Guest Elvirasub Skrevet 14. September, 2017 Er på helt usikker grund. Søger en anden kvinde at sparre med. Har en anelse erfaring men kun fra privaten, men mangler en hjælpende hånd/mentor, hvis det skulle være muligt. Er 35. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Romantikeren 1263 Skrevet 14. September, 2017 tja er enorm kedelig her. mit gode råd er lad vær... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 14. September, 2017 Elvirasub skrev, for 32 minutter siden: Er på helt usikker grund. Søger en anden kvinde at sparre med. Har en anelse erfaring men kun fra privaten, men mangler en hjælpende hånd/mentor, hvis det skulle være muligt. Er 35. Hej Det kommer nok lidt an på, hvad du har tænkt dig at tilbyde som glædes pige, for hvem man ville kunne anbefale at du skulle kontakte. Er det kæreste oplevelser eller pisk som du vil tilbyde? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Elvirasub Skrevet 14. September, 2017 Umiddelbart begge dele. Privat nyder jeg begge dele og er generelt ret eksperimenterende og åben. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Elvirasub Skrevet 14. September, 2017 Men som sagt, så er jeg på usikker grund Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 14. September, 2017 Elvirasub skrev, for 1 minut siden: Men som sagt, så er jeg på usikker grund Du er velkommen til at skrive til mig for råd og vejledning - også selvom jeg ikke har gjort mig i de mere kinky lege (i denne verden forstås) 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Finn1101 1189 Skrevet 14. September, 2017 Elvirasub skrev, for 1 time siden: Er på helt usikker grund. Søger en anden kvinde at sparre med. Har en anelse erfaring men kun fra privaten, men mangler en hjælpende hånd/mentor, hvis det skulle være muligt. Er 35. Jeg kan jo ikke hjælpe dig som ”mentor,” men først og fremmest skal du være afklaret. Du skal føle med dig selv at din psyke og seksualitet kan klare forskellige mænd, der stiller op med forventninger, der svarer til den pris, som du tager for din professionelle ydelse. Hvis du ikke har dette i dig, skal du lade være, og jeg er således helt på linje med Romantikeren. Men ellers kommer det nok an på din type, hvordan du ser ud osv, men hvis du kan komme i betragtning, både på udseende og indstilling til service, ville jeg nok tage kontakt til et eller to af de etablerede bordeller. Der er der, du kan tjene pengene, og der vil du også kunne få den hjælp, som du efterlyser. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Angelina Angel 1766 Skrevet 14. September, 2017 Jeg tilbyder lidt af det hele du er velkommen til at smide mig en besked 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg