Hop til indhold
Nikolaj80

FKK Artemis, Berlin

Recommended Posts

Hej alle :),

Jeg har lige haft en uges ferie i Berlin. Og selvfølgeligt skulle Artemis opleves, for mit vedkommende min allerførste gang i en saunaklub.

1. besøg:

Jeg ankom til Artemis sidst på eftermiddag om mandagen. Det er 1 times rask gåtur fra min hotel. Jeg kan lige lange gåture og jeg havde ingen problemer med at finde stedet da jeg havde smugkigget ruten via google maps...ellers kunne jeg også have taget s-bahn til Halensee eller Westkreuz som ligger tæt på Artemis. Entreen er 80 Euro. På entreen er der en advarselskilt, alt skal være med kondom, hvis overtrådt kan bøden være op mod 50.000 euro??!! Efter brusebad kommer jeg ind til baren iført badekåbe. Den første pige introducerer sig som Jayda fra Libanon. Smuk, slank lækker pige. Men jeg sagde nej tak i første omgang. Var jo lige ankommet og jeg ville først smage aften buffet som jo er fra 18-02. Og der er fri vand, sodavand og alkoholfri øl i baren. Samt man skal jo lige "lande", gå på opdagelse om stedet og lige tage en glas vand i baren. Mandag er vist nok en stille dag på stedet og der er færre piger end forventet men stadigvæk rigeligt. Der er jo nærmest for enhver smag. Mange piger kom og hilste, men jeg må erkende at jeg har glemt næsten alle navnene undtagen dem jeg var sammen med. Jeg endte med at være sammen med Jayda med ovenpå. 60 euro for 30 min. Jayda viste sig  at være et shark og jeg opdagede det på den hårde måde. Hun var meget stresset. Come on finish i'm busy! De 30 min. var vist 15 min. Hun gad ikke engang hilse igen på mine 2 næste besøg hos Artemis. Hun holder tit til lige ved indgangen til loungen. Jeg er den type som kun har et skud på bøssen pr. dag så jeg var usikker om jeg havde et skud tilbage den dag. Efter omkring 3 timer efter Jayda sad jeg i sofaen i hjørnet, da en lille stram blondine satte sig på min skød. Det var Roberta fra Rumænien. Sød pige og kun 46 kg. Jeg elsker slanke stramme piger med små bryster. Hun var 29 år med virkeligt fit krop. På et tidspunkt spurgte hun, om hvad jeg syntes om hendes røv. Jeg svarede at det vidste jeg ikke da jeg ikke havde set den endnu. Hendes ansigtudtryk sagde: nu skal jeg vise ham. Hun viste sit røv i doggy. Damn sikke et syn. Stram velformet lille strutrøv med et lækkert flot røvhul. Jeg fik jern på omgående og vi gik op til en værelse. Igen 60 euro for 30 min. Denne her gang var der jackpot :). Stram kusse og sød pige. Hun tilbød anal som ekstra, det var 100 euro oveni. Men jeg tog ikke imod tilbudet. Eneste minus ved hende er ingen berøring på brysterne! De var meget følsomme som hun sagde(det kræver vist flere euro end bare 60 for dem). Jeg slog mit egen rekord med 2 udløsninger på samme dag :lol:

2. besøg:

Efter 1½ dags sightseeing i Berlin skulle jeg bare slappe af. Igen til Artemis sidst på eftermiddagen. Det er lingeri onsdag. Det skulle jeg se. Igen masser af piger, flere og bedre udvalgt end mandags. Efter jeg havde luret på pigerne stod valget mellem Jamilla,26, tysk men forældre fra Marokko. Hun er virkeligt åleslank med et lillebitte flot bagdel. Jeg havde troet hun var 18 år. Den anden potentielle pige var Felicia halv tysk halv braslilianer. Virkeligt slank lækker pige med en flot fast lidt sambaagtig røv. Det blev Jamilla da hun blev ledig, jeg så Felicia ikke igen den dag. 60 euro til 30. min. Kommunikation var svær. Hun kunne kun tysk og jeg kan ikke tysk. Men det blev ordnet efter lidt besvær. Hun er sød, dejligt og berøringsvenligt pige. Meget slank krop. Men hun havde vist silikone b-skåls bryster...Hendes kusse er meget følsom(eller bare øm). Hun var alle pengene værd :). Hun blev meget våd. 2 mellemøstlige piger på 2 dage, ikke værst :). Udvalget af mellemøstlige piger i DK er jo meget begrænset, da jer ellers er vildt med den slags typer. Igen var jeg tvivl om der var flere skud den dag. Det havde jeg overraskende. Det blev Shania fra Moldova. Mørkhåret køn slank pige på 26 år.. Hun var sgu helt ok. 60 euro til 30 min. Jeg så ellers også en lækker rumæner. Mørkhåret Nikita Klæstrup look alike slank med en lille røv. Men det skulle ikke være denne her gang. Hun virker sjov. Hun kaldte mig Daddy da jeg gik forbi hende. Men pikken ville ikke mere på det tidspunkt. Så mange lækre piger, men kun 1 pik :(. Jeg tangerede igen min nye rekord med 2 piger samme dag :).

