Hop til indhold

Recommended Posts

Har besøgt denne dejlige pige:https://annoncelight.dk/showad/234548 her til aften.

Hendes billeder er 100% hende men langt kønnere i virkeligheden. Hun yder dejlig GFE, naturlig og nem at tale med. Valgte 30 min med mulighed for at forlænge med 15 min. Vi startede med et fælles bad og hvor der blev krammet og kysset, dog ikke med tunge, koster extra. Så videre ind på sengen hvor hun startede med at give en hård/god massage fra skulder til fødder og intet blev glemt, absolut intet. Så blev jeg vendt om og hun fortsatte Body to Body. Virkelig dejlig krop. Derefter et dejligt blow med øjenkontakt og lidt gagging som hun styrer. Sluttede af med dansk. Flot, dejlig og naturlig pige med GFE på højde med f.eks Kati. Efter sex og hyggelig snak og hun havde ikke travlt med at få mig ud af døren, blev jeg tilbudt et bad og betalte derefter 800.- I min optik er Mia unik, så behandl hende med respekt, hun er en af de få!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest100 skrev, for 12 minutter siden:

Har besøgt denne dejlige pige:https://annoncelight.dk/showad/234548 her til aften.

Hendes billeder er 100% hende men langt kønnere i virkeligheden. Hun yder dejlig GFE, naturlig og nem at tale med. Valgte 30 min med mulighed for at forlænge med 15 min. Vi startede med et fælles bad og hvor der blev krammet og kysset, dog ikke med tunge, koster extra. Så videre ind på sengen hvor hun startede med at give en hård/god massage fra skulder til fødder og intet blev glemt, absolut intet. Så blev jeg vendt om og hun fortsatte Body to Body. Virkelig dejlig krop. Derefter et dejligt blow med øjenkontakt og lidt gagging som hun styrer. Sluttede af med dansk. Flot, dejlig og naturlig pige med GFE på højde med f.eks Kati. Efter sex og hyggelig snak og hun havde ikke travlt med at få mig ud af døren, blev jeg tilbudt et bad og betalte derefter 800.- I min optik er Mia unik, så behandl hende med respekt, hun er en af de få!

Lyder til du har haft en rigtig god oplevelse ;) 

hvor holder denne dejlige kvinde til hende i Aalborg ?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Jeg har besøgt Mia (Emma hedder nu vist nu) lige før hun smuttede til Aarhus .... suk hun er dejlig...

Og ja - hun er smuk og vildt charmerende .. Havde en lækker oplevelse med intim massage og sex. 

Nu venter jeg med længsel at hun besøger Aalborg igen :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dondomingo skrev, den 26/11/2017 at 13:47:

Kan se hun huserer i Aarhus nu :)

https://annoncelight.dk/showad/234548

Er der nogen som allerede har været forbi og kan sende lignede anbefaling?

Jeg skal ind og besøge hende i morgen hun er ikke dansk det er et nyt sted i Møllegade skal nok skrive hvordan det varfor en oplevelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrHey skrev, den 21/1/2018 at 16:56:

Yder hun superfransk? Evt megafransk?

Overvejer nøje om hun skal være min GP-debut ;)

 

Superfransk ja, megafransk nej.

Er desuden enig i, at hun er kønnere i virkeligheden end på billederne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er næsten lige gået ud fra hende og det var bestemt med et smil. 

Hold nu helt fast en skønhed, hun er virkelig en perle nem at tale med. 

En af ikke mange jeg har mødt som er naturlig smuk og efter min mening er der absolut ikke brug for make-up. 

Jeg betalte for en time og var ude ca halvanden time efter jeg ankom ingen hast overhoved. 

Pigen 10/10 naturlig skøn og flot pige hende skal vi passe på. 

Stedet 10/10 rent og fínt efter min mening badevandet var lidt længe om at blive varmt men det kan hun ikke gøre for. 

Sexen 10/10 igen her var der ingen hæst. 

Gentagelses risiko fuck ja ingen tvivl hun kunne godt gå hen og blive min faste tøs.  

Hun er virkelig en perle som vi skal behandle med respekt så hun kommer igen. 

Der mangler flere af hendes slags her i det nordjyske. 

Drenge hun er en af dem som skulle stå på bucket listen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Virkelig nogle gode beretninger. Det lyder som et sted man godt kan besøge.

Men jeg har lige et spørgsmål til jer da jeg har en drøm om at være på bordel, ved i om der er sådan et i Aalborg ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MadsAalb

Jeg kan kun tilslutte mig de positive kommentarer, jeg mødte hende en dag kl. 9 hun var lige kommet ud af sengen og havde ikke taget sminke på, men så stadig meget dejlig ud og med morgenhår, det grinte hun selv lidt af da hun så det i spejlet.

