Hop til indhold
Guest tzatiki

Som på en banegård hos Odense Thai

Recommended Posts

Guest tzatiki

Jeg havde muskelspændinger i den øvre del af kroppen og bestilte en halv times massage hos Odense Thai Massage, Nørregade 47 i Odense. 

Stedet er der som sådan ikke noget galt med, men det er ikke sådan et sted man kommer for wellness-feeling eller udløsning. Det sidste tror jeg nu heller ikke man kan få. 

Massagen blev udført på en massagebriks bag et forhæng, der minimerer den eventuelle trang til happy hand. Her kunne jeg så ligge og nyde Sek Loso musik fra højttaleren, en liflig duft fra thai-køkkenet og højlydte samtaler på kryds og tværs mellem thai-massøserne. Fornøjelsen blev endda forstærket undervejs, da yderligere to mænd kom til fadet og blev placeret på hver sin side af mig. Den ene snakkede højt med sig selv og jeg tænkte mit, mens jeg ønskede mig et lydisolerende forhæng. Det var lidt en oplevelse som at skide i en toiletbås på hualamphong station i Bangkok.

Massagen og massøren var der sådan set ikke noget galt med og til en pris på 175 kr. for en halv time, så gik jeg alligevel tilfreds derfra. De havde fået 5-stjerner hvis de også havde serveret en gang Pad Thai på briksen. 

Redigeret af tzatiki

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder ikke som et sted, hvor man ligger der og får stå dreng, og lyst til at takke ja til op salg undervejs i behandlingen :huh:

Eller er det et af de steder hvor de ikke sælger ekstra, og understreger det med en indiskret indretning.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er ingen mulighed for ekstra hos Odense Thai. Jeg kommer der ca. en gang om måneden for massagens skyld og der er yderst professionelt. Jeg har mine favoritter. Det gør jo ikke noget, at pigen er køn :) Det rykker da også lidt i underlivet, når de kommer lidt tæt, men der sker ikke mere end det. Sidst havde jeg fornøjelsen af at lægge øre til, at en mand kom ind og påstod folk sagde han kunne få afslutning der. Han blev pænt bedt om at gå.

I øvrigt synes jeg massørernes samtaler har en beroligende effekt. Jeg fatter ikke en skid thai, men sproget lyder hyggeligt, så jeg nyder bare den skønne massage :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
CPHstuderende skrev, for 5 minutter siden:

Der er ingen mulighed for ekstra hos Odense Thai. Jeg kommer der ca. en gang om måneden for massagens skyld og der er yderst professionelt. Jeg har mine favoritter. Det gør jo ikke noget, at pigen er køn :) Det rykker da også lidt i underlivet, når de kommer lidt tæt, men der sker ikke mere end det. Sidst havde jeg fornøjelsen af at lægge øre til, at en mand kom ind og påstod folk sagde han kunne få afslutning der. Han blev pænt bedt om at gå.

I øvrigt synes jeg massørernes samtaler har en beroligende effekt. Jeg fatter ikke en skid thai, men sproget lyder hyggeligt, så jeg nyder bare den skønne massage :)

Ja, bestemt kompetent massage og det var heller ikke mit indtryk, at der på nogen måde er mulighed for ekstra.

Det er nok smag og behag om man synes det er hyggeligt med "banegårdsstemning", men hvis man har in mente, at dette er en del af pakken, så er det bestemt anbefalelsesværdigt; ikke mindst til prisen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...