Hop til indhold
Brian-o

Besøg hos Slugeren i Nordsjælland .

Recommended Posts

På en helt almindelig kedelig hverdag skulle der ske lidt frækt :-) , jeg havde tit kigget på Slugeren fra Nordsjælland så fik sendt en sms til hende og der gik ikke lang tid før vi havde en aftale .

jeg ankom som aftale og blev mødt af en dejlig smilende pige ( som ligner hende på billederne :-) ) , ind i lokalet hvor akten skulle ske. Jeg havde valgt lidt anderledes at jeg ville give hende massage og derefter selv lege og komme i munden på hende så hun kunne sluge.

Slugeren smed tøjet til hun var helt nøgen, og hvilken krop .. lille og slank som jeg kan lide det :-) , hoppede op på briksen .. først med maven nedad så jeg kunne massere ryg, skuldre, ben og balder .. en dejlig stram krop :-).. bagefter om på ryggen så forsiden kunne få en tur.. man kunne høre at hun kunne lide det :-) .Dejlige bryster og skønt at man må pille lidt op dem :-) 

Tiden gik hurtigt og lige pludselig var det til til at komme i munden på hende :-) , Slugeren lå på siden på briksen og så ville jeg selv klare det og komme i munden på hende, hun må have kunne lide massagen for hun valgte at give mig et blow til jeg kom - hun fik det meste i munden mens hun kiggede op på mig :-) 

Dejligt med en pige som man kan snakke lidt fornuftigt med imens massagen foregik - og hende bliver jeg nød til at besøge igen :-)

Sød og fræk pige :-) 

https://annoncelight.dk/showad/201766

 

 

Redigeret af Brian-o

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slugeren

Hvor er i bare søde drenge:) 

Med sådan en stiv pik lige foran ansigtet er det sku lidt svært engang imellem bare at skulle vente på sperm hi hi... 

Nød din lækre massage, dejlige stive pik og skønne ladning sperm :)

Håber snart vi ses igen, knus S

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har længe set på hendes udbud, har gerne villet besøge hende, men desværre vil hun kun høre fra Skandinaviske mænd... Det er trist for dem af os som ikke er Skandinaviske af oprindelse men født og opvokset i Danmark og ville være lige så respektfuld som enhver anden Dansker. :/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Karibuu skrev, for 7 minutter siden:

Har længe set på hendes udbud, har gerne villet besøge hende, men desværre vil hun kun høre fra Skandinaviske mænd... Det er trist for dem af os som ikke er Skandinaviske af oprindelse men født og opvokset i Danmark og ville være lige så respektfuld som enhver anden Dansker. :/

Man ser det tit og måske endda oftere og oftere at GP'erne kun tager imod skandinaviske mænd. Der kan være mange ting, der spiller ind. Høflighed og respekt som du selv nævner, det kan også være kulturelt og visse nationaliteters kvindesyn eller med sorte mænd noget med størrelsen. Det er ærgeligt, men det må man jo respektere og huske at der sikkert er nogle gode grunde bag, da de jo også går glip af en vis omsætning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ubeskriveligt skrev, for 7 minutter siden:

Man ser det tit og måske endda oftere og oftere at GP'erne kun tager imod skandinaviske mænd. Der kan være mange ting, der spiller ind. Høflighed og respekt som du selv nævner, det kan også være kulturelt og visse nationaliteters kvindesyn eller med sorte mænd noget med størrelsen. Det er ærgeligt, men det må man jo respektere og huske at der sikkert er nogle gode grunde bag, da de jo også går glip af en vis omsætning.

Jeg er heller ikke helt uforstående i den forstand. Som en der oprindeligt stammer fra Mellemøsten, væmmes jeg selv ved de religiøse aspekter af den kultur og den undertrykkelse kvinder lever under. Som sagt, det er bare ærgerligt at alle sættes i samme bås, men det ville nok kræve for meget arbejde at sortere fra individuelt, desværre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold nu op med at pive og find en anden! Hvorfor er det, at lige så snart en pige kun vil have nordiske mænd, så hviner og flæber folk som en flok svenske kællinger! Hvorfor må de ikke selv vælge hvem de må sælge deres krop til? Det er politisk korrekt hykleri på højeste plan.. Eller laveste skulle jeg nok hellere sige. Deres krop, deres valg! Hvis det ikke passer ind i folks venstreforvrængede verdensbillede må de enten tie stille eller finde en anden! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi mænd der besøger pigerne kan vælge frit fra alle hylder - udseende, oprindelse, hårfarve, store/små bryster, tatoveringer, slanke piger, velpolstrede piger - vi kan vælge ud fra ethvert parameter vi selv vælger. Så skulle vi ikke blot acceptere at pigerne også har ret til at vælge fra, uden at nogen farer i flint over det.

Til Karibuu vil jeg skrive at Slugeren virker til at være en både sød og begavet pige, og når jeg læser dit indlæg virker du lige så dansk som jeg er, så det kunne da være at du fik et positivt svar hvis du ringer og taler med hende.

Held og lykke fra
Balshoi

PS: og så iøvrigt et smil fra mig til Slugeren:-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Henstiller at man ikke afspore tråden yderligere med politisk relaterede indlæg. 

Det står pigerne frit for at vælge deres kunder, længere er den ikke - slut.

Tilbage til anmeldelsen af pigen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slugeren

Tak Rooster :)

Vil lige pointere at der hverken er noget racistisk i det eller pga dårlige oplevelser men det handler udelukkende for mig om sexuelle præferencer.. Tænder ikke på udenlandsk udseende, og jeg er kun i denne branche og tilbyder kun de ting jeg gør pga min egen nydelse.. Elsker det jeg gør og tænder virkeligt på det.. Så at gå på kompromis med nogle ydelse eller andet der ikke tænder mig, ville for mig gøre det ikke længere var af nydelse men af nød jeg gør dette og sådan er det absolut ikke... 

Så er den mis vidst barberet hi hi... 

Knus og slug fra mig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slugeren skrev, den 12/9/2017 at 10:15:

Hvor er i bare søde drenge:) 

Med sådan en stiv pik lige foran ansigtet er det sku lidt svært engang imellem bare at skulle vente på sperm hi hi... 

Nød din lækre massage, dejlige stive pik og skønne ladning sperm :)

Håber snart vi ses igen, knus S

Ja mon ikke man snart skulle kigge forbi igen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun lyder simpelhen for lækker - 

må forbi hende , men ville gerne sprøjte min ladning sperm ud over hendes smukke ansigt - og synes at have læst at hun helst er fri for det pgra det svier aht i øjnene ( forståeligt) er der nogen der har erfaring / ved dette ? 

Kempes

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kempes skrev, 1 time siden:

Hun lyder simpelhen for lækker - 

må forbi hende , men ville gerne sprøjte min ladning sperm ud over hendes smukke ansigt - og synes at have læst at hun helst er fri for det pgra det svier aht i øjnene ( forståeligt) er der nogen der har erfaring / ved dette ? 

Kempes

Det svier ikke i mine øjne når jeg kommer i ansigtet på en pige. Badabing :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kempes skrev, for 3 timer siden:

Hun lyder simpelhen for lækker - 

må forbi hende , men ville gerne sprøjte min ladning sperm ud over hendes smukke ansigt - og synes at have læst at hun helst er fri for det pgra det svier aht i øjnene ( forståeligt) er der nogen der har erfaring / ved dette ? 

Kempes

Tror hun kan tales til dette hvis hun må have nogle briller på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kempes skrev, for 17 timer siden:

Hun lyder simpelhen for lækker - 

må forbi hende , men ville gerne sprøjte min ladning sperm ud over hendes smukke ansigt - og synes at have læst at hun helst er fri for det pgra det svier aht i øjnene ( forståeligt) er der nogen der har erfaring / ved dette ? 

Kempes

har hun også gjort, men har også læst at hun stoppede med den service

jeg har været forbi sidste år hvor hun tilbød den service

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, den 27/9/2017 at 14:56:

Det svier ikke i mine øjne når jeg kommer i ansigtet på en pige. Badabing :) 

Og hvis det alligevel gør, så skal du lige skyde den af et par gange før gp besøget ... honest tip .. sort of. :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...