3. besøg:

Det blev om fredag sidst på eftermiddagen. Ved ankomst ved skranken fik jeg øjenkontakt med en smuk slank blondine med krøller. En ren 10'er. Hun smilte til mig og jeg var solgt. Der havde jeg allerede besluttet hun skulle være min første den dag. Fandt hende igen 1½ time senere ved trappen. Jeg smilte til hende og hun kom omgånde og gav mig et krammer. Min krop mod hendes krop hårdt. Og jeg tog hende i bagdelen med begge hænder. Pikken blev omgående hårdt. Jeg var bag hende på vej op ad trappen på en af værelse. Hendes røv var et virkeligt fantastisk udsigt. Det var Liili lokalt berliner pige. 26 år. Hun var et godt knald og pengene værd. Tænk at være sammen med en så smuk pige. Wow. Fredagen var den dag jeg mindst nød. 2 gange blev jeg svinet til af en mørkhåret slank spansk pige. Hun kunne ikke klare et nej tak. Første gang var ved baren. Jeg sad i sofaen og jeg sagde nej tak til hende på en pæn måde. Hendes reaktion var et vredesudbrud med grimme spanske gloser og et ansigt det var ved at slå mig ihjel :(. Anden gang var senere på aftenen i biografen nede i kælderen. Igen nej tak til hende, det kunne hun ikke acceptere. Hun sagde: you have no money. Så prøvede hun fyren bag ved mig. Hun fik igen nej tak. Hendes reaktion til fyren var: you have no money and jerking off. På vej ud af biografen råbte hun til os hånende: Artemis good place, eat drink and sleep. FUCK råbte hun hånende til sidst. Sikke et sølle menneske :o. Jeg kan ikke huske hendes navn. Sidst på aftenen var der nu virkeligt mange besøgende. Vist 10 x mere end de alle de andre normale hverdage. Der var mange mellemøstlige mænd i grupper som var støjende, løb ned og op af trapperne. En af pigerne udtrykte irreteret: kindergarten. Og de kendte ikke til almen høflighed. Som man kender dem i DK...hvorfor så støjende? Hvorfor den konstante macho attitude? Jeg bliver aldrig kloge på mellemøstlige mænd... Men nr. 2 pige den aften blev Noelle fra Tyskland. Jeg havde spottet hende tidligt på aftenen og tænkte hun var en stærk kandidat til hygge. Hendes ansigt og frisure mindede lidt om Laura hos Sexyclub, derfor fangede hun min opmærksomhed med det samme. Men Noelle havde et stor fast røv. Jeg havde brug for lidt variation, da jeg altid går efter små / medium str. numse. Hun var pengene værd :). 6 piger på 5 dage, så var pikken virkeligt brugt og træt. Jeg bliver nok ikke liderligt igen foreløbig. 

Jeg kan godt lide konceptet. Det er jo det rene paradis:). Så mange lækre nøgne piger. Der er 3 faste spørgsmål man får fra pigerne, What is yout name, Where are you from og Will you up? Det er vel nok bare en del af gamet. Alle de piger jeg var sammen med blev glad for de 60 euro for 30 min. Så har jeg prøvet det. Og måske på gensyn<3. Nogle piger har det ok med nej tak. Nogle prøver flere gange og nogle er bare passive og bare være kønne=fyrene skal tage initiativ. 

Med venlig hilsen

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Nicolai

Super situationsrspportt fra Art, og dejligt med dine personlige oplevelser og indtryk.

To udløsninger om dagen er slet ikke så ringe endda. Uden blå pille.

De senere gange, jeg har været på fkk, har min taktik været, også at være sammen med pigerne, uden selv at få udløsning.

For jeg nyder simpelthen samværet med og synet af de smukke unge piger så meget, at bare det at snakke, nusse, lege og elske uden udløsning er himmelsk.

På den måde hilser jeg på 4-5-6 forskellige piger. Er der så 1 eller 2 jeg klikker med, så forlænger jeg gerne med dem, og fyrer de opsparede energier af i de fedeste oplevelser med de skønneste og dejligste piger :-) 

Men igen: tak for super beretning :-)

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikolaj80 skrev, for 9 timer siden:

Der er 3 faste spørgsmål man får fra pigerne, What is yout name, Where are you from og Will you up?

