Hop til indhold
Fausto

Det fantastiske (skandinaviske) par

Recommended Posts

I forgårs fik jeg aflagt endnu et besøg hos det frække skandinaviske par - og det var bestemt ikke dårligere end første gang!

Første gang jeg besøgte dem, dominerede de mig fra start til slut, hvilket bl.a. indebar, at at der var nul sex og/eller blow til mig - og at jeg ikke fik lejlighed til at lege med hendes små, søde og helt igennem fantastiske ungpigebryster, som jeg derfor har fantaseret en del om siden.

Det skulle der laves om på - så jeg aftalte en time (til 2200) uden dominans, men med en del forskellige elementer, jeg gerne ville have med i legen.

Udgangspunktet var, at Q ikke skulle gå i bad eller vaske sig, inden jeg kom, så jeg rigtig fik lejlighed til at dufte og smage hende, og da jeg var kommet ind, og pengene havde skiftet hænder, tog jeg tøjet af, og vi fulgtes alle tre ud på badeværelset - jeg nøgen, hun i små trusser og BH, som dog hurtigt kom af, og han fuldt påklædt.

Hun bad mig nu om at knæle ned foran hende, fordi hun ville give mig en lille smagsprøve på sit tis. Det smagte skønt, og jeg fik drukket et par gode mundfulde. Hun tog nu et stort glas, som hun fyldte næsten helt op, og alligevel var der stadig lidt tilbage, som endte i min mund. Hun spurgte mig nu, om jeg ville drikke glasset, og det ville jeg i hvert fald! Jeg fik drukket hver en dråbe - og det bliver næppe sidste gang ;)

Mens jeg drak det, var hun gået på knæ foran manden og begyndte at sutte hans kæmpe pik, hvilket var vildt frækt at se på, mens jeg drak hendes pis. Hun kaldte mig over til sig, og jeg lagde mig på knæ sammen med hende, og sammen slikkede og suttede vi hans pik. Vi slikkede fra hver sin side, og nogle gange rørte vores tunger lidt ved hinanden. Hun forsøgte også at lære mig at tage den dybt, hvilket jeg dog ikke blev meget god til.

Nå - vi måtte ind i seng, hvor vi legede på kryds og tværs. Hendes fisse blev hurtig våd, da jeg slikkede hende (jeg elsker alt ved hendes fisse - også smagen af hendes safter), og jeg fik også slikket hendes stramme lille røvhul virkelig grundigt, mens hun gav et lækkert, engageret blowjob. Jævnligt sendte hun en ordenlig spytklat i munden på mig - også lige efter at hun havde suttet hans pik dybt.

Vi skiftede rundt mange gange: hun red mig, mens hun suttede pik på ham, jeg kneppede hende, mens jeg suttede pik - og det bedste af det hele: Jeg lå på ryggen med hendes fisse lige over mit ansigt, mens hun suttede min pik, og han kneppede hende hårdt. Imens slikkede jeg hende, så hun til sidst fik den vildeste orgasme, jeg nogensinde har været vidne til - og jeg er ikke et sekund i tvivl om, at den var ægte!

Nogle gange undervejs stak han en finger i røven på hende og stak den i munden på mig - eller hans trak sig ud af hende for at kneppe mig i munden. Det var vildt lækkert at smage hendes safter på hans pik.

Da han var ved at være færdig, trak han sig ud, og jeg suttede ham, til han sendte hele ladningen i min mund, og jeg slugte hver en dråbe.

Vi gik nu tilbage til badeværelset, hvor jeg igen lagde mig på knæ - denne gang for at holde hans pik, mens han pissede mig i munden. Igen drak jeg en ret stor del. Til min store overraskelse kunne hun tisse igen, og jeg fik lov til at drikke flere gode mundfulde direkte fra kilden ;)

Hun lagde sig nu på knæ foran mig og suttede min pik, indtil jeg kom i en stor kaskade ud over hendes små dejlige bryster, som jeg nu kunne slikke helt rene.

