Hop til indhold
19517

cityswingers på amager - Har du prøvet - fortæl!!

Recommended Posts

Har du prøvet denne klub, og hvad var dine oplevelser?

Har været der én gang, men til GB. Jeg vil gerne prøve igen, men på en mere intim måde. Vil gerne snakke og jeg følte, at GB ikke var til at snakke. Hvad tænker du?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der lidt alene, det fik jeg ikke noget ud af ! Så var jeg der omkring 10 gange som

par det var rigtigt sjovt, fester, firedrag, spisning, nytår ! Der fandt vi andre par og byttede el firkanter.

Det er også sjovt at gemme sig ! og fik 5-6 mænd til at forkæle kæresdten.

Andre par gjorde det samme, som man deltog i.

Der var helt klart sjovest som par !! Alene er bedst i xxdark. go tur

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CamillaErotica

Opret en profil på Swingeren.dk (CS og XX's hjemmeside) og se hvornår der bliver afholdt spændende events eller bare for få lidt indsigt i andre swingers oplevelser både i klubberne og privat.

Det er 100% gratis at oprette en profil!

Knus til dig

P.s. Der er mange som lægger private sexoptagelser og frække billeder på deres profiler ;) Så syntes helt sikkert at Swingeren.dk er et besøg værd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@LineandYou Jeg ville gerne tage en veninde med. Men jeg kan ikke komme i tanke om nogen veninde til dette formål. Men ja, en helt sikker god idé. Måske dig? Haha--..    

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kommer der når lysten melder sig. Og ja det kan være svært for mændende. Men hvis man opføre sig ordenligt, og er ren og kan snakke i baren uden og sige pik og patter i hver en sætning, så hjælper det. Men opret en profil. Og kig lidt derinde. Og så prøv og skriv til nogen du syntes ser spændende ud. Det kan godt lykkes at lave en aftale så du ikk skal gå derned alene. 

Held og lykke med det :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kender godt stedet. har været der til GB. altså hos cs. Men ved ikke om det var mig at stikke den ind på en kvinde jeg ikke kunne snakke med. Måske var der for mange mænd der stod og skubbede som stod vi og skulle ind i en bus. Ej - det var ikke min mening at skrive det, men jeg kom lige i tanke om hvor man ellers skubber på samme måde. tilgivet`?

Del dette indlæg


Link til indlæg

@kvinde 1966. Jeg ER allerede medlem. Og Har skrevet til nogle. Men uden resultat. Men siger i, at det er nemmere at medbringe en veninde. altså at man er i højere kurs end hvis man kommer alene. ???

Del dette indlæg


Link til indlæg
19517 skrev, for 1 minut siden:

Jeg kender godt stedet. har været der til GB. altså hos cs. Men ved ikke om det var mig at stikke den ind på en kvinde jeg ikke kunne snakke med. Måske var der for mange mænd der stod og skubbede som stod vi og skulle ind i en bus. Ej - det var ikke min mening at skrive det, men jeg kom lige i tanke om hvor man ellers skubber på samme måde. tilgivet`?

Der er mange mænd der ikk er til Gb... Og det er jo helt ok.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
19517 skrev, Lige nu:

@kvinde 1966. Jeg ER allerede medlem. Og Har skrevet til nogle. Men uden resultat. Men siger i, at det er nemmere at medbringe en veninde. altså at man er i højere kurs end hvis man kommer alene. ???

Okay.... Nej jeg ved det ikk er nemt desværre...  Ja tror tit par er lidt bedre stillet... Mange par vil gerne ha en extra mand med.. Uden at vide det helt.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@kvinde 1966 Ja det er der sikkert. Nogle bordeller tilbyder enddag aftener hvor man skal betale en masse penge. Så kan man knippe i 4 timer. Men jeg er mere til at kikke hende i øjjnene og snakke med hende. kemi, du ved?

Del dette indlæg


Link til indlæg
19517 skrev, for 1 minut siden:

@kvinde 1966 Ja det er der sikkert. Nogle bordeller tilbyder enddag aftener hvor man skal betale en masse penge. Så kan man knippe i 4 timer. Men jeg er mere til at kikke hende i øjjnene og snakke med hende. kemi, du ved?

Forstår jeg godt..... Sådan har jeg det selv... Der må gerne være andet end sex... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kvinde 1966 skrev, Lige nu:

Forstår jeg godt..... Sådan har jeg det selv... Der må gerne være andet end sex... 

Ja faktisk sidder jeg lige og tænker på hvordan det ville være hvis jeg var i en klub hvor der var 80 % kvinder og at de alle ville have mig. Så jeg skulle bare ligge mig på ryggen og vente. Ja ja lige nu er jeg så fed bag ørene at tanken tiltaler mig. Men jeg tror ikke jeg ville dette i det lange løb. Jeg kan nemlig godt lide at der er kemi. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
19517 skrev, for 4 minutter siden:

Ja faktisk sidder jeg lige og tænker på hvordan det ville være hvis jeg var i en klub hvor der var 80 % kvinder og at de alle ville have mig. Så jeg skulle bare ligge mig på ryggen og vente. Ja ja lige nu er jeg så fed bag ørene at tanken tiltaler mig. Men jeg tror ikke jeg ville dette i det lange løb. Jeg kan nemlig godt lide at der er kemi. 

