VIPgirls/Larsen Borups Alle (10+ besøg) Stedet er mig bekendt ophørt
  • Romantica (10+ besøg)
  • A-gruppen (5+ besøg) Stedet er mig bekendt ophørt
  • Club Erotica (5+ besøg)
  • Retortgirls (5+ besøg)
  • Stargirls (5+ besøg) Stedet er mig bekendt ophørt 

Nye tider er på vej og jeg bliver selv ældre.  Jeg lægger lommebogen væk og forsøger at finde en måde at holde fast i det gode og undgå især de mange udenlandske piger og danske amatør-sukkerpiger.

 

Hej Finn 

Herlig liste - har tidligere besøgt mange af stederne ikke mindst Red Light i Abel Cathrines Gade men synes ikke længere at de annoncerer? Ved du om de er på nettet eller hvordan hulan jeg finder ud af hvem der er på vagt?

var der senest for 5 eller 6 år siden hvor selve ejeren passede tlf - hun var lækker men vist ik til salg 

kom frisk

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Joey skrev, for 17 timer siden:

Hej Finn 

Herlig liste - har tidligere besøgt mange af stederne ikke mindst Red Light i Abel Cathrines Gade men synes ikke længere at de annoncerer? Ved du om de er på nettet eller hvordan hulan jeg finder ud af hvem der er på vagt?

var der senest for 5 eller 6 år siden hvor selve ejeren passede tlf - hun var lækker men vist ik til salg 

kom frisk

 

Jeg har selv haft mange gode oplevelser i Red Light i Abel Cathrines Gade, men det er ikke et sted, der - underligt nok - beskrives her, selvom det er Københavns ældste bordel, men jeg har nu aldrig set dem annoncere. Sidst jeg forbi var for et par måneder siden ved 1-tiden om natten, men her var stedet lukket. Jeg mener dog ikke at stedet er lukket – de åbner ved 16-tiden og plejer at have åbent til ud på natten, men måske de har lukket lidt tidligere i sommerferien?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...