Hop til indhold
Glory

Duang Rung Carl Berthelsens gade Aarhus

Recommended Posts

mester4u skrev, for 6 timer siden:

LINK...

Google. 

Det er ret simpelt. Men det kræver selvfølgelig at man selv skal gøre arbejdet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har aldrig selv oplevet eller hørt/læst, at Duang Rung skulle tilbyde andet og mere end HJ. 

 

Men hører da gerne nyt om stedet, der jo er en af de der steder, der lever en lidt stille tilværelse og ikke trækker mange poster herinde på EG. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

for mange år tilbage.... cirka 2008/9  var der en som hed Dar .... hun gav hele pakken.... og tror også mutter gjorde det selv dengang...

hun var ihvertfald mejet ud som en havneluder i amsterdam ;)  

og så har der været et par stykker til men jeg har ikke besøgt stedet siden slut 2009 ... 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kintamani skrev, for 5 timer siden:

Det var godt i "gamle dage"!

hehe... jeg er nok blevet så gammel idag at jeg syntes det var bedre tidligere .... 

service niveauet og hyggen var bare anderledes... og der er langt imellem dem idag ... helt sikkert jeg har ingen illusion om de arbejder for sjov...

men der var bare en andet "arbejds moral " ;)  tidligere  ....

 

det var nok derfor at jeg gav pigen i tåsinggade 2 så glødende min anbefaling .... god tid ... hygge snak ...smil ...  super duper mega fransk og fuld pakke for 700 kr 

så er det lige før det er på Pattaya niveau ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Carl Bertelsens gade lever sit eget stille liv og har  sikkert sin faste kundekreds 

  Jeg har besøgt klinikken en del gange,, og de sidste par gange jeg har været der er jeg gået smilende derfra og meget afslappet i hele kroppen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Tommeltot skrev, den ‎15‎-‎09‎-‎2017 at 22:44:

Carl Bertelsens gade lever sit eget stille liv og har  sikkert sin faste kundekreds 

  Jeg har besøgt klinikken en del gange,, og de sidste par gange jeg har været der er jeg gået smilende derfra og meget afslappet i hele kroppen.

Er det som man tit møder efterhånden - ret modne thapiger på denne klinik også ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...