Hop til indhold

Recommended Posts

HCK skrev, den 22.6.2019 at 23:06:

Hvad skulle det hjælpe ikke at børste tænder den første time ?

- HCK

Det er vel for ikke at skade slimhinden når der er afføringsbakterier i det omkringliggende miljø. Bare et bud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lykkedes mig for nyligt af få en omgang urin og caviar af en sød pige som havde det på "menukortet". Jeg havde spurgt ind til i telefonen nogen timer i forvejen om hun nu også havde noget at give, og om hun selv var klar på det. Da vi kom til sceancen gjorde hun virkeligt sit bedste for at få noget ud ad flere omgange. Det lykkedes hende ikke at pisse mig direkte i munden imens jeg slikkede hende. Det blev til et hæderligt forsøg, og til sidst måtte vi tage et glas til hjælp. Her fik hun så givet et lille ad fra sig da jeg tog en tår af det, og det forsatte desværre lidt sådan. Hun forsøgte nu at skide i et papirforet platiclåg hun havde improviseret til formålet. Hun pressede og arbejdede, og det blev til et par små hårde "nødder". Hun måtte have været forstoppet, og vi forsøgte igen også på toilettet. hun klagede lidt over at det nærmest var som at føde, og begyndte også at vise flere tegne på afsky, og stille spørgsmål som "why you like this".

Da jeg ikke ville udsætte hende for mere ubehag fortsatte vi med lidt almindelig sex (som hun sagde god for), men det lod også til ikke at være så behageligt for hende, så den sidste del af tiden lå vi bare og holdt om, puttede og snakkede - noget jeg fornemmede vi begge godt kunne lide. Hun var faktisk rigtigt god til den del af det.

Det undrer mig bare at hun har valgt at udbyde "caviar" og "golden shower" når det nu er noget hun synes er ubehageligt at give. Det betyder jo at hun får besøg af perverse stoddere som mig (når jeg er i det humør), fremfor nogen der hellere vil noget andet. Hun er en rigtigt smuk og sød pige først i tyverne, og kunne efter min mening nemt udbyde "cuddling" eller GFE til det prisleje som jeg betalte for en hård, pervers omgang.

Er der andre her med lignende erfaringer. Evt. kendskab til piger der ikke synes det er det ulækreste i verden at en mand gerne vil smage på hendes lort.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...