Hop til indhold
Sirfl

Lucyline, hold jer langt væk.

Recommended Posts

Havde efter 134 beskeder frem og tilbage lavet en aftale med Lucyline (intet link da hun har blokeret mig) i Århus hvor jeg var omkring pga. arbejde. Vi havde aftalt, at mødes i den lejlighed jeg havde lejet gennem airbnb. 15 min efter aftalt mødetid skriver jeg til hende på sugardating om hun er på vej, hun svarere hun er forsinket, jeg skriver hvornår hun er her, hører intet, kigger ofte om hun har læst/åbnet den sidste besked? Pludselig er hun væk fra min postkasse, hvilket betyder han har blokeret mig. 

Nedtur, hold jer langt væk fra hende :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kender ikke den pågældende ”babe,” men det bekræfter desværre min opfattelse af Sugardaters. De gode oplevelser findes, men der skal mange forsøg til, og man skal være indstillet på både at blive skuffet og snydt.

Redigeret af Finn1101

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sirfl skrev, for 3 timer siden:

Havde efter 134 beskeder frem og tilbage lavet en aftale med Lucyline (intet link da hun har blokeret mig) i Århus hvor jeg var omkring pga. arbejde. Vi havde aftalt, at mødes i den lejlighed jeg havde lejet gennem airbnb. 15 min efter aftalt mødetid skriver jeg til hende på sugardating om hun er på vej, hun svarere hun er forsinket, jeg skriver hvornår hun er her, hører intet, kigger ofte om hun har læst/åbnet den sidste besked? Pludselig er hun væk fra min postkasse, hvilket betyder han har blokeret mig. 

Nedtur, hold jer langt væk fra hende :(

Kender heller ikke den pågældende pige, og jeg vil heller ikke generalisere, men din oplevelse har jeg prøvet 2 gange i træk.  Derfor er jeg ikke længere på sugardaters. (Hvis det var der du mødte hende) :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er også stoppet på Sugardaters, men har nu heller ikke brug for at være der længere, da jeg stadig har mine to faste piger derindefra endnu. De er begge skide søde og frække, og vi snakker her priser på hhv 700 og 800 kr, da det er lysten der driver værket hos dem og ikke at de skal føre sig frem som små prinsesser som 90% af de unge piger derinde. Synes virkeligt at sugardaters har udviklet sig til et sted for små forkælede unger som fører sig frem som prinsesser, og som mener at det er mere end normalt at skulle have 2000-5000 kr for at spise et måltid mad og ikke andet. Der er så mange underlige tøser derinde efterhånden, som ikke fatter at størstedelen af de mænd som er derinde rent faktisk søger sex og ikke et måltid mad, eller et sted at smide deres penge for intet.  Konceptet sugardating er sku ligesom udvasket efterhånden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har mødtes hende da hun kaldte sig lucymus, en sød pige som også tungekysser, men blev overrasket over hvor lidt billederne lignede , hun er en lille kraftig pige med gode bryster. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
youngatheart skrev, den 15/9/2017 at 03:00:

Jeg er også stoppet på Sugardaters, men har nu heller ikke brug for at være der længere, da jeg stadig har mine to faste piger derindefra endnu. De er begge skide søde og frække, og vi snakker her priser på hhv 700 og 800 kr, da det er lysten der driver værket hos dem og ikke at de skal føre sig frem som små prinsesser som 90% af de unge piger derinde. Synes virkeligt at sugardaters har udviklet sig til et sted for små forkælede unger som fører sig frem som prinsesser, og som mener at det er mere end normalt at skulle have 2000-5000 kr for at spise et måltid mad og ikke andet. Der er så mange underlige tøser derinde efterhånden, som ikke fatter at størstedelen af de mænd som er derinde rent faktisk søger sex og ikke et måltid mad, eller et sted at smide deres penge for intet.  Konceptet sugardating er sku ligesom udvasket efterhånden.

hm det er så faktisk ikke konceptet der er udvasket,  for at gå ud og give gode middage osv er netop konceptet )
det er som siden bliver brugt, der har udvasket konceptet,  ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...