Hop til indhold
maria30dk

Jeg gentager en god success : Sygeplerske GB mellem Vejle og Kolding d. 14 September kl. 11-12 og igen kl. 13-14

Recommended Posts

Denne gang bare med 2 GB på samme dag !

Sygeplerske GB mellem Vejle og Kolding d. 14 September kl. 11-12 og igen kl. 13-14

Hej alle i søde dejlige mænd.

Jeg afholder mega frækt Gangbang mellem Vejle og Kolding d. 14 September kl. 11-12 og igen kl. 13-14

Jeg er en 30 årig sygeplejerske, der i min fritid hygger mig med venner og familie, jeg er nok lidt genert. Men jeg har også en anden side, som jeg nok ikke viser så meget frem, men jeg har lige som andre også lyster og fantasier, og en af fantasierne er at bliver brugt godt og grundigt af flere mænd på engang, den blev opfyldt sidst jeg var her og den vil jeg gerne have til at blive virkelighed igen, jeg er som sagt lidt genert, men når først jeg kommer igang, så står jeg ret let i "tænding".

Det skal så prøves nu igen, så jeg holder et GANGBANG og det er mellem Vejle og Kolding d. 14 September kl. 11-12 og igen kl. 13-14


Jeg er ikke til analsex, men jeg nyder at slikke et stramt numsehul på en fyr og vil også gerne slikkes selv, hvis nogen skulle have lyst til det, men ingen fingre op, det bryder jeg mig ikke om - jeg er sutter gerne pik uden kondom, og vil gerne sprøjtes i munden, eller hvor du ellers måtte have lyst - Ellers er alt sex med kondom. - Sidst jeg afholdte GB havde jeg selv et ønske som blev opfyldt, og det var vildt frækt, så hvis nogen vil forsøge igen om de kan få to pikke op i mig, så er jeg frisk på at forsøge. Jeg tænder for vildt på at blive trukket blidt i håret og få lidt smækket i røven :) men ikke for hårdt.

Mine data er: 31 år - 170 cm - 75 kg og bruger 85 D i BH

Prisen for at deltage er
1 time 800 kr.
Tillæg for Sorte Kys er 200.-
Modtager ikke overførelser..

Jeg tager kun pæne soignerende mænd og hygiejnen skal selvfølgelig være i top :) - negle skal være klippede :)

Der vil være mulighed for at bade forinden og der er sæbe og håndklæde til dig.

Adressen oplyses først på selve dage kl. ca 08.00 - det foregår mellem Vejle og Kolding d. 14 September kl. 11-12 og igen kl. 13-14 meget diskret .

Mail:  [email protected] Hvis du ønsker at deltage(husk at oplyse tlf nr. for SMS ellers komme du ikke med :)

De frækkeste hilsner
Maria Qvist

Anmeldelser og billeder kan findes her.
 eroguide.dk/profile/maria30dk/

https://annoncelight.dk/showad/234101

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er jeg ikke til gangbang, så jeg tillader mig blot på vegne af fællesskabet at spørge til anoncens tilbud:

 

Er prisen på 800 kr. for begge sessioner?

Hvad er max antal deltagere?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 8 minutter siden:

Nu er jeg ikke til gangbang, så jeg tillader mig blot på vegne af fællesskabet at spørge til anoncens tilbud:

 

Er prisen på 800 kr. for begge sessioner?

Hvad er max antal deltagere?

 

maria har skrevet: 1 time 800 kr

hvert gb varer en time så det er jo nok en "stykpris" ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
aaisha skrev, for 22 minutter siden:

 

maria har skrevet: 1 time 800 kr

hvert gb varer en time så det er jo nok en "stykpris" ;) 

Nu var det mere fordi jeg for nylig læste et indlæg, hvor en brokkede sig over den manglende køkultur ved gangbangs – og så kunne jeg ikke lade være med at tænke: 1 time og kun 1 kvinde – og 800 kr – jeg vil da ikke håbe at der kommer flere end tre, men sådan er vi selvfølgelig så forskellige

Men det kunne da være rart med et svar fra Maria selv - hun må jo vide, om der er et max for antal deltagere og hvor mange det er. 

(Spørgsmålet er egentlig ikke rettet specielt mod dette gangbang, det kunne være til et hvilken som helst GB. Det må være rimeligt at kende antallet af max deltagere). 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej søde Finn1101 :wub:

Jeg har altid et maks antal tilmeldte til mine GB, antallet er 10, Det skal så siges at det nærmest er mere en regel end undtagelse at nogen melder fra og nogle blot aldrig dukker op..

I min tid her i branchen og gennem de mange GB som jeg selv har afholdt, har der aldrig været et såkaldt Kø-problem, både fordi at deltager inklusiv mig selv er meget hensyntagende, og fordi at jeg sagtens kan klare mere end 3 af gangen.

Hos mig er der altid plads til alle, og alle får en god oplevelse.. inklusiv mig selv

Desuden gør jeg altid noget ekstra ud af at helt nye føler sig velkommen og tilfredse med deres deltagelse...

P.S Prisen er 800.- pr deltager, pr. arrangement ( dvs 1 time, da disse GB er fordelt over 2 gange a 1 time pr. stk. )

Knus Maria<3

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...