Hop til indhold
gerog

Sådan stoppes de sexede kvinder

Recommended Posts

gerog skrev, for 51 minutter siden:

jeg er inde i en stime med sexede kvinder der vil være ven med mig....

Er det ikke bare at sætte dit billede ind? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm. Jeg er inde i en stime af sexede kvinder, der gerne vil i seng med mig. Og hvis jeg sige ja tak, så sker der desværre ofte, at der tilsvarende forsvinder der nogle tusinde fra min portemonnæ. ;)

Jeg forstår det ikke. Gad vide om der er en indstilling man kan ændre på... :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

er det hemmeligflirt i omtaler. På annoncelight er der sommetider falske annoncer, er der ikke et telefonnummer eller f.eks. priser så lad hver. Jeg skrev til en af dem og derfor blev jeg bombaderet af kvinder der bare gerne vil alt andet end drikke kaffe.

Ved ikke hvad formålet er med det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romantikeren skrev, for 3 minutter siden:

er det hemmeligflirt i omtaler. På annoncelight er der sommetider falske annoncer, er der ikke et telefonnummer eller f.eks. priser så lad hver. Jeg skrev til en af dem og derfor blev jeg bombaderet af kvinder der bare gerne vil alt andet end drikke kaffe.

Ved ikke hvad formålet er med det?

klik på linket og du finder svaret på dit spørgsmål ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
gerog skrev, for 2 timer siden:

klik på linket og du finder svaret på dit spørgsmål ;)

nåh jeg mente nu hvad er formålet med at sender en masse spammails og hvad er formålet med at man opretter falske profiler

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romantikeren skrev, 1 time siden:

nåh jeg mente nu hvad er formålet med at sender en masse spammails og hvad er formålet med at man opretter falske profiler

ok, misforstod det.

Dem der sender spam emails og laver falske profiler gør det for at få penge ud af. Og der er jo åbenbart nogen der stadig tror på hvad de skriver. Ellers ville de nok ikke stadig sende spam emails rundt til folk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...