Hop til indhold

Recommended Posts

Kan nogen anbefale et sted med unge piger (20-25) i København? Måske et sted, der kan give en 4 hand massage? :) Vil gerne have, at pigerne er nøgne under massagen. Ønsker ikke sex, men bare en hj og god massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der leveres virkelig god 4 hands massage hos Baramee på Borups Plads, men pigerne er imidlertid dejlige uden at være hverken unge eller smukke (på den unge måde), så det er nok ikke noget for dig (de smider ellers gerne klunset). Men så er anbefalingen da i hvert fald givet videre til andre knap så alderskræsne. 

Synes i øvrigt, at der er en tendens til, at det især er de mere modne, der tilbyder 4 hands - eller tager jeg fejl? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Virgula skrev, for 3 minutter siden:

Der leveres virkelig god 4 hands massage hos Baramee på Borups Plads, men pigerne er imidlertid dejlige uden at være hverken unge eller smukke (på den unge måde), så det er nok ikke noget for dig (de smider ellers gerne klunset). Men så er anbefalingen da i hvert fald givet videre til andre knap så alderskræsne. 

Synes i øvrigt, at der er en tendens til, at det især er de mere modne, der tilbyder 4 hands - eller tager jeg fejl? 

Synes i øvrigt at der er en tendens til at det især er de mere modne der tilbyder de bedste oplevelserne - eller tager jeg fejl?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 6 minutter siden:

Synes i øvrigt at der er en tendens til at det især er de mere modne der tilbyder de bedste oplevelserne - eller tager jeg fejl?

Nei, det gør ikke du.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Scandin2017 skrev, den 14/9/2017 at 22:17:

Kan nogen anbefale et sted med unge piger (20-25) i København? Måske et sted, der kan give en 4 hand massage? :) Vil gerne have, at pigerne er nøgne under massagen. Ønsker ikke sex, men bare en hj og god massage.

Jeg anbefaler Hvidovrevej 80 for 4hånds :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...