Hop til indhold

Tak for den gode tone

Featured Replies

Skrevet

Her på det sidste har jeg oplevet en forbedring på tonen i dette forum. 

Den skal i have ros for. 

Tak!!!

Skrevet

Tak, jeg gør i hvertfald  mit bedste :)

Skrevet

Jeg prøver da.. Hehe.. Selvom det engang i mellem kan være svært med ting man er passioneret omkring.. F.eks ens arbejde.. Som jo er det der normalt er oppe og vende herinde.. Eller i hvertfald noget der har at gøre med mit arbejde.. 

Skrevet

WTF, sådan noget BS at skrive!
Go F... your self.

Arh, det var rat at få lukket ud.

Skrevet

Jeg vil også lige fremhæve mig selv, og så i øvrigt sende en hilsen til min mor. 

Skrevet
TheVoice skrev, for 8 minutter siden:

Jeg vil også lige fremhæve mig selv, og så i øvrigt sende en hilsen til min mor. 

Hvilket pladeønske har du så? :D

Skrevet
Borende X skrev, for 37 minutter siden:

Hvilket pladeønske har du så?

Susi og Leo eller Jodie Birge.

Rigtige venner.

10  røde roser.

Roser til mama med Peter Belli.

Skrevet
Borende X skrev, for 58 minutter siden:

Jeg tror vi skal have "i mormors kolonihavehus"   :D

Skrevet
Krølle Bølle Jr. skrev, Lige nu:

Vi beklager, der var kuk i maskinrummet.

Hvor der er mennesker kan der opstå fejl.

Troede sgu det var med vilje :D

Skrevet
TheVoice skrev, for 1 time siden:

Vi må heller ikke glemme søens folk, og dem syd for grænsen............

Skrevet
  • Author
Borende X skrev, for 10 timer siden:

Haha. Giro 413 referencer. Hvor sjovt. Den havde jeg helt glemt

Skrevet

"Hun skal ha´ den i fregatten," af Stewart Stardust.

Tak til alle for en sober tone.

Skrevet
19517 skrev, for 7 timer siden:

Haha. Giro 413 referencer. Hvor sjovt. Den havde jeg helt glemt

Det er da ikke Giro 413.

Det er "De knalder - vi spiller".

:lol:

Skrevet
  • Author
Krølle Bølle Jr. skrev, den 22/9/2017 at 15:10:

Det er da ikke Giro 413.

Det er "De knalder - vi spiller".

:lol:

Haha Ha. Den var faktisk ret go. Har lige været på swinger klub. Så der ramte du plæt

Skrevet

Jamen jamen jeg var ikke klar over det var et ønskeprogram...og jeg var landet i 413

Jeg har ladet træskoen gå rundt og sendt beløbet ind til 413 og vi er blevet enig om at vi gerne vil høre:

Peter Belli med "Ingen regning"

Skrevet
Lady Cherie skrev, for 23 minutter siden:

Jamen jamen jeg var ikke klar over det var et ønskeprogram...og jeg var landet i 413

Jeg har ladet træskoen gå rundt og sendt beløbet ind til 413 og vi er blevet enig om at vi gerne vil høre:

Peter Belli med "Ingen regning"

Hej @Lady Cherie

Jamen på vegne af DR´s Giro 413 skal dit ønske blive opfyldt :) Og vi takker for bidraget.  Dog Var heksegryden ikke en succes på kontoret :lol:

God dag med Peter Belli.

KK

Skrevet

Det var dog en dejlig melodi...

Nu vil jeg jo lige sige til det med Hexegryden...det var jo ikke selv gryden der skulle indtages men indholdet...

Det var Hyldebærsaft, lavet på hjemmedyrket hyldebær,....indsamlet ved midnatstid, kogt med honning, kanel og citron, tilsat vand og et par besværgelser om virilitet og rigdom.

:D:D:D 

Skrevet
Lady Cherie skrev, for 2 minutter siden:

Det var dog en dejlig melodi...

Nu vil jeg jo lige sige til det med Hexegryden...det var jo ikke selv gryden der skulle indtages men indholdet...

Det var Hyldebærsaft, lavet på hjemmedyrket hyldebær,....indsamlet ved midnatstid, kogt med honning, kanel og citron, tilsat vand og et par besværgelser om virilitet og rigdom.

:D:D:D 

Ja se her kommer så problemet med den: Heksegryde. Vi har en rigtig slemmert her på kontoret. Og efter indtagelse af drikken. Så er han jo næsten gået ud af sit gode skind. Render, og hopper rundt. :-o Skriger løs om ingen regning. :-o Nu tror han at han kan komme på besøg hos dig, for ingen regning. :lol::lol: Så det er kun virilitet han har fået. :P Han er blevet en rigtig stå dreng. :lol:

God humor giver, glæde.

God dag LC

KK

Skrevet
kanonkongen skrev, for 43 minutter siden:

Hej @Lady Cherie

Jamen på vegne af DR´s Giro 413 skal dit ønske blive opfyldt :) Og vi takker for bidraget.  Dog Var heksegryden ikke en succes på kontoret :lol:

God dag med Peter Belli.

KK

Typisk Belli-sang. Ikke et øje er jo tørt :D

Skrevet
kanonkongen skrev, for 2 timer siden:

Ja se her kommer så problemet med den: Heksegryde. Vi har en rigtig slemmert her på kontoret. Og efter indtagelse af drikken. Så er han jo næsten gået ud af sit gode skind. Render, og hopper rundt. :-o Skriger løs om ingen regning. :-o Nu tror han at han kan komme på besøg hos dig, for ingen regning. :lol::lol: Så det er kun virilitet han har fået. :P Han er blevet en rigtig stå dreng. :lol:

God humor giver, glæde.

God dag LC

KK

Ellers en go' beskrivelse af @kanonkongen himself - Han er bare for beskeden til at indrømme det . . .  . :lol:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.