Hop til indhold
Guest Elvirasub

Ny Glædespige?

Recommended Posts

Guest Elvirasub

Er på helt usikker grund. Søger en anden kvinde at sparre med. Har en anelse erfaring men kun fra privaten, men mangler en hjælpende hånd/mentor, hvis det skulle være muligt. Er 35. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elvirasub skrev, for 32 minutter siden:

Er på helt usikker grund. Søger en anden kvinde at sparre med. Har en anelse erfaring men kun fra privaten, men mangler en hjælpende hånd/mentor, hvis det skulle være muligt. Er 35. 

 

Hej

Det kommer nok lidt an på, hvad du har tænkt dig at tilbyde som glædes pige, for hvem man ville kunne anbefale at du skulle kontakte.

Er det kæreste oplevelser eller pisk som du vil tilbyde?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Elvirasub

Umiddelbart begge dele. Privat nyder jeg begge dele og er generelt ret eksperimenterende og åben. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elvirasub skrev, for 1 minut siden:

 Men som sagt, så er jeg på usikker grund 

Du er velkommen til at skrive til mig for råd og vejledning - også selvom jeg ikke har gjort mig i de mere kinky lege (i denne verden forstås) :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elvirasub skrev, for 1 time siden:

Er på helt usikker grund. Søger en anden kvinde at sparre med. Har en anelse erfaring men kun fra privaten, men mangler en hjælpende hånd/mentor, hvis det skulle være muligt. Er 35. 

Jeg kan jo ikke hjælpe dig som ”mentor,” men først og fremmest skal du være afklaret. Du skal føle med dig selv at din psyke og seksualitet kan klare forskellige mænd, der stiller op med forventninger, der svarer til den pris, som du tager for din professionelle ydelse.

Hvis du ikke har dette i dig, skal du lade være, og jeg er således helt på linje med Romantikeren.

Men ellers kommer det nok an på din type, hvordan du ser ud osv, men hvis du kan komme i betragtning, både på udseende og indstilling til service, ville jeg nok tage kontakt til et eller to af de etablerede bordeller. Der er der, du kan tjene pengene, og der vil du også kunne få den hjælp, som du efterlyser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...