Hop til indhold
19517

Tak for den gode tone

Recommended Posts

TheVoice skrev, for 8 minutter siden:

Jeg vil også lige fremhæve mig selv, og så i øvrigt sende en hilsen til min mor. 

Hvilket pladeønske har du så? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 58 minutter siden:

Hvilket pladeønske har du så? :D

Jeg tror vi skal have "i mormors kolonihavehus"   :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, Lige nu:

Vi beklager, der var kuk i maskinrummet.

Hvor der er mennesker kan der opstå fejl.

Troede sgu det var med vilje :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 1 time siden:

Jeg vil også lige fremhæve mig selv, og så i øvrigt sende en hilsen til min mor. 

Vi må heller ikke glemme søens folk, og dem syd for grænsen............

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 10 timer siden:

Hvilket pladeønske har du så? :D

Haha. Giro 413 referencer. Hvor sjovt. Den havde jeg helt glemt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lowmax

 "Hun skal ha´ den i fregatten," af Stewart Stardust.

Tak til alle for en sober tone.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, den 22/9/2017 at 15:10:

Det er da ikke Giro 413.

Det er "De knalder - vi spiller".

:lol:

Haha Ha. Den var faktisk ret go. Har lige været på swinger klub. Så der ramte du plæt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 23 minutter siden:

Jamen jamen jeg var ikke klar over det var et ønskeprogram...og jeg var landet i 413

Jeg har ladet træskoen gå rundt og sendt beløbet ind til 413 og vi er blevet enig om at vi gerne vil høre:

Peter Belli med "Ingen regning"

Hej @Lady Cherie

Jamen på vegne af DR´s Giro 413 skal dit ønske blive opfyldt :) Og vi takker for bidraget.  Dog Var heksegryden ikke en succes på kontoret :lol:

God dag med Peter Belli.

KK

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var dog en dejlig melodi...

Nu vil jeg jo lige sige til det med Hexegryden...det var jo ikke selv gryden der skulle indtages men indholdet...

Det var Hyldebærsaft, lavet på hjemmedyrket hyldebær,....indsamlet ved midnatstid, kogt med honning, kanel og citron, tilsat vand og et par besværgelser om virilitet og rigdom.

:D:D:D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 2 minutter siden:

Det var dog en dejlig melodi...

Nu vil jeg jo lige sige til det med Hexegryden...det var jo ikke selv gryden der skulle indtages men indholdet...

Det var Hyldebærsaft, lavet på hjemmedyrket hyldebær,....indsamlet ved midnatstid, kogt med honning, kanel og citron, tilsat vand og et par besværgelser om virilitet og rigdom.

:D:D:D 

Ja se her kommer så problemet med den: Heksegryde. Vi har en rigtig slemmert her på kontoret. Og efter indtagelse af drikken. Så er han jo næsten gået ud af sit gode skind. Render, og hopper rundt. :-o Skriger løs om ingen regning. :-o Nu tror han at han kan komme på besøg hos dig, for ingen regning. :lol::lol: Så det er kun virilitet han har fået. :P Han er blevet en rigtig stå dreng. :lol:

God humor giver, glæde.

God dag LC

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 43 minutter siden:

Hej @Lady Cherie

Jamen på vegne af DR´s Giro 413 skal dit ønske blive opfyldt :) Og vi takker for bidraget.  Dog Var heksegryden ikke en succes på kontoret :lol:

God dag med Peter Belli.

KK

 

Typisk Belli-sang. Ikke et øje er jo tørt :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 2 timer siden:

Ja se her kommer så problemet med den: Heksegryde. Vi har en rigtig slemmert her på kontoret. Og efter indtagelse af drikken. Så er han jo næsten gået ud af sit gode skind. Render, og hopper rundt. :-o Skriger løs om ingen regning. :-o Nu tror han at han kan komme på besøg hos dig, for ingen regning. :lol::lol: Så det er kun virilitet han har fået. :P Han er blevet en rigtig stå dreng. :lol:

God humor giver, glæde.

God dag LC

KK

Ellers en go' beskrivelse af @kanonkongen himself - Han er bare for beskeden til at indrømme det . . .  . :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...