Hop til indhold

Recommended Posts

Hvis man ser på arbejdstiderne forstår man det måske lidt bedre:shock:.. Hver evig eneste dag til sent ud på aftenen/natten.. Der havde selv jeg nok virket uinteresseret osv.. Men arbejdstiderne er vist rimelig standart for de piger fra østlandene.. Selvom jeg ikke aner meget om det.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig i din betragtning om arbejdstiden. Jeg har dog oplevet mindst lige så mange uinteresserede og triste danske GP'er som udenlandske - så det vil ikke afholde mig fra at forsøge igen fremover. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Hvis man ser på arbejdstiderne forstår man det måske lidt bedre:shock:.. Hver evig eneste dag til sent ud på aftenen/natten.. Der havde selv jeg nok virket uinteresseret osv.. Men arbejdstiderne er vist rimelig standart for de piger fra østlandene.. Selvom jeg ikke aner meget om det.. 

Selvom de har skiltet med en arbejdstid på næste alle vågne timer i døgnet, så er det altså ikke ensbetydende med, at de konstant tager imod. Man skal huske på, at det ikke er tale om standard klinik-koncept hvor man mere eller mindre garanterer, at man er til rådighed for bookning hele vagten, men derimod mere noget P/D-lignende noget, hvor man i lang højere grad kan variere.

Jeg har selv udfrittet flere udenlandske om deres lange arbejdstider, og de har fortalt, at de selv skruer op og ned for antallet af gæster, simpelthen ved at tænde/slukke for mobilen. Mao. den skiltede arbejdstid er ikke en garanti for at man kan booke tid i hele perioden, men derimod en oplysning om at der er mulighed for at booke - men ikke nogen garanti.

Når det er sagt, så vil jeg sige, at vi vist alle er klar over, at der desværre både er udenlandske og danske i branchen, der ikke kan finde ud af at passe på sig selv, og tager imod alt for mange gæster, i forhold til hvad de personligt kan kapere. :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har vist nævnt det før, men synd at sådan en lækker tøs giver sådan en dårlig service. Jeg har ikke prøvet hende selvom hendes udseende tænder mig, de dårlige anmeldelser har holdt mig væk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ubeskriveligt skrev, for 4 timer siden:

Jeg har vist nævnt det før, men synd at sådan en lækker tøs giver sådan en dårlig service. Jeg har ikke prøvet hende selvom hendes udseende tænder mig, de dårlige anmeldelser har holdt mig væk.

Fuldstændig enig, jeg synes hun ser super sød ud, men det er klart at man bliver skræmt af de overvejende dårlige anmeldelser, og så er det vist endda udtrykt pænt. Får mig unægteligt til at tænke på, at pigen efter al sandsynlighed slet ikke burde give sig i kast med denne branche. Og det kan der jo så igen være mange årsager til at hun alligevel forsøger sig med. Sørgeligt bliver det jo bare på alle leder og kanter - både for hende selv og de potentielle kunder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været hos hende et par gange men hun har en lækker krop men hun virker totalt udbrændt. Fik lidt ud af hende at hun arbejder for meget og sover dårligt. Fik et godt blow med et enkelt smil men øjnende siger nået andet og lidenskaben mangler 90%. Synd hun er ret sød.

En tur hjem og lade batterierne op igen vil gør os andre underværker.

Kim

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 12/9/2017 at 09:52:

Hvis man ser på arbejdstiderne forstår man det måske lidt bedre:shock:.. Hver evig eneste dag til sent ud på aftenen/natten.. Der havde selv jeg nok virket uinteresseret osv.. Men arbejdstiderne er vist rimelig standart for de piger fra østlandene.. Selvom jeg ikke aner meget om det.. 

Enig med deg @JenniferRomantica. Der vandrer godt nok mange lidderlige mænd der ude som ikke forstår / ikke vil forstå slikt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...