Hop til indhold
Loppan

Lili - WOW For all petite lovers :)

Recommended Posts

GrayNinja skrev, for 19 timer siden:

Nogen der har besøgt hende I roskilde? Det kan næsten kun være et bedre sted ...

Jeg tillader mig at svare på mit eget spørgsmål, da jeg har været forbi det nye sted. Dejligt sted, privat/diskret, rent og pænt, gode parkerings muligheder. Sød pige :)

Redigeret af GrayNinja

Del dette indlæg


Link til indlæg
GrayNinja skrev, den 2017-09-09 at 18:35:

Jeg tillader mig at svare på mit eget spørgsmål, da jeg har været forbi det nye sted. Dejligt sted, privat/diskret, rent og pænt, gode parkerings muligheder. Sød pige :)

Skönt att höra att du var nöjd, även om "söt pige " kanske inte var så beskrivande ;)  Jag har bokat ett återbesök och hoppas verkligen att hon kommer tillbaks inom några veckor, men väljer centrala Kbh istället. Har funderat lite om ni som bor i Kbh kanske tycker att Roskilde är bedre? Mer diskret helt enkelt...är det så? Men det innebär väl samtidigt att man måste vara bilburen (ha bil)

Loppan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Loppan skrev, for 10 minutter siden:

Men det innebär väl samtidigt att man måste vara bilburen (ha bil)

Loppan

Tog fra Kbh. til Roskilde og herefter en taxa til hendes adresse burde også fungere helt fint.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har varit där igen. Hon levererar topservice varje gång. En stjärna enligt mig iallafall. Den kroppen och den numsen är en sån där som man säger WOW till på beachen och man tvingas lägga sig för att sola ryggen ett tag för att dölja det "stora" intresset :wub:

Tack Lili - ses om ett par veckor hoppas jag :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Loppan skrev, for 15 timer siden:

Skönt att höra att du var nöjd, även om "söt pige " kanske inte var så beskrivande ;)  Jag har bokat ett återbesök och hoppas verkligen att hon kommer tillbaks inom några veckor, men väljer centrala Kbh istället. Har funderat lite om ni som bor i Kbh kanske tycker att Roskilde är bedre? Mer diskret helt enkelt...är det så? Men det innebär väl samtidigt att man måste vara bilburen (ha bil)

Loppan

Beklager hvis jeg var lidt kortfattet, jeg havde en rigtig god oplevelse med hende. Jeg syntes hun er værd at rejse til Roskilde efter, som loppan skriver, hvis man er Pettie lover så er hun PIGEN.

Del dette indlæg


Link til indlæg

...och nu har de veckorna gått. Lili :wub: Den röven (måsen) är sååååå fast och fin.

Redigeret af Loppan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest umiaqse
Loppan skrev, for 2 timer siden:

Nu är hon i Hvidovre ;)

Och jag ska dit imorgon :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest umiaqse
umiaqse skrev, den 2017-10-04 at 14:55:

Och jag ska dit imorgon :D

:wacko: blev inget... hade en bokad tid, såg att jag hade ett missat sms där hon vill flytta fram min tid för någon annans bokning. Skriver ok när jag ser sms:et och ber henne bekräfta. Inget svar... skriver igen, inget svar.... öv... hatar när man blir blåst :angry:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...