 

Du glemte: Your first time here? :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

En meget velskrevet anmeldelse - tak for den :) 

Men ret ekstremt med hende den forhånende pige.

Sædvanligvis bliver de piger blot lidt småfornærmede, og vender på hælen, og det er så mænd til at leve med.

Men hende her er gået langt over stregen synes jeg, og en information til stedet om hende kunne være berettiget.

Men som en  her på EG, refererede fra en samtale med en tysk pige i en klub om den skærpede tyske lovgivning, hun forventede et mindre udbud af piger fremadrettet.

Forhåbentlig skaber det lidt mere balance, og færre desperate piger i klubber med for mange piger til for få mænd.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 33 minutter siden:

hun forventede et mindre udbud af piger fremadrettet.

Ikke nødvendigvis - måske kan det tiltrække flere almindelige piger, der ikke bryder sig om at gå all in for at kunne konkurrere - nu er konkurrencen lige - og de behøver ikke at bekymre sig om ikke at få kavalerer på den bekostning, at de ønsker at holde lidt distance ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikolaj80 skrev, den 2/9/2017 at 03:22:

nogle er bare passive og bare være kønne=fyrene skal tage initiativ.

Det er sådan set også det oprindelige koncept og det jeg foretrækker, da man så kan få tid og ro til drømme om at være sammen med en bestemt pige, inden man tager kontakt - og på mig virker det altså ikke potensfremmende at pigerne jagter en - derimod kan jeg godt lide at snappe hende alle galanerne kredser om ;-)

 

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
okbobobo skrev, for 9 timer siden:

Skal lige forstå det ret... 

Er der ikke øko fransk mere? (blowjob uden kondom) inkl i de 60 euro? og er det ulovligt nu??? 

Ja det er rigtig forstået. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kwassi2 skrev, for 4 timer siden:

Ja det er rigtig forstået. 

Man må jo håbe det virker så spredningen af sygdomme reduceres. Ellers er det godt nok trist - det ER bare ikke det samme med kondom.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, den 7/9/2017 at 18:23:

En meget velskrevet anmeldelse - tak for den :) 

Men ret ekstremt med hende den forhånende pige.

Sædvanligvis bliver de piger blot lidt småfornærmede, og vender på hælen, og det er så mænd til at leve med.

Men hende her er gået langt over stregen synes jeg, og en information til stedet om hende kunne være berettiget.

Men som en  her på EG, refererede fra en samtale med en tysk pige i en klub om den skærpede tyske lovgivning, hun forventede et mindre udbud af piger fremadrettet.

Forhåbentlig skaber det lidt mere balance, og færre desperate piger i klubber med for mange piger til for få mænd.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Jeg har skrevet sammen med Artemis vedr. hende den spanske pige. Man er mere end velkommen til at henvende sig til skranken ved indgangen når den slags sker. Mon ikke det er den famøse tyske lov som har gjort hende desperato.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 7/9/2017 at 19:06:

Det er sådan set også det oprindelige koncept og det jeg foretrækker, da man så kan få tid og ro til drømme om at være sammen med en bestemt pige, inden man tager kontakt - og på mig virker det altså ikke potensfremmende at pigerne jagter en - derimod kan jeg godt lide at snappe hende alle galanerne kredser om ;-)

 

Jeg havde ellers 2 andre piger på sigtekornet som jeg ikke nåede at være sammen med. Den første var europæer, meget smuk og slank. Hun var meget passiv. Hun opsøgte ikke gæsterne. Hun plejer at tage en smøg med veninderne ved baren, og jeg prøvede med øjenkontakt nogle gange, men det lykkedes ikke. En 9'er eller måske 10'er. Den eneste gang jeg så hende bløde op var da hun så et par fyre som hun kendte i forvejen.

Den anden pige var uopnåeligt, det var den tyske unge bartender. Synes hun er meget smuk, med rødlige krølle hår. Lille fast røv og alene hendes karakteristiske latter gav mig halv jern på. Den smukkeste pige latter jeg har hørt :wub:.

Men juli og august måned er åbenbart der hvor mange af pigerne tager på ferie, derfor var der færre piger end forventet. Så hvis der bliver næste gang bliver det ikke i disse måneder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikolaj80 skrev, den 17/9/2017 at 00:47:

Den første var europæer, meget smuk og slank. Hun var meget passiv. Hun opsøgte ikke gæsterne. Hun plejer at tage en smøg med veninderne ved baren, og jeg prøvede med øjenkontakt nogle gange, men det lykkedes ikke.

Du kunne jo bare have gået over og sagt hello - og givet hende elevatorblikket. Måske var hun ny - og det er typisk at de ikke er så opsøgende ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...