Hop til indhold

Recommended Posts

Hold da op en dårlig oplevelse med en lille sur buttet thaidame, klart den dårligste til dato. Kørte igennem Rønnede via mit job, og valget faldt på Borupvej 13. Hun var negativ fra start og blev endnu mere sur da jeg bare skulle ha en times massage uden noget. Griner. Så var jeg nærig og satte ikke pris på hende. Hun var så indebrændt, at jeg aldrig har prøvet noget lignende. Og massagen var 15 på min ryg. 15 min på min røv og til sidst 15 min på mine lår og skridt. Det var så ringe og efter 45 min. Rejste hun og sagde hun var helt færdig. Griner. Så ingen anbefalinger herfra, klart spild af penge. Øvvvvv

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Hmm hvorfor besøge et sted, når du ser hende og allerede får lyst til ikke at have noget med hende at gøre, det kan da kun blive et dårligt besøg for dig selv, se på annonceprofilen, højde vægt skostørrelse, der er en del der ikke hænger sammen...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hold da op alkoholiker. Sikke en sur stikpille, kender du hende??  Hvordan skulle jeg ku køre når jeg først et kvarter inde i massagen sagde nej til det frække og hvornår har jeg sagt at jeg ikke var tilfreds med hendes udseende?? Sagde bare hun var sur og negativ og VIRKELIG indebrændt, har aldrig oplevet noget lignende. Men du kan jo tage en tur selv, du virker jo ret posetiv. Jeg skal bare ikke besøge stedet igen. Ha en god dag. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest galius
nike10 skrev, for 3 timer siden:

Hold da op alkoholiker. Sikke en sur stikpille, kender du hende??  Hvordan skulle jeg ku køre når jeg først et kvarter inde i massagen sagde nej til det frække og hvornår har jeg sagt at jeg ikke var tilfreds med hendes udseende?? Sagde bare hun var sur og negativ og VIRKELIG indebrændt, har aldrig oplevet noget lignende. Men du kan jo tage en tur selv, du virker jo ret posetiv. Jeg skal bare ikke besøge stedet igen. Ha en god dag. 

Korrekt 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har aftalt en tid i næste uge, har været der før og egentligt været tilfreds da jeg er til en pige med fyldig bagdel og bryster, men der har manglet noget. 

Nu får det et skud i bøssen til og håber det blir godt. 

Skal høre hende om hun er med på 2 fyre til massage ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gladforpir

jeg prøvede så selv "hesten" og det var de dårligste 1200 for en time med fuld pakke, jeg har givet ud

det blev til 10 min med b-to-b på ryggen og handjob, hvor hun bl.a. fjernede mine hænder fra hendes bryster

jeg skal afholde mig fra at være negativ, blot sige, at jeg ikke har noget positivt at sige/skrive....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været der en 5-6 gange og har egentlig haft den ok, som tidligere beskrevet har der manglet noget. Da jeg lå på ryggen og hun stod på gulvet foran mig flyttede hun selv mine hænder om på hendes røv, hun stod i stramme korte shorts. Brysterne blev trykket rigelig mod mit hoved og ja pludselig gik hun men vendte tilbage igen nu kun i trusser og bh, bh'en hun tog af ret hurtigt af foran mig. Jeg slikkede og fik lov til at knalde hende efter hun havde spillet den af på mig. Jeg er til en fyldig kvinde ikke fed men fyldig og måske den dag var hun i humør til sjov. En ok oplevelse men en undren over hun pludselig gik i nogle minutter da hun masserede mig. Jeg besøger hende igen. Det hun har syntes jeg er frækt og giver MIG noget. Meeen det har været skiftende oplevelser. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...