Hop til indhold
Finn1101

Fantastiske Chantall fra Cassiopeia

Recommended Posts

Chantall var en af mine første rigtig gode oplevelser med en glædespige. Det er små 20 år siden, og jeg kan huske at jeg dengang tænke hvorfor dog have bøvlet med en kæreste, når man kan købe sig til så god kærestelignende sex.

http://www.cassiopeiastars.dk/pigen.asp?id=321 

I en periode var Chantall en af mine favoritpiger, men jeg holdt op med at besøge hende simpelthen af frygt for at blive forelsket i hende. Men for nylig synes jeg at jeg måtte genopleve min gamle favoritpige, og hun er stadig lige dejlig og seriøs.

Mens vi oversvømmes af udenlandske piger og forvirrede studiner på fx Sugardaters, så er det rart for os modne mænd at der findes en lækker moden kvinde som Chantall, hvor vi kan føle os trygge, og som ved hvordan en mand skal behandles.

Chantall er nok bedst til mænd på 40+ og for yngre mænd, der tænder på en seriøs og attraktiv MILF.

En i mine øjne en attraktiv og tiltalende kvinde, en af de allerbedste, 101 % seriøse og mest charmerende glædespiger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper
Finn1101 skrev, for 34 minutter siden:

Chantall var en af mine første rigtig gode oplevelser med en glædespige. Det er små 20 år siden, og jeg kan huske at jeg dengang tænke hvorfor dog have bøvlet med en kæreste, når man kan købe sig til så god kærestelignende sex.

http://www.cassiopeiastars.dk/pigen.asp?id=321 

I en periode var Chantall en af mine favoritpiger, men jeg holdt op med at besøge hende simpelthen af frygt for at blive forelsket i hende. Men for nylig synes jeg at jeg måtte genopleve min gamle favoritpige, og hun er stadig lige dejlig og seriøs.

Mens vi oversvømmes af udenlandske piger og forvirrede studiner på fx Sugardaters, så er det rart for os modne mænd at der findes en lækker moden kvinde som Chantall, hvor vi kan føle os trygge, og som ved hvordan en mand skal behandles.

Chantall er nok bedst til mænd på 40+ og for yngre mænd, der tænder på en seriøs og attraktiv MILF.

En i mine øjne en attraktiv og tiltalende kvinde, en af de allerbedste, 101 % seriøse og mest charmerende glædespiger.

så hun var 15 år gammel første gang du besøgte hende ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
happycamper skrev, 1 time siden:

så hun var 15 år gammel første gang du besøgte hende ?

Det hverken tror eller håber jeg, men kan da godt se at hun står til 35 år på hjemmesiden. Cassiopeia må ved lejlighed have opdateret alderen til 40+ år. Men lad jer ikke skræmme af det. Her er tale om en af branchens bedste og mest seriøse kvinder – sød, charmerende, god til håndværket, og faktisk også ret lækker.

Jeg gir en øl, hvis du fortryder besøget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt Chantall et utal af gange. 

Første gang for 15 år siden da jeg flyttede til hovedstaden. Sidste gang var for 14 dage siden. 

Hun er så sød, charmerende, fræk og kinky. Der er en naturlighed over hende, og hun er glad for sit arbejde. 

Vi har leget mange gange med hendes strapon (på mig), og hun ved hvor meget jeg skal have for at det er godt....

Hun er en all time greatest. 

VH 

L73

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...