 

Lækker pige som helt sikkert skal besøges igen, hun kan stå mål med Rita som til tider er samme sted.

Redigeret af MadsAalb

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan ikke genkende alle de positive ting.  Har lige besøgt hende og gik igen med det samme.

 

Jeg så en almindelig østeuropæisk pige der havde haft alt for mange kunder. Der var ikke nogen glæde i hendes øjne, hun så træt ud og det drejede sig kun om at tjene penge.  Havde aftalt inden at hun skulle have nogen andet tøj på.  Da jeg kom havde hun det ikke på og fik at vide at det koster 200 kr. for tøjskifte. 

 

Jeg gik min vej så hurtigt som jeg kunne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har helt sikkert været uheldig at rende ind i Mia på en dag hvor hun måske er trist, ked eller uoplagt ... og ja .. derfor skulle hun jo måske hvis hun var bevidst om det - havde meldt afbud.

Alle kan have en "fuck dag" ... også Mia - men jeg kommenterer kun denne skriv fordi jeg er TOTAL VILD med hende og har været der en dag hvor hun var : "sexet, fræk, kæk" og en anden hvor hun var: "sexet, øm, blid og sensuel" ... En tredie hvor hun var: "vildt liderlig, fyrrig, intens og naturlig seksuel temperamentsfuld" ... wow siger jeg bare ... (ved godt at jeg lyder overstadig) .. men det er bare der fede ved hende at hun er menneskelig ... let til grin og ironi ..osv. ud over at hun jo naturligvis ikke at forglemme - er dejlig og  pishamrende lækker .... 

så det ....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ulstrup wrote, on 7/2/2018 at 14:57:

Acum pot pot pot recunoaşte toate lucrurile pozitive. Tocmai au vizitat-o şi s-au întors imediat.

 

Am văzut o fată obişnuită u Europa de Est, aveţi gri de alegerea ie. Acum, indragostesti de tine si esti indragostit de fata ta. A fost aprobat înainte de a avea alte haine. Aceasta este o idea bună şi este o idea bună să plătiţi 200 de euro. 

 

M-am plimbat cu perna zgâriată.

I think all people have bad days! And I remember you...!! Just respect  me and I will respect  you !!!

Redigeret af Mia dkkk

Del dette indlæg


Link til indlæg
marcellino skrev, den 27/11/2017 at 15:02:

 Am vizitat Mia (Emma este acum prezentat acum) chiar înainte ca ea a alunecat la Aarhus .... suspin că e minunat ...

Și da - este frumoasă și fermecătoare .. A avut o experiență plăcută cu masaj intim și sex. 

Acum o aștept să o viziteze din nou pe Aalborg : P

Thanks dear  for compliments!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mia dkkk skrev, den 27/6/2018 at 00:54:

I think all people have bad days! And I remember you...!! Just respect  me and I will respect  you !!!

Du har helt sikkert været uheldig at rende ind i Mia på en dag hvor hun måske er trist, ked eller uoplagt ... og ja .. derfor skulle hun jo måske hvis hun var bevidst om det - havde meldt afbud.

Alle kan have en "fuck dag" ... også Mia - men jeg kommenterer kun denne skriv fordi jeg er TOTAL VILD med hende og har været der en dag hvor hun var : "sexet, fræk, kæk" og en anden hvor hun var: "sexet, øm, blid og sensuel" ... En tredie hvor hun var: "vildt liderlig, fyrrig, intens og naturlig seksuel temperamentsfuld" ... wow siger jeg bare ... (ved godt at jeg lyder overstadig) .. men det er bare der fede ved hende at hun er menneskelig ... let til grin og ironi ..osv. ud over at hun jo naturligvis ikke at forglemme - er dejlig og  pishamrende lækker .... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nytilsex

Laver en aftale og skulle ringe til hende 20 min før jeg kom. Starter min bil fra Århus 

ringer til hende 20 min før jeg er der . Og hun tager den ikke ... ventet 1 time på hun måske vil ringe tilbage ... men nej . 

Så må jeg kør til Århus igen :( 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogle der har været hos hende for nyligt?

Jeg overvejer på det kraftigste at tage at smut forbi hende, men jeg vil gerne have en opdateret beskrivelse af hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anomand skrev, for 19 timer siden:

Er der nogle der har været hos hende for nyligt?

Jeg overvejer på det kraftigste at tage at smut forbi hende, men jeg vil gerne have en opdateret beskrivelse af hende

Her er en ganske ny af slagsen :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Meget sød pige, og lige så flot i virkeligheden som på billederne. Kommer helt sikkert igen hvis jeg får chancen.  :-) Hun gjorde virkelig sit bedste for at give en god oplevelse. Synes i øvrigt godt om stedet hun har i Aalborg centrum. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...