Hop til indhold
the cool one

Erika Randers bad bad bad

Recommended Posts

Hey har netop haft min dårligste oplevelse vi havde aftalt en time okay hvis jeg var heldig fik jeg en halv men hvis det så havde været en lækker halv time så kunne jeg se igennem fingre med det men det var det så slet ikke jeg fik ikke engang udløsning da jeg ikke bare fik stå dreng af sig selv gav hun nærmest op hun satte sig og prøvede at ride mig med en halv feder og da hun gav op der fordi hun ikke lige gad ligge lidt kraft i at tænde mig rykkede hun så hårdt i banditten at jeg troede det røg af så gav hun op der og sagde okay done baby så alt i alt havde jeg en skod oplevelse men jeg fik da tømt min tegne dreng så det bare fedt haha så jeg kan ikke anbefale hende for mig at se nyder hun ikke hendes arbejde det skal bare gøres om det er tvang ved jeg ikke men håber jeg næsten med den dårlige behandling jeg fik der her er et link https://annoncelight.dk/showad/232639

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 2 minutter siden:

Er der fjernet nogle? På min skærm er der kun tre billeder

Der kommer lidt flere hvis du klikker på hendes profilnavn øverst til højre

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...