Hop til indhold
intim-massage-Sara

Ny opstartet swinger lign. arrangement afholdes snart

Recommended Posts

For nogen tid siden, oprettede jeg en tråd herinde ang. et arrangement i stil med swinger/tysk koncept, som det nu endelig bliver til.

Efter jeg har besøgt en swinger klub og afluret aftenens forløb og udgifter til div. er jeg blevet klogere på, hvordan jeg endelig selv kan strikke mit projekt sammen...

Jeg har allieret mig med en mandlig partner, så vi er to der kommer til at stå for aftenens arrangement.

Der afholde et arrangement i et stort sommerhus på nord/vest  fyn af 2 dage, hver dag med sit koncept.

Både par, singlemænd og singlekvinder over 20 år er velkommen...

 

Sommerhuset fremstår yderst flot med sine 250 m2, hvor der er en weellness afdeling bestående af et  stort opvarmet svømmebassin, spabad med plads til 6 personer, sauna, 3 badeværelser, 5 bolle-soveværelser og en hems med plads til 4 personer på madrassen, stor opholdsstue med plads til 16 personer omkring det store bord, et aktivitets rum, hvor man kan spille billiard, lille bar og sofagruppe. Der er delvis overdækket terasse, hvor man skal gå udenfor at ryge.

 Der forefindes kondomer, håndsprit og vådservietter i alle soveværelser.

Der er ikke noget medlemsskab. Men du skal ringe og melde din ankomst og få adressen - det skal være fra den 1 oktober og frem til selve dagen, så jeg nogenlunde har en fornemmelse af, hvor mange der kommer og som skal handles ind til... 

Når du kommer til stedet, byder jeg dig velkommen og giver jeg dig en rundvisning. Derefter klædes der om til noget pikant/frækt lingeri/underbukser/shorts.  Derfra står det dig frit for at benytte wellness afdelingen og husets øvrige faciliteter, samt besøg i baren/køkkenet

 

LØRDAG DEN 4 NOVEMBER KL 19 -02

Der betales 400 kr. pr. person ved indgangen, som dækker følgende:

- fri bar, som består af forskellige slags øl/sodavand/vand/ kaffe (der sælges/gives IKKE spiritus) 

- imellem kl 21-23 serveres der buffet, bestående af blandet salat, pastasalat, kartoffelsalat, frikadeller, kyllingspyd, lasagne osv....alt hjemmelavet (vi er gode til at lave mad :-)) 

- der er mulighed for overnatning, da der er 5  værelser med dobbeltsenge og en hems med plads til 4 personer. For at være sikker på, at der er plads til overnatning, så giv mig besked så hurtigst som muligt, den der kommer først til mølle princippet. Man medbringer selv sit eget sengetøj. Der serveres dog ikke morgenmad og man skal være ude af sommerhuset næste dag senest kl 10

- der må frit benyttes af sommerhusets forskellige slags wellness - svømmebassin, spabad, sauna og aktivitets rummet

-  Der bliver udleveret 2 håndklæder pr. person.

- Jeg påtænker, at invitere 4 glædespiger, som mændene kan tilkøbe sig for 800 kr. for 30 min. så single mændene ikke går "sultne" i seng, hvis der ikke byder sig en anden pige...

(glædespigerne betaler på lige fod med andre, entre prisen 400 kr, så de også kan benytte sig af de samme faciliteter/mad og drikke.Jeg skal IKKE have en del af deres fortjeneste, ved det de tjener på mændene, så jeg kommer på et tidspunkt til at søge nogle piger til den 4 november. Opslag kommer senere....

Så rufferiloven og spiritus bevilling kommer jeg så ikke i fedtefadet, da jeg afholder min egen fest, jeg ligger "bare ud" for mad og drikke, så der er ikke nogen, der behøver at have ondt i bagdelen :-)

 

SØNDAG DEN 5 NOVEMBER KL  13- 18

Der betales 200 kr. pr. person ved indgangen, som dækker følgende:

- fri bar, som består af forskellige slags øl/sodavand/vand/kaffe (der sælges/gives IKKE spiritus)

- der tilbydes forskellige slags lækker frugt/ snacks/knækbrød med ost, marmelade, smør m.m...

- der må frit benyttes af sommerhusets forskellige slags aktiviteter wellness - svømmebassin, spabad, sauna og aktivitets rummet.

-  der bliver udleveret 2 håndklæder pr. person.

- der er mulighed for tilkøb af massage. Vi er 2 massører.

