Hop til indhold

Recommended Posts

Meget charmerende, talende, levende, smilende, glad - selv kl. næsten 21.00 om aftenen.

Så er der sexen -  den var også god, liderlig, våd, hun er med på det meste og lidt til, virker som om hun lide det. Sådan rigtigt. "Hvor har du været i hele mit liv?", bliver du ikke i nat ?" "jeg kóm to gange !"  "hvornår kommer du igen ?" - jamen hvad mere kan man ønske at høre, superlover er man jo.... Måske hun mener det, måske hun taler sådan til alle.... Dont know, men trods den store lidenskab, så var vi alligevel færdige lidt inden tiden... Heldigt det passede så fint. men bagefter var hun også supersød.

Nåh ja, hendes udseende -  læg til lidt vægt til billederne. uden på nogen måde at tale overvægt, så er der bonus på sambamåsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Hmm ja Tyra - vores ældreminister, ja vi har alle vores smag, og godt for det, så kan alle jo finde en lækkervsag, har du link, hvis det er en anden Tyra end vores ældre minister, for hende - ældreministeren, har jeg ikke behov for at se fotos af...

 

:) lad høre

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
Chuck skrev, for 47 minutter siden:

Hvad mener du med Ældre Minister ?

joken falder lidt til jorden da det ikke staves på samme måde, men prøv at google Thyra frank. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
newpussyhunter skrev, den 9/19/2017 at 17:31:

Meget charmerende, talende, levende, smilende, glad - selv kl. næsten 21.00 om aftenen.

Så er der sexen -  den var også god, liderlig, våd, hun er med på det meste og lidt til, virker som om hun lide det. Sådan rigtigt. "Hvor har du været i hele mit liv?", bliver du ikke i nat ?" "jeg kóm to gange !"  "hvornår kommer du igen ?" - jamen hvad mere kan man ønske at høre, superlover er man jo.... Måske hun mener det, måske hun taler sådan til alle.... Dont know, men trods den store lidenskab, så var vi alligevel færdige lidt inden tiden... Heldigt det passede så fint. men bagefter var hun også supersød.

Nåh ja, hendes udseende -  læg til lidt vægt til billederne. uden på nogen måde at tale overvægt, så er der bonus på sambamåsen.

Va er ca hendes alder?

Va ligger priser på?

fik du SF og var det godt eller bare for hurtigt og hårdt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...