Alt i alt en storslået oplevelse, som jeg kan leve højt på længe. Og jeg vil varmt anbefale parret til alle - også selvom jeres lyster ikke nødvendigvis er helt så perverse som mine. Jeg overvejer selv at prøve en straight trekant med dem. Hun er virkelig lækker, og han forstår virkelig at bruge sin kæmpe pik.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
frenchlover1 skrev, for 2 timer siden:

Lyder som en vild oplevelse... :-)

Venligst

French

Ja, "vild" er vist meget dækkende. :-o

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte parret igen kort før jul, og det var som sædvanlig en fantastisk oplevelse. Meget af det, vi lavede, har jeg allerede beskrevet tidligere, men der var enkelte nye ting på programmet.

Vi havde på forhånd aftalt, at de ikke havde været i bad i et døgn inden, og de satte mig så til at snuse og slikke både fødder, fisse, pik og røv. Jeg blev også sat til at deepthroate M, hvilket ikke er det nemmeste, man kan blive sat til med den størrelse pik.

Men den største ændring var nok, at Q er blevet mere direkte dominerende, hvilket var virkelig frækt. Hun kaldte mig slave, toilet og slut, trak mig af sted i håret, så jeg måtte kravle på alle fire, gav mig (rimelig hårde) lussinger (hvilket jeg nød langt mere, end jeg ville have troet), og da vi nærmede os afslutningen, satte hun sig op og gav M det vildeste, lækreste blowjob, jeg har set, og lod ham fylde sin mund HELT op med sperm. Så drejede hun sig mod mig, der lå på ryggen, og spyttede al spermen ned i munden på mig (jeg kunne næsten ikke have det i min mund) og gav mig et langt og dybt tungekys, mens hun fik mig til at sluge det hele. Det gjorde mig hård igen, og det benyttede hun straks til at ride mig (jeg havde allerede kondom på). Det var vildt :)

Til sidst gik vi ud på badeværelset, hvor hun beordrede mig ned at ligge på gulvet, så hun kunne sætte sig på mit ansigt og tisse i min mund (som start havde hun tisset i et glas og fået mig til at drikke det).

Så igen: Det skandinaviske par leverer varen hver gang, og jeg kan kun give mine varmeste anbefalinger. De tilbyder meget forskelligt, så selvom man ikke er til lige så hardcore ting, som jeg er, vil man garanteret få en god oplevelse med dem (ikke mindst fordi hun er vildt lækker). De er nemme at tale med, og man får sjældent et nej til en fantasi (for mig er det kun sket én gang - ellers er de altid med på den værste).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fantastisk beskrivende anmeldelse. Personligt finder jeg dog indholdet i din oplevelse grænsende til det frastødende. Men godt gået, og smukt at du står ved din lyst til at blive svinet til i alle betydninger af ordet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også besøgt dette par for noget tid siden. 

Mig JA  de er helt fantastiske, man kan få det som man vil, var selv det service boy og havde fortal hvad jeg var til.

men fik flyttet grænser, da Q syntes jeg skulde hjælpe hende med at sutte og slikke M Kæmpe pik. Var vildt fantastisk, og nød faktisk også da han kom i munden på mig. Smill 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasse63
Fausto skrev, den 31.12.2018 at 09:32:

Besøgte parret igen kort før jul, og det var som sædvanlig en fantastisk oplevelse. Meget af det, vi lavede, har jeg allerede beskrevet tidligere, men der var enkelte nye ting på programmet.

Vi havde på forhånd aftalt, at de ikke havde været i bad i et døgn inden, og de satte mig så til at snuse og slikke både fødder, fisse, pik og røv. Jeg blev også sat til at deepthroate M, hvilket ikke er det nemmeste, man kan blive sat til med den størrelse pik.

