Hop til indhold
Mrmt

Nogen der har besøgt hende ? Milf

Recommended Posts

Persia Monir hvis jeg husker rigtigt. Meget kendt model og næppe i Kbh til sex uden kondom.

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er persia monir på billederne, som bananas skriver.

En af mine absolutte ynglings milf. Med fare for at blive skuffet over det ikke er hende, så skal det undersøges. Smutter forbi inden weekenden er omme. I hører nærmere. Hvis andre kommer før mig, så smid endelig en bsk herinde....

Tak for et fedt forum, og alle jeres indlæg :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære venner.

Så er hun forsøgt, men min tålmodighed rakte ikke...

Skrev sms imorges kl. 8 om vi ku mødes kl.10.00.....intet svar.

Ringede et par gange, hvor den gik på svare.

Fik fat i hende på tlf. Kl.9.30 og aftale et møde kl. 10.15 aftalte at hun sku sende adr. På sms.

Efter 10 min uden nogen adr. Skrev jeg at jeg stadig ventede adr. For at ku finde hende. Intet svar....

Ringede yderlige 2 gange, og talte med hende, og aftalte Hun sku sms adr. Uden at jeg modtog den.

Hun har stadig ikke sendt noget. Så det virker sku lidt useriøst.

Har ringet og skrevet fra en tlf der er registreret.så hun havde mulig for at checke mig. Øv øv.... Så det bliver ikke mig der afslører om Persia er i byen. Eller om det er en der minder om hende. Er dog stadig pisse nysgerrig, da den rigtige Persia tænder mig for vildt.

Så hvis det lykkes for nogen, at mødes med hende. Så giv mig endelig bsk :rolleyes:

Endte i stedet i Farum til en gang thai tantra.... Det var satme lækkert og endte langt bedre end min fantasi rakte til. Så held i uheld.... har fundet mit nye sted, når der står thai på menuen :D

Fantastisk weekend til jer alle...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...