 - en mand, der giver sports massage til kvinder og mænd. 30 min. 200 kr. Massøren giver IKKE intim massage til mænd, kun til kvinder, så ønsker kvinden afsluttende dejlig olie/intim massage beregnes der et lille merbeløb på 100 kr.

- Jeg giver erotisk afslappende massage til mænd med afsluttende olie/intim massage/udløsning. 30 min. 300 kr.

 

Når vi nærmer os tidspunktet for arrangementet, så reklamerer jeg igen...

Knus og kram fra massage-Sara.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et virkeligt godt oplæg, som jeg håber bliver en kæmpe succes :)

Desværre kender jeg ikke min kalender for november måned, og da jeg lige har holdt ferie i oktober, bliver det nok ikke lige til at bede om fri, hvis jeg skal arbejde i den pågældende weekend.

Kunne du overveje, simpelthen at gøre det gratis for glædespiger at deltage?

Des flere glædespiger til enlige mænd, des flere betalende enlige mænd tror jeg vil deltage.

For min skyld måtte det gerne  koste 600 kr for enlige mænd, mod at det så er gratis for glædespiger at deltage.

Vi er så vant til at en hamper entre er spildt i en swingerklub, uden at få sex under ens besøg.

Så 4 - 600 kr, for alt hvad det inkluderer, og muligheden for at købe sex til fornuftige priser, er et knald godt alternativ, både til swinger klubber og bordeller.

Gid det må bliver starten på en trend, som du kan gentage igen og igen.

Så har vi et alternativ hjemme, der gør at vi ikke er nødt til at rejse til Tyskland for at få oplevelsen.

Når vi nærmer os, kunne dem som kan deltage måske arrangere noget delekørsel, hvorfra i landet vi nu kommer ?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Come on...

Petitesse-diskussioner om 200 eller 400 kr. mere eller mindre i entre har førhen skabt usikkerhed og forvirring om tidligere forsøgte koncepter.

Hvis I har meget vigtige og gode forslag, som I bare ikke kan holde for jer selv, så send da en personlig besked til arrangøren.

Og fasthold denne tråd, som det den er: En fantastisk invitation til et par sjove dage :-):-) 

Jeg synes det beskrevne koncept lyder superfint og gennemarbejdet, og at det fortjener at blive gennemført af arrangørerne, nøjagtig og præcis sådan, som de har planlagt det :-)

De har lavet et kæmpe forarbejde, og jeg letter på hatten for dette enestående arrangement og intiativ,  og jeg opfordrer alle seriøse til at møde op til et par sjove dage.

Og hvis I ikke har fri, så sørg for at få det eller brug denne gode anledning til at pjække fra arbejdet... :-):-) 

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Flot oplæg og flotte omgivelser.

Ikke for at være lyseslukker, men hvordan sikrer du dig, at du får dækket dine udgifter?

Du skriver, at der "betales 400 kr. ved indgangen", og jeg synes tidligere at have set, at et lignende arrangement er kæntret, fordi tilmeldte er udeblevet/sprunget fra i sidste øjeblik.

Del dette indlæg


Link til indlæg
intim-massage-Sara skrev, for 9 timer siden:

For nogen tid siden, oprettede jeg en tråd herinde ang. et arrangement i stil med swinger/tysk koncept, som det nu endelig bliver til.

Efter jeg har besøgt en swinger klub og afluret aftenens forløb og udgifter til div. er jeg blevet klogere på, hvordan jeg endelig selv kan strikke mit projekt sammen...

Jeg har allieret mig med en mandlig partner, så vi er to der kommer til at stå for aftenens arrangement.

Der afholde et arrangement i et stort sommerhus på nord/vest  fyn af 2 dage, hver dag med sit koncept.

Både par, singlemænd og singlekvinder over 20 år er velkommen...

 

Sommerhuset fremstår yderst flot med sine 250 m2, hvor der er en weellness afdeling bestående af et  stort opvarmet svømmebassin, spabad med plads til 6 personer, sauna, 3 badeværelser, 5 bolle-soveværelser og en hems med plads til 4 personer på madrassen, stor opholdsstue med plads til 16 personer omkring det store bord, et aktivitets rum, hvor man kan spille billiard, lille bar og sofagruppe. Der er delvis overdækket terasse, hvor man skal gå udenfor at ryge.

 Der forefindes kondomer, håndsprit og vådservietter i alle soveværelser.