Er ikk selv en der bare lægger mig og vil bruges af hvem som helst... Så den tanke har jeg ik.... :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige været inde og kikke på din hjemmeside. Lingam massage 1 time er ikke uden interesse. Jeg synes det ser frækt ud på de videoer jeg har set. Må man rører ved dig imens. Kan man komme i arbejdstiden? Hvordan er parkeringsmulighederne? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

ok. tak. det var ærgerligt, passer dårligt for mig så, Hvis du skal bruge én at tage på klub med, så skriv bare. ok? Ellers tak for dine input 

Del dette indlæg


Link til indlæg
19517 skrev, for 1 minut siden:

ok. tak. det var ærgerligt, passer dårligt for mig så, Hvis du skal bruge én at tage på klub med, så skriv bare. ok? Ellers tak for dine input 

Helt ok.... 

Nu ved jeg jo ikk hvem du er så det gør jeg nok ikk.... Men tak... :) 

Var så lidt... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan jeg godt forstå. Men jeg har en profil der. Så du kunne jo lærer mig at kende. og så måske. Bare en tanke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har prøvet CS fem gange indtil videre. 

De tre første gange gik jeg rundt solo for at prøve at forholde mig til alt det der sker. Har ikke været vidne til en gangbang scene før så det skulle da lige fordøjes. Turde heller ikke benytte mig af baren, men det kan jeg se idag er et godt sted at starte. Det er bare der mange mødes og snakken på sex skal nok komme. 

Men man har også lov til at være heldig....: 

Den fjerde gang stod jeg på første salen og kiggede ind på en trekant med en mand og to kvinder (der står også et par og kigger på men de har travlt med hinanden). Det var ganske pirrende at se på. Jeg havde mine boxers på, som jeg har haft det alle gangene. Men som jeg står der, og det er i øvrigt ganske tydeligt at min pik er stiv selv om den er pakket ind, så kommer der en kvinde i trusser og BH hen og stiller sig ved siden af mig. Efter et par minutter spørger hun mig om jeg synes trekanten er fræk, og det må jo sige at jeg gør. Hun synes det samme, og så spørger om vi skal onanere sammen (ikke bolle). Det tager mig lige 5 sekunder at forstå hende (kortvarig brainmeltdown), men jeg for sagt ja, og så tager hun mig i hånden og fører mig ind i det store parrum. Der er 5 andre mennesker i rummet. Et par og et par med en ekstra mand. Den ene kvinde ser meget ophidset på os. 

Hun tager sit tøj af og jeg gør det samme, og så lægger vi os overfor hinanden. Vi kigger intenst på hinanden mens vi leger hver for sig. Jeg kan godt afsløre at jeg er godt ophidset da det er første gang jeg har taget tøjet i et offenligt forum på den måde, og så samtidigt ligger jeg og onanerer. Hun rykker sig tættere på så vores ben er "viklet ind i hinanden" og hendes fisse og fingere er nu meget tæt på min pik. Hun hvisker at jeg ikke må kommer før hende, og jeg holder i respekt for det ønske en pause, mens jeg bare ser på hende. 

Hun får sin orgasme, og siger så at jeg skal næsten-komme og så stoppe, næsten komme og så stoppe. Det gør jeg nogle gange og så ender det med et solidt sprøjt på maven i mens vi kigger på hinanden. Var det så akavet bagefter? nej, vi smilede til hinanden, og så fristede jeg mig til at spørge om hun ville med i bad, og dertil fik jeg et ok.  

Så mit gode råd er: søg ned i baren, udvis en almindelig interesse for de mennesker som nu er der. Deltag i snakken og opfør dig ordenligt så skal det nok komme. 

VH
L73

Del dette indlæg


Link til indlæg

@lars1973. Mange mange tak for en utrolig inspirerende samtale. Glæder mig på dine vegne. 

Kan du huske hvilket arrangementer du var til. 

Jeg mistede modet på den aften, men må der hen igen. 

Jeg hende en forkert forventning om, at jeg ville komme lige ind fra gaden og så knalde en fræk kvinde. Og da dette så ikke skete, ja så blev jeg skuffet. 

Jeg så en ung lille, men smuk mand der ikke havde nogen penge så kan kom gratis ind. Lige efter han var ankommet fik der en vildt fræk lidt ældre kvinde hen til ham og lagde op til ham. Dette slog benene væk under mig og jeg var direkte tilbage på diskotekerne hvor det også er de smukke mænd der score. Jaja jeg ved godt jeg piver, men jeg jo bare ærlig. 

Jeg skal bare tage mig sammen til at komme op på hesten igen. Og komme der hen igen. Tror jeg allerede nu vil lave en aftale i min kalender. Tak igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den eneste grund til at jeg ikke har været i swingerklub, det er fordi jeg ikke vil møde nogen jeg kender eller blive genkendt efterfølgende.
Er folk gode til at være 100% diskrete i swingerklubberne?

Del dette indlæg


Link til indlæg
gerog skrev, for 1 minut siden:

Den eneste grund til at jeg ikke har været i swingerklub, det er fordi jeg ikke vil møde nogen jeg kender eller blive genkendt efterfølgende.
Er folk gode til at være 100% diskrete i swingerklubberne?

Bare husk at “de” har det på samme måde. Jeg har mødt et par stykker fra mit job og ja det er lidt underligt men som de er det ikk noget man snakker om :D

Det at være diskret er en del af det.. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super mange gode input inderne tråd. 

Til jeg der har været der (hvilket jeg ikke har). 

Hvis man blot vil opleve at betragte folk, mens de elsker. Ikke nødvendigvis være med, men blot nyde synet. 

Vil en svingerklub så være noget, også for en single mand. 

Mit indtryk er nemlig ar der er rigeligt mænd der ønsker at være med. Med i bedst. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...