Hop til indhold
19517

Kun skandinaviske = kasuistisk ????

Recommended Posts

1...

Hvorfor skriver i piger "kun skandinaviske mænd" ? 

 

2... 

Mener i kaukasiske (Hvid)

3...

Hvad med tyske, finner eller fx amerikaner?

 

4...

Er i bange for at skrive det som jeg tror i mener - "ingen araber" ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor skulle de være bange for at skrive "ingen araber".
Det er vel op til den enkelte GP at vælge hvem de vil have sex med, om det så kun er dem der hedder Peter eller ikke nogen der har fregner?
Men hvis de ikke vil skrive "ingen araber" er der jo nok en grund til det!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mette Tøsen

Jeg tror en del er bange for at skrive ingen arabere. Men bare fordi han er hvid kan der stadig godt være store kulturforskelle der kan gøre det svært og ubehageligt. Jeg har f.eks. oplevet at østeuropæere og italienere har en tendens til at være nogle hovne narrøve overfor mig, så dem gider jeg ikke mere. 

Jeg havde lidt samme problem med svenskere indtil jeg i et par tråde meldte det ud her, nu bliver jeg ikke kontaktet af lige så mange svenskere, men de fleste af dem der gør er godt nok søde og forsigtige :lol:

 

Elsker eroguide <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når der meldes ud, at kun "skandinaviske mænd" modtages, har vi vel alle en god idé om, kvilken kundetype, der bliver sluppet ind. Jeg kan dårligt forestille mig, at hollændere, islændinge finner etc. afvises.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 4 timer siden:

Hvorfor skulle de være bange for at skrive "ingen araber".
[...]

Det er tydeligt at høre at din nabo ikke er medlem af Det radikale Venstre (Alternativet eller Enhedslisten) ;) 

(Tolerante mennesker kan af og til være nogen af de allermest intolerante). 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er både nemmere og mere formålstjenstlig at blive sin målgruppe end, at blive dem man ikke ønsker at invitere ind i sit intime univers. Det gør sig gældende omkring de tilbudte ydelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...