Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Meget charmerende, talende, levende, smilende, glad - selv kl. næsten 21.00 om aftenen.

Så er der sexen -  den var også god, liderlig, våd, hun er med på det meste og lidt til, virker som om hun lide det. Sådan rigtigt. "Hvor har du været i hele mit liv?", bliver du ikke i nat ?" "jeg kóm to gange !"  "hvornår kommer du igen ?" - jamen hvad mere kan man ønske at høre, superlover er man jo.... Måske hun mener det, måske hun taler sådan til alle.... Dont know, men trods den store lidenskab, så var vi alligevel færdige lidt inden tiden... Heldigt det passede så fint. men bagefter var hun også supersød.

Nåh ja, hendes udseende -  læg til lidt vægt til billederne. uden på nogen måde at tale overvægt, så er der bonus på sambamåsen.

Skrevet

Hmm ja Tyra - vores ældreminister, ja vi har alle vores smag, og godt for det, så kan alle jo finde en lækkervsag, har du link, hvis det er en anden Tyra end vores ældre minister, for hende - ældreministeren, har jeg ikke behov for at se fotos af...

:) lad høre

Skrevet

Hvad mener du med Ældre Minister ?

Skrevet
Chuck skrev, for 47 minutter siden:

Hvad mener du med Ældre Minister ?

joken falder lidt til jorden da det ikke staves på samme måde, men prøv at google Thyra frank. 

Skrevet
newpussyhunter skrev, den 9/19/2017 at 17:31:

Meget charmerende, talende, levende, smilende, glad - selv kl. næsten 21.00 om aftenen.

Så er der sexen -  den var også god, liderlig, våd, hun er med på det meste og lidt til, virker som om hun lide det. Sådan rigtigt. "Hvor har du været i hele mit liv?", bliver du ikke i nat ?" "jeg kóm to gange !"  "hvornår kommer du igen ?" - jamen hvad mere kan man ønske at høre, superlover er man jo.... Måske hun mener det, måske hun taler sådan til alle.... Dont know, men trods den store lidenskab, så var vi alligevel færdige lidt inden tiden... Heldigt det passede så fint. men bagefter var hun også supersød.

Nåh ja, hendes udseende -  læg til lidt vægt til billederne. uden på nogen måde at tale overvægt, så er der bonus på sambamåsen.

Va er ca hendes alder?

Va ligger priser på?

fik du SF og var det godt eller bare for hurtigt og hårdt?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.