Men den største ændring var nok, at Q er blevet mere direkte dominerende, hvilket var virkelig frækt. Hun kaldte mig slave, toilet og slut, trak mig af sted i håret, så jeg måtte kravle på alle fire, gav mig (rimelig hårde) lussinger (hvilket jeg nød langt mere, end jeg ville have troet), og da vi nærmede os afslutningen, satte hun sig op og gav M det vildeste, lækreste blowjob, jeg har set, og lod ham fylde sin mund HELT op med sperm. Så drejede hun sig mod mig, der lå på ryggen, og spyttede al spermen ned i munden på mig (jeg kunne næsten ikke have det i min mund) og gav mig et langt og dybt tungekys, mens hun fik mig til at sluge det hele. Det gjorde mig hård igen, og det benyttede hun straks til at ride mig (jeg havde allerede kondom på). Det var vildt :)

Til sidst gik vi ud på badeværelset, hvor hun beordrede mig ned at ligge på gulvet, så hun kunne sætte sig på mit ansigt og tisse i min mund (som start havde hun tisset i et glas og fået mig til at drikke det).

Så igen: Det skandinaviske par leverer varen hver gang, og jeg kan kun give mine varmeste anbefalinger. De tilbyder meget forskelligt, så selvom man ikke er til lige så hardcore ting, som jeg er, vil man garanteret få en god oplevelse med dem (ikke mindst fordi hun er vildt lækker). De er nemme at tale med, og man får sjældent et nej til en fantasi (for mig er det kun sket én gang - ellers er de altid med på den værste).

Hvad sagde de nej til - det må have været meget grænseoverskridende, for de virker da ikke sarte.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasse63 skrev, for 1 time siden:

Hvad sagde de nej til - det må have været meget grænseoverskridende, for de virker da ikke sarte.

Er ikke sikker på om du vil vide det, når det er Fausto. :lol:

Han er rimelig grænseoverskridende, og det er ret sjovt at læse om.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasse63
Virgil skrev, for 2 timer siden:

Er ikke sikker på om du vil vide det, når det er Fausto. :lol:

Han er rimelig grænseoverskridende, og det er ret sjovt at læse om.:)

Hvor kan man læse mere om det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasse63 skrev, for 29 minutter siden:

Hvor kan man læse mere om det?

Han har igennem noget tid skrevet en del på EG men det er vist efterhånden nogle måneder siden, at han skrev jævnligt.

Kan huske at han på et tidspunkt efterlyste en pige, som skulle lade være med at gå i bad i flere dage og gå i det samme tøj i perioden. Så ville han "pakke hende ud" og slikke hende over hele kroppen. :lol:

Gad vide om han nogensinde fandt en pige til det.

Jeg talte engang om det med en GP, og for hende var det bare et spørgsmål om prisen.:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasse63 skrev, den 30.3.2019 at 18:06:

Hvad sagde de nej til - det må have været meget grænseoverskridende, for de virker da ikke sarte.

Jeg spurgte, om hun ville prutte mig i ansigtet, mens jeg slikkede røv :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Virgil skrev, den 30.3.2019 at 19:38:

Er ikke sikker på om du vil vide det, når det er Fausto. :lol:

Han er rimelig grænseoverskridende, og det er ret sjovt at læse om.:)

De fleste af mine indlæg handler nu om helt almindelig sex - men ja, jeg kan godt lide at overskride grænser i ny og næ :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Virgil skrev, den 30.3.2019 at 23:00:

Han har igennem noget tid skrevet en del på EG men det er vist efterhånden nogle måneder siden, at han skrev jævnligt.

Kan huske at han på et tidspunkt efterlyste en pige, som skulle lade være med at gå i bad i flere dage og gå i det samme tøj i perioden. Så ville han "pakke hende ud" og slikke hende over hele kroppen. :lol:

Gad vide om han nogensinde fandt en pige til det.

Jeg talte engang om det med en GP, og for hende var det bare et spørgsmål om prisen.:D

Nej, det kom aldrig i stand helt på den måde. Det tætteste, jeg er kommet på, er faktisk det skandinaviske par, hvor jeg har fået dem til ikke at gå i bad eller vaske sig et døgns tid, inden jeg kom.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...