Rejsenetværk 9604 Skrevet 16. September, 2017 Når jeg vil skrive en ny privatbesked, så står teksten i skrivefeltet fra den forrige besked jeg skrev. Hvorfor? Jeg skal slette den gamle tekst hver gang for at skrive en ny. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 16. September, 2017 Rejsenetværk skrev, 1 time siden: Når jeg vil skrive en ny privatbesked, så står teksten i skrivefeltet fra den forrige besked jeg skrev. Hvorfor? Jeg skal slette den gamle tekst hver gang for at skrive en ny. Venlig hilsen Rejsenetværk Jeg har prøvet det samme, de gange jeg af forskellige årsager har skrevet en privat besked men ikke har trykket send alligevel og så efter noget tid vender tilbage og vil skrive en ny besked til vedkommende profil. Antager at den gemmer en slags kladde......Er det det samme i dit tilfælde ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9604 Skrevet 16. September, 2017 @DK fyr 34 Kan ikke lige huske om jeg hat prøvet netop det, som du beskriver. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg