Hop til indhold

Recommended Posts

Tja så blev det min tur hmmmm ved ikke rigtig men her følger lige en anmeldelse

Beliggenhed 9, Rimelig diskret

Lejlighed 4, Ikke videre indbydende og ingen dør som adskillelse så havde kontakt til Amanda undervejs som dog ikke ville være med i "legen". Måske lidt mønt ville have hjulpet men tænkte ikke tanken 

Pigen 9, Dejlig petit dame

Bryster 5, I forhold til den oplyste alder på 20 somre må der være en del der har haft fornøjelse af dem for de er ikke så faste endda

Tid 6, Købte 30 minutter - men ude efter 20

Pris 8, 500 kr. er squ da trods alt i orden

Services 5,  Inkluderede kun sex og blow - resten (tungekys, 69, lick og massage) var vist falsk markedsføring

Billeder 8, Seneste annonce var rigtige billeder - øvrige ligeså men nok taget efter et par timers klargøring af trunten

Link må I selv finde da annoncen p.t. er inaktiv - men hendes veninders annoncer er stadig aktive (Barbie og Amanda)

Alt i alt ok for en plov - Men lad være med, at forvente indlevelse ud over en plastikdukke da hun er meget distancerende

 

Kommer jeg igen - Nope "been there done that"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu skal man vist gætte hvem pigen er, men hvis jeg selv besøgte et sted eller en pige, der tilbyder  sex og blow, tungekys, 69, lick og massage i en halv time for kr. 500, så ville jeg fra begyndelsen vide at jeg skulle være heldig, hvis jeg synes at det var godt.

Kom nu drenge, brug jeres sunde fornuft! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...