Der er ikke noget medlemsskab. Men du skal ringe og melde din ankomst og få adressen - det skal være fra den 1 oktober og frem til selve dagen, så jeg nogenlunde har en fornemmelse af, hvor mange der kommer og som skal handles ind til... 

Når du kommer til stedet, byder jeg dig velkommen og giver jeg dig en rundvisning. Derefter klædes der om til noget pikant/frækt lingeri/underbukser/shorts.  Derfra står det dig frit for at benytte wellness afdelingen og husets øvrige faciliteter, samt besøg i baren/køkkenet

 

LØRDAG DEN 4 NOVEMBER KL 19 -02

Der betales 400 kr. pr. person ved indgangen, som dækker følgende:

- fri bar, som består af forskellige slags øl/sodavand/vand/ kaffe (der sælges/gives IKKE spiritus) 

- imellem kl 21-23 serveres der buffet, bestående af blandet salat, pastasalat, kartoffelsalat, frikadeller, kyllingspyd, lasagne osv....alt hjemmelavet (vi er gode til at lave mad :-)) 

- der er mulighed for overnatning, da der er 5  værelser med dobbeltsenge og en hems med plads til 4 personer. For at være sikker på, at der er plads til overnatning, så giv mig besked så hurtigst som muligt, den der kommer først til mølle princippet. Man medbringer selv sit eget sengetøj. Der serveres dog ikke morgenmad og man skal være ude af sommerhuset næste dag senest kl 10

- der må frit benyttes af sommerhusets forskellige slags wellness - svømmebassin, spabad, sauna og aktivitets rummet

-  Der bliver udleveret 2 håndklæder pr. person.

- Jeg påtænker, at invitere 4 glædespiger, som mændene kan tilkøbe sig for 800 kr. for 30 min. så single mændene ikke går "sultne" i seng, hvis der ikke byder sig en anden pige...

(glædespigerne betaler på lige fod med andre, entre prisen 400 kr, så de også kan benytte sig af de samme faciliteter/mad og drikke.Jeg skal IKKE have en del af deres fortjeneste, ved det de tjener på mændene, så jeg kommer på et tidspunkt til at søge nogle piger til den 4 november. Opslag kommer senere....

Så rufferiloven og spiritus bevilling kommer jeg så ikke i fedtefadet, da jeg afholder min egen fest, jeg ligger "bare ud" for mad og drikke, så der er ikke nogen, der behøver at have ondt i bagdelen :-)

 

SØNDAG DEN 5 NOVEMBER KL  13- 18

Der betales 200 kr. pr. person ved indgangen, som dækker følgende:

- fri bar, som består af forskellige slags øl/sodavand/vand/kaffe (der sælges/gives IKKE spiritus)

- der tilbydes forskellige slags lækker frugt/ snacks/knækbrød med ost, marmelade, smør m.m...

- der må frit benyttes af sommerhusets forskellige slags aktiviteter wellness - svømmebassin, spabad, sauna og aktivitets rummet.

-  der bliver udleveret 2 håndklæder pr. person.

- der er mulighed for tilkøb af massage. Vi er 2 massører.

 - en mand, der giver sports massage til kvinder og mænd. 30 min. 200 kr. Massøren giver IKKE intim massage til mænd, kun til kvinder, så ønsker kvinden afsluttende dejlig olie/intim massage beregnes der et lille merbeløb på 100 kr.

- Jeg giver erotisk afslappende massage til mænd med afsluttende olie/intim massage/udløsning. 30 min. 300 kr.

 

Når vi nærmer os tidspunktet for arrangementet, så reklamerer jeg igen...

Knus og kram fra massage-Sara.

Fantastisk koncept du har strikket sammen :) Typisk mig lige og skrive det under dit lange :D Bær over med mig. 

Redigeret af StudineMILF

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kanon godt initiativ!!

Kom nu, alle sammen - bak det nu op! Og lad nu være med at diskutere sagen ihjel og kloge for meget på, hvad Sara har gang i. Det kan gøres med 1000 kombinationer af priser, øl og vand inkl. eller ekskl., osv., osv., men lad nu Sara give sit koncept et skud, og så er hun helt sikkert voksen nok til at evaluere på det bagefter.

Held og lykke med projektet, Sara :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spændende arrangement. Jeg kunne godt være fristet.

Tænkte lige på: Hvordan vil man kunne se forskel på en GP og nogle af andre kvinder der forhåbentligt kommer? Bare for der ikke skal opstå misforståelser. Kommer de til at have en "uniform", et badge, eller hvordan?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...