Hop til indhold
Massage-testeren

Fit for Living vanløse med afslutning?

Recommended Posts

Massage-testeren skrev, for 50 minutter siden:

Er der nogen der har besøgt den kvindelige massør her, de har diverse massager, men nogen der ved om det umiddelbart kun er massage eller om der også er noget massage af ens 3 ben? 

Sådan med al respekt, hvad får dig til at tro dette? Jeg synes at det ligner en helt almindelig praksis for fysisk velvære – og nej, de tilbyder næppe massage til ”det 3. ben” eller ”afslutning.”

For nylig efterlyste en anden bruger om en ekspedient hos den lokale bager mon var glædespige, idet han synes at hun gik udfordrende klædt, og han mente derfor at hun nok måtte være glædespige.

Der er simpelthen for pinligt! Vær nu rar at tænke jer lidt om og bruge jeres sunde fornuft.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 1 time siden:

Sådan med al respekt, hvad får dig til at tro dette? Jeg synes at det ligner en helt almindelig praksis for fysisk velvære – og nej, de tilbyder næppe massage til ”det 3. ben” eller ”afslutning.”

For nylig efterlyste en anden bruger om en ekspedient hos den lokale bager mon var glædespige, idet han synes at hun gik udfordrende klædt, og han mente derfor at hun nok måtte være glædespige.

Der er simpelthen for pinligt! Vær nu rar at tænke jer lidt om og bruge jeres sunde fornuft.

Finn - Jeg spørger jo netop fordi det ser ikke ud til det, men jeg har faktisk oplevet et sted - nævner ikke navnet - som jeg faktisk aldrig troede gjorde sådan noget, der fik man da en spiller med.

De havde ikke noget der mindede om "Fræk" afslutning i menuen og lignede faktisk lidt som den side.

Jeg fik massage , havde dog håndklæde over de nederste regioner , men da hun masseret ved inderlåreke uden at ramme lille manden og klokkeposen så slappede jeg så meget af pga rigtig god massage ( tilmed betalt af firmaet ) - og uden at tænke over det stod håndklædet lige op på stangen. Blev lidt pinlig over det og sagde det måtte hun sku undskylde. Hun sagde det har hun oplevet før så skulle jeg ikke tænke over og masserede længere nede ved fødderne. Den faldt lidt og virkede lidt rolig.

De 45 minutters massage til kroppen var ved at slutte ( 450 kostede det )

Så er hun ved at lave lidt muskel opløsne bevægelser ved lårene igen og spørger mig direkte , om hun skulle massere den afslappet hvor med jeg svarede , det troede jeg ikke lige i gjorde her. - 

Hun førte hånden ind under håndklædet som hun lige havde helt en ordentlig portion olie på og kørte i ens men Fræk tempo , og man så det ikke håndklædet var stadig oven på og eneste man så var bevægelserne op og ned, og jeg siger jeg altså kommer , og hun forsætter i samme tempo mens jeg tømmer mig i hendes hånd og håndklæde.

 

Hun tar hånden ud fra håndklædet og smiler til mig - og siger står det ikke på menuen så laver vi det hellere ikke og umiddelbart så , var det kun en Service og da håndklædet ikke blev fjernet på noget tidspunkt og blottede min erektion så hun det blot som en fuld tilfredshed for kunden hvis hun fornemmede de rent faktisk ville have det.

Men som hun også sagde , så havde hun ikke lyst til at reklamere for det og ville ikke tage det som et salgsprodukt.

Så det er derfor jeg spurgte , fordi min logik sagde det ikke var muligt mens min nysgerrighed ville noget andet :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Massage-testeren skrev, for 2 timer siden:

Finn - Jeg spørger jo netop fordi det ser ikke ud til det, men jeg har faktisk oplevet et sted - nævner ikke navnet - som jeg faktisk aldrig troede gjorde sådan noget, der fik man da en spiller med.

De havde ikke noget der mindede om "Fræk" afslutning i menuen og lignede faktisk lidt som den side.

Jeg fik massage , havde dog håndklæde over de nederste regioner , men da hun masseret ved inderlåreke uden at ramme lille manden og klokkeposen så slappede jeg så meget af pga rigtig god massage ( tilmed betalt af firmaet ) - og uden at tænke over det stod håndklædet lige op på stangen. Blev lidt pinlig over det og sagde det måtte hun sku undskylde. Hun sagde det har hun oplevet før så skulle jeg ikke tænke over og masserede længere nede ved fødderne. Den faldt lidt og virkede lidt rolig.

De 45 minutters massage til kroppen var ved at slutte ( 450 kostede det )

Så er hun ved at lave lidt muskel opløsne bevægelser ved lårene igen og spørger mig direkte , om hun skulle massere den afslappet hvor med jeg svarede , det troede jeg ikke lige i gjorde her. - 

Hun førte hånden ind under håndklædet som hun lige havde helt en ordentlig portion olie på og kørte i ens men Fræk tempo , og man så det ikke håndklædet var stadig oven på og eneste man så var bevægelserne op og ned, og jeg siger jeg altså kommer , og hun forsætter i samme tempo mens jeg tømmer mig i hendes hånd og håndklæde.

 

Hun tar hånden ud fra håndklædet og smiler til mig - og siger står det ikke på menuen så laver vi det hellere ikke og umiddelbart så , var det kun en Service og da håndklædet ikke blev fjernet på noget tidspunkt og blottede min erektion så hun det blot som en fuld tilfredshed for kunden hvis hun fornemmede de rent faktisk ville have det.

Men som hun også sagde , så havde hun ikke lyst til at reklamere for det og ville ikke tage det som et salgsprodukt.

Så det er derfor jeg spurgte , fordi min logik sagde det ikke var muligt mens min nysgerrighed ville noget andet :)

 

Dejligt oplæg og ja spørg man ikke sker der måske heller ikke nået.

Kan nikke genkendende til dette da jeg selv har oplevet lignede.

Arbejde på et tidspunkt som lagermedarbejder på grøntorvet valby ( da det lå der) og firmaet havde thai/olie/massage da vi havde hårdt arbejde. Vi betalt pr gang og bookede os på efter tider der passede ind med jobbet. En dag kom der en ny dame ..flot dansker i slut 30erne smuk krop og flotte bryster ( C 100 måske D). Da vi jokede vild og talte om sex og frække ting i afdeling fik jeg en fantasi omkring hende  og drømte om at blev intimt massaget af hende nøgen. Efter flere massager uden nået kunne jeg fornemme hun opdagede mit sulten blik på hende store bryster en dag og snakken blev mere og mere frækt. Begyndte at få thai massage af hende da jeg har rygsmerter og iskasnerven lavede ballade måtte hun massager baller inderlår. Havde underbukser på men blev bedt om at tage den af så hun kunne bedre komme til..spurgte hun pænt om der var okey( i mit hovede mere end okay). En kort historie men mundende ud i at hun sagde jeg var ret lækker og min krop var flot og vil gerne give mig lidt extra da hun godt viste jeg var vild med hende og et godt kik på hendes bryster som jeg måtte indrømme blankt til hende. Så ud som om der tændte hende og vi aftalte næste massage nøgen og tiden som sidste tid på massage skemaet så vi kunne være helt alene uden afbrydelser. Da jeg kom til hende næste gang troede jeg at det kun var mig der skulle være nøgen og lage mig på briksen total afklædt med håndklæde over numsen. Pludselig kommer hun ind og tænder små sterinlys og stiller dem omkring lokalet. Hun slukker lyset og kun iført silkemorgenkåbe nøgen uden en trævl på. Hendes hår var ellers opsat med knude i nakken blev løsnet op og hendes lange mørke hår gik ned over hendes skulder. Hun var utrolig smuk og flot 175 cm høj  store  bryster nok 100 D eller D fordelt på 70 kg krop smuk ansigt og et smil der kunne dræbe en til at kysse hende. Nå sagde hun om jeg var klar til massagen og jeg sagde JA. Kunne se hendes brystvorte var stive da de strittede på morgenkåbens stof...og vupti flagstangen var hejst og presset håndklædet i vejret.  Ja du er vist klar sagde hun frækt og lod kåben falde og det flotteste syn kom til mit øje. Kan du lide hvad du ser sagde hun jeg har glædet mig til dag og vil gerne gå hele vejen om det gjorde nået og jeg svarede det var mere en okey med mig. Med et snuptag fik hun fjernet håndklædet og i samme øjeblik fik min pik massageolie på og kælet for med alt kunstens regler.lingam....troede jeg skulle død af liderlighed og massagen blev bedre og bedre. Hun satte sig ved siden af mig og mine hænder fandt hurtigt hendes lår og inderlår til hendes skød..våd og vilige spredte hun sine ben og min finger kunne pirre hendes klitrois. Stønnen og piv liderlig var vi begge så gik hun bag mit hovede og lage sig over mit hovede så hendes store bryster hængede over min mund imens hun kælede mit lem med stort profession. Måtte sutte disse flotte hængede store babser og fandt hendes strittede brystvorter og massagede dem med hænder og mund.Lysten stig til mere og  efter 3 min kravede hun ned og suttede mit pik med stor lyst og spredte underlivet herligheder imens jeg slikke hendens lækker numsehul og fisse til hun kom. En tømning i munden på hende blev modtager med stor lyst og slug af mit sperm klaret med UG. Sex og diverse stillinger blev lavet derefter og masser af kys intimt safter tømt i begges munde og total nydelser forfuldt helt til døren.  Da hun sagde du var ensom og trængt til en type mand som mig til sex håbede hun ikke det gjorde nået hun måske kunne få taget trykket når hun ønskede det..og svarede at det var min fantasi at gør det med hende og hun kunne bare sige til når som helst. Desværre måtte vor massage sex stoppe da hun skulle stoppe hos firmaet og skulle rejse til thailand og åbne et massage skole..trist men vi mødtes måske 4 gange og oplevede det mest intime og intense sex 2 mennesker kan ønske sig. 

Savner hende vildt men sprøger man ikke finder man aldrig ud af det. Drømme kommer til virkelighed nogle gange

Har ikke set hende siden..desværre..

spirit-thai-massage.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Massage-testeren

 

Nu har jeg dig ikke mistænkt for at ville noget ondt med indlægget, og man kan også argumentere for at det er uskyldigt, men nu er dette jo ikke et lukket forum, og hvis du tænker dig om, så kan du nok se at du ikke burde have skrevet indlægget.

Fysiologisk massage og zoneterapi har altså intet at gøre med det som dette forum handler om. (Undtagelsen kan være, hvis det en thai-klinik, men det er dette jo tydeligvis ikke). 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...