Hop til indhold

Recommended Posts

Efter lidt besvær lykkedes det mig, at få en aftale med hende i dag. 

Ingen grund til at gå i detaljer men jeg kan bekræfte de gode anmeldelser hun har fået. God sex og hun er virkelig smuk. Overhovedet ikke buttet som nogen siger og hendes bryster er ganske enkelt de mest perfekte jeg har oplevet. 

Eneste minus set fra min side var, at jeg havde bestilt slug og da jeg afsluttede i munden stoppede hun for tidligt så de sidste sprøjt havnede på min mave. Hun forlod derefter rummet, hvilket er et turnoff for mig. Hun kom dog tibage kort efter og vi fik en rigtig hyggelig sludder mens jeg klædte mig på.

Hun er her ikke så længe, men hun vender tilbage til Danmark i november hvor Århus og Odense er på listen. 

Jeg overvejer om jeg skal prøve lidt anal der. Ikke at det sådan tænder mig specielt, jeg vil dog gerne have det krydset af på et tidspunkt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Jeg er fuldstænding oppe at køre over hende.

Hun er en super dejlig og flot pige.

Har besøgt hende 4 gange, og savner hende 1 time efter jeg er kørt.

Hvis det stod til mig, ville jeg ikke dele hende med nogen, men er klar over at det ikke vil blive nemt.

Hvis nogen skulle være i tvivl.  JEG ER VILD MED HENDE :D

Duppen

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest rshumi
Duppen skrev, for 44 minutter siden:

Hej

Jeg er fuldstænding oppe at køre over hende.

Hun er en super dejlig og flot pige.

Har besøgt hende 4 gange, og savner hende 1 time efter jeg er kørt.

Hvis det stod til mig, ville jeg ikke dele hende med nogen, men er klar over at det ikke vil blive nemt.

Hvis nogen skulle være i tvivl.  JEG ER VILD MED HENDE :D

Duppen

 

Så populær som hun er, så bliver det svært. Dejlig skøn kvinde :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Syntes ikke hun har samme størrelse bryster på alle billeder. Men så mange har anmeldt at det ikke er FAKE billeder. Så kan man kende hende i virkeligheden, når man først har set billederne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anastasia1234
Mr1time skrev, for 4 timer siden:

Syntes ikke hun har samme størrelse bryster på alle billeder. Men så mange har anmeldt at det ikke er FAKE billeder. Så kan man kende hende i virkeligheden, når man først har set billederne

First come and check! After you can coment here! I have natural breast E!!!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tilslutter mig koret af glade gæster. Anastasia er fantastisk, utroligt nærværende, smuk og ja, alt er ægte på hende.  Det var ret pinligt, men jeg kunne simpelthen ikke få øjnene væk fra de flotte bryster den kvinde har. Jeg er begyndt at spare op til næste besøg allerede.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...