kvinde 1966 1292 Skrevet 19. November, 2017 Fotografen skrev, for 7 timer siden: Super mange gode input inderne tråd. Til jeg der har været der (hvilket jeg ikke har). Hvis man blot vil opleve at betragte folk, mens de elsker. Ikke nødvendigvis være med, men blot nyde synet. Vil en svingerklub så være noget, også for en single mand. Mit indtryk er nemlig ar der er rigeligt mænd der ønsker at være med. Med i bedst. Ja det er da lige stedet så... Man SKAL ikke være med selvom man kigger.... Og da der er mange åbne rum så er der meget at kigge på hvis man komme en dag hvor der sker noget self.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Xaomi 21 Skrevet 22. Marts, 2018 Hej, Any advice for a single man going to CitySwingers for the first time? Do you have to stay at the bar and wait for an invitation? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
leo kbh 656 Skrevet 21. April, 2018 (edited) lars1973 skrev, den 20/9/2017 at 12:37: Hun synes det samme, og så spørger om vi skal onanere sammen (ikke bolle). Det tager mig lige 5 sekunder at forstå hende (kortvarig brainmeltdown), men jeg for sagt ja, og så tager hun mig i hånden og fører mig ind i det store parrum. jaja, men det havde måske været sjovere, om I i det mindste havde onaneret hinanden i stedet, det ser i hvert fald hyggeligt ud på billedet herunder, synes du ikke? lidt nærkontakt, virker jo altid stimulerende, ikke Redigeret 21. April, 2018 af leo kbh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lars1973 259 Skrevet 23. April, 2018 helt enig og fræk lille video du har linket til. men nu var det hende som inviterede, og det var første gang for mig, så min tanke var at nu gør jeg som damen foreslår. Jeg vil tilføje endnu en happy ending til historien. Vi er mødtes en gang mere i CS (ved et tilfælde). Hun var der sammen med sin veninde. Vi var i en af de små rum. Næsten samme deal. Vi onanerede sammen - og de gjorde det også ved hinanden - og jeg fik lov til pænt at vente med at komme til sidst. Frækt igen... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg