Hop til indhold
Guest SugarD

Sugardating

Recommended Posts

Guest SugarD

Hej drenge. Jeg er ny, men vil lige komme med en lille advarsel.

 Det drejer sig om sugalicious, der står Roskilde, men hun bor i Holbæk.

Ikke noget med at man må ringe og sige hej, man skal bare ringe på døren. 

Jag ankommer til p pladsen og Jeg bemærker så en sort passat der kører rundt og skifter plads og han går lidt rundt, og da det er et lejlighedskompleks med skumle typer, så skriver jeg til profilen og siger at hun ikke får de 1000 kr hvis det er at hun bliver ringet op eller skal gå osv osv, det bliver hun sur over, og skriver jeg ikke skal komme op, og skriver at hun vil finde nogen der kan smide mig væk.  Det der så sker, er at ham fra passaten står og filmer mig ser jeg.

Så nok bedst at jeg aldrig blev lukket ind.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for advarslen.

Jeg kan kun sige det igen og igen. Man skal være meget forsigtig med Sugardaters. For mig er det ubegribeligt at folkene bag sitet ikke forsøger at gøre noget, fx gøre det nemt at rapportere svindel, afpresning og lignende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SugarD

Det kunne jo være "daten" var forløbet fint nok, vi skrev jo trods alt godt sammen og hun har 4 stjerner, og også okay at der er en skummel type til at passe på hende. 

Men man aner jo ikke om han var kommet ind efter 5 minutter, og så farvel pige og penge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Derinde tror jeg at både mænd og kvinder er lige gode om det... Jeg har været der... Med samme formål som her... Og alle de gange jeg er blevet brændt af så har de været derfra.... :) 

Men ka godt forstår du smuttede igen... Han ku da om ikk andet være lidt diskret :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Det er god grund til at være forsigtig. Besøg et godt bordel i stedet: Må jeg anbefale:

 

Pussy Galores

Mon Cherie

Red Light Abel Cathrines Gade

Seduction Girls

Cassiopeia

Romantica

Retree

Sexy Club

Del dette indlæg


Link til indlæg
SugarD skrev, for 7 timer siden:

Hej drenge. Jeg er ny, men vil lige komme med en lille advarsel.

 Det drejer sig om sugalicious, der står Roskilde, men hun bor i Holbæk.

Ikke noget med at man må ringe og sige hej, man skal bare ringe på døren. 

Jag ankommer til p pladsen og Jeg bemærker så en sort passat der kører rundt og skifter plads og han går lidt rundt, og da det er et lejlighedskompleks med skumle typer, så skriver jeg til profilen og siger at hun ikke får de 1000 kr hvis det er at hun bliver ringet op eller skal gå osv osv, det bliver hun sur over, og skriver jeg ikke skal komme op, og skriver at hun vil finde nogen der kan smide mig væk.  Det der så sker, er at ham fra passaten står og filmer mig ser jeg.

Så nok bedst at jeg aldrig blev lukket ind.. 

Bliver nød til at undre mig lidt...

Helt ny profil kommer med en advarsel herinde..
Du skriver at hun opgiver sin by til Roskilde...
Nu har jeg skrevet med hende siden 8 september og der står Holbæk på profilen...

Ikke at din oplevelse ikke er sand, men som ny profil er det sjovt at det er en advarsel du kommer med som første indlæg

Del dette indlæg


Link til indlæg

har os lidt svært ved at tror ham. da jeg både kender denne pige og har set hende før.

for mig lyder det som om du har gjort noget du ikke skulle og du prøver at komme uden om det. mit råd til dig er at du skal skamme dig over at svine andre til. når du måske er den som har problemet..

Del dette indlæg


Link til indlæg
holger82 skrev, for 2 timer siden:

har os lidt svært ved at tror ham. da jeg både kender denne pige og har set hende før.

for mig lyder det som om du har gjort noget du ikke skulle og du prøver at komme uden om det. mit råd til dig er at du skal skamme dig over at svine andre til. når du måske er den som har problemet..

Sjovt igen en ny profil med første indlæg går til angreb på en anden for hans indlæg, for mig virker det som om det måske er pigen eller hende "pimp" der skriver her siden ha kan sige han kender pigen og set hende flere gange,  så ham holger82 kan jeg ikke tag seriøs..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SugarD

Jeg blev blokeret lige efter, jeg mener bare der stod Roskilde. men det er jo bare en detalje.

Og efter den oplevelse med ham der stod og filmede, så tænkte jeg at ville være hurtig og advare. 

Det kan sagtens være hun har troet at jeg ville snyde hende, da jeg skrev hun ikke ville få det fulde beløb hvis hun skulle blive afbrudt eller få besøg osv osv. (Det tænkte jeg var en god ide at skrive da jeg så ham i passaten og andre skumle typer, og at hun  ville ha pengene med det samme og at hun ikke ville ringe og sige hej først) 

Og så skriver hun i tillæg at jeg skal give de 1000 uanset om jeg er der 30 minutter eller en time.

Og det kan jo godt tolkes som om man skulle blive afbrudt..

Og ja, min profil er ny, men ellers spørg f.eks "Emilia", vi har nemlig mødtes flere gange. Det burde kunne garantere min ægthed.

Redigeret af SugarD

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dykker

Havde en oplevelse den anden aften, hvor jeg havde en aftale ved Præstø, en sød pige som jeg skrev med nogle dage, vi aftale et møde mandag aften kl. 19.30 - 19.20 skrev hun om jeg var på vej, hvilket jeg var.  Kl. 19.30 ankom jeg til adressen, som viste sig lidt mystisk, nærmest en lade på en gammel gård. Smidstrupvej 47, Præstø. Der var helt mørkt og ingen mennesker, hun lovede at komme ud og tage imod.   Jeg kørte igen fra stedet, så skrev hun hvor jeg blev af, fortalte om det mystiske sted og syntes det hele var lidt underligt. Såå svarede hun at du kørte jo i den transporter som hun så efterfølgende beskrev. Er der om to minutter skrev hun, inden jeg fik svaret var jeg blokkeret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SugarD
dykker skrev, for 1 time siden:

Havde en oplevelse den anden aften, hvor jeg havde en aftale ved Præstø, en sød pige som jeg skrev med nogle dage, vi aftale et møde mandag aften kl. 19.30 - 19.20 skrev hun om jeg var på vej, hvilket jeg var.  Kl. 19.30 ankom jeg til adressen, som viste sig lidt mystisk, nærmest en lade på en gammel gård. Smidstrupvej 47, Præstø. Der var helt mørkt og ingen mennesker, hun lovede at komme ud og tage imod.   Jeg kørte igen fra stedet, så skrev hun hvor jeg blev af, fortalte om det mystiske sted og syntes det hele var lidt underligt. Såå svarede hun at du kørte jo i den transporter som hun så efterfølgende beskrev. Er der om to minutter skrev hun, inden jeg fik svaret var jeg blokkeret.

Og for satan man bliver sindssyg af de stoddere der sælger billeder derinde

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg støtte op om SugarD og Dykker på den måde at det er vigtigt at være meget forsigtig med Sugardaters. Og så nytter det ikke noget at Kvinde1966 mener at der en en del useriøse mænd på sitet. Mændenes useriøsitet begrænser sig vel til ikke at møde op, så det er i den lette ende i forhold til det, som de såkaldte ”babes” snyder og bedrager med.

Og nej, det er ikke alle. Der findes også seriøse profiler på Sugardaters – men efter min opfattelse er det synd, hvis en seriøs glædespige eller massøse som fx Kvinde1966 spilder tiden på Sugardaters. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 14 minutter siden:

Jeg støtte op om SugarD og Dykker på den måde at det er vigtigt at være meget forsigtig med Sugardaters. Og så nytter det ikke noget at Kvinde1966 mener at der en en del useriøse mænd på sitet. Mændenes useriøsitet begrænser sig vel til ikke at møde op, så det er i den lette ende i forhold til det, som de såkaldte ”babes” snyder og bedrager med.

Og nej, det er ikke alle. Der findes også seriøse profiler på Sugardaters – men efter min opfattelse er det synd, hvis en seriøs glædespige eller massøse som fx Kvinde1966 spilder tiden på Sugardaters. 

Nu skrev jeg jo ikk at det kun var mændende der var useriøse... Skrev at de nok var lige gode om det.. 

Og ja der findes os mange seriøse derinde.. Os mænd.. Jeg har haft besøg af mange og har stadig nogen som har været her fra jeg startede.. 

Jeg er der så ikk mere da jeg faktisk syntes jeg spildte min tid derinde... :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SugarD
SugarD skrev, for 8 timer siden:

Jeg blev blokeret lige efter, jeg mener bare der stod Roskilde. men det er jo bare en detalje.

Og efter den oplevelse med ham der stod og filmede, så tænkte jeg at ville være hurtig og advare. 

Det kan sagtens være hun har troet at jeg ville snyde hende, da jeg skrev hun ikke ville få det fulde beløb hvis hun skulle blive afbrudt eller få besøg osv osv. (Det tænkte jeg var en god ide at skrive da jeg så ham i passaten og andre skumle typer, og at hun  ville ha pengene med det samme og at hun ikke ville ringe og sige hej først) 

Og så skriver hun i tillæg at jeg skal give de 1000 uanset om jeg er der 30 minutter eller en time.

Og det kan jo godt tolkes som om man skulle blive afbrudt..

Og ja, min profil er ny, men ellers spørg f.eks "Emilia", vi har nemlig mødtes flere gange. Det burde kunne garantere min ægthed.

OG Trinepigen fra Ballerup/Skovlunde/Lolland har jeg mødt og skal møde igen

Redigeret af SugarD

Del dette indlæg


Link til indlæg
dykker skrev, den 13/9/2017 at 09:49:

Havde en oplevelse den anden aften, hvor jeg havde en aftale ved Præstø, en sød pige som jeg skrev med nogle dage, vi aftale et møde mandag aften kl. 19.30 - 19.20 skrev hun om jeg var på vej, hvilket jeg var.  Kl. 19.30 ankom jeg til adressen, som viste sig lidt mystisk, nærmest en lade på en gammel gård. Smidstrupvej 47, Præstø. Der var helt mørkt og ingen mennesker, hun lovede at komme ud og tage imod.   Jeg kørte igen fra stedet, så skrev hun hvor jeg blev af, fortalte om det mystiske sted og syntes det hele var lidt underligt. Såå svarede hun at du kørte jo i den transporter som hun så efterfølgende beskrev. Er der om to minutter skrev hun, inden jeg fik svaret var jeg blokkeret.

Er ikke sikker på jeg forstår hvad du skriver. Mener du at hun eller en anden havde holdt øje siden de kunne beskrive dit køretøj eller hvordan hænger det sammen ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dykker

Ja, ved ikke hvad planen var med at fortælle mig hvilken bil jeg havde, men det kan jo tænkes brugt på mange måde, uden dog at beskylde nogle for nået, så i måske selv tænke hvad i tror det skulle gøre godt for, udover at Bruge min tid.

Redigeret af dykker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Everkal
dykker skrev, den 13/9/2017 at 09:49:

Havde en oplevelse den anden aften, hvor jeg havde en aftale ved Præstø, en sød pige som jeg skrev med nogle dage, vi aftale et møde mandag aften kl. 19.30 - 19.20 skrev hun om jeg var på vej, hvilket jeg var.  Kl. 19.30 ankom jeg til adressen, som viste sig lidt mystisk, nærmest en lade på en gammel gård. Smidstrupvej 47, Præstø. Der var helt mørkt og ingen mennesker, hun lovede at komme ud og tage imod.   Jeg kørte igen fra stedet, så skrev hun hvor jeg blev af, fortalte om det mystiske sted og syntes det hele var lidt underligt. Såå svarede hun at du kørte jo i den transporter som hun så efterfølgende beskrev. Er der om to minutter skrev hun, inden jeg fik svaret var jeg blokkeret.

Der har jeg også været. 

Totalt forladt sted, og hun svarede ikke når jeg skrev til hende. Så efter at jeg var kørt hjem gav jeg hende en masse røde tommelfingre ned og blokerede hende. Hun hed Tøzzzzzen. 

Trist at jeg ikke havde set dette indlæg inden jeg kørte fra Kbh til Præstø. 

Redigeret af Everkal

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dykker

Ja, super ærgeligt, er sikker på de (mand, kvinde og Bjarne og) gik rundt på landevejen og kiggede på mig men's jeg var der, så du noget i sammen stil ?

 

Kim

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt ærligt... jeg er sgu i tvivl om det ikke er dig der starter den her tråd den er gal med.

Jeg har skrevet i en ordentligt med den pige du hænger ud her... og hr lavet en aftale med hende, haft en af mine bedste sexoplevelser...uden at føle mig truet eller snydt...

har skrevet det før, lad nu være med at generalisere bare fordi du ikke selv har kemi eller kommunikere ordentlig med en pige....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dykker

MikkelxxxKbh jeg har bestemt også haft fine og fantastiske oplevelser på SD, men det er jo også derfor jeg syntes det er trist at nogle helt FAKE for lov at fortsætte deres virke på SD

Så mit håb er at man for renset ud i dem der ikke er reele, at så nogle ikke har kemi o.s.v. - det er jo fair nok. Men snyde folk på afveje for at more siog selv er vel ikke OK ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må jeg spørge hvordan det foregår på SD? Spørger i bare den profil der interesserer jer direkte om sex for penge, eller er der en masse snik snak frem og tilbage, før man når frem til væsentlige, nemlig om hun kan tilbyde dig sex eller ikke, del jeres erfaringer, giv mig et godt råd, jeg overvejer at oprette en profil på SD, men det er jo ret dyrt såeh..er det pengene værd? :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...