Hop til indhold

Recommended Posts

Titlen hentyder til Cassiopeia Stars fødselsdag, lad det stå helt klart.

Da jeg så Cassiopeia Stars omtale af deres fødselsdagsfest, blev jeg straks interesseret. Efter at have sikret mig at min nærvedboende familie ikke var hjemme denne fredag, måtte jeg afsted. Omtalen her på sitet så interessant ud, så jeg fik billeder på nethinden a la: Mini FKK, Strip/sexklub på Reeperbahn o. lign. Jeg glædede mig faktisk lidt til at komme, hilse på nogle "brothers i n crime" og købe lidt kvalitetssex. Nå, jeg fik i det mindste kvalitetssex, derom senere.

Jeg ankom efter lidt trafikale problemer omkring Parken lidt over 15. Jeg blev lukket ind og vist ind i et rum med boreplatform bord og sofa. Straks efter entrerede tre frækkerter i små gevandter. Ingen brødre, kun skønne kvinder. Jeg blev tilbudt champagne (eller lignende mousserende drik), cupcakes a la fisse og sad pludselig som en anden sultan omgivet af dejligheder. Cupcakes'ne var pyntet med glasur inspireret af pigernes fisser (sagde de), så en eller anden konditor har været på behageligt feltarbejde :) Faktisk var jeg noget overvældet, Chantall kom til og fik mig lidt ned på jorden. Jeg sad og spekulerede hvilken af de unge damer, jeg ville invitere i chambre separée, da en broder endelig dukkede op. Jeg bad ham assistere mig, da disse fire kvinder var for meget for mig. Nå, vi var ikke helt på bølgelængde, så da to af pigerne rejste sig for at byde ham velkommen, sad jeg alene med Amanda. Jeg spurgte om ikke vi skulle trække os lidt privat tilbage. Så det gjorde vi.

Holy Moly, super oplevelse. Amanda kunne virkelig få mig til at føle at hun nød det....og jeg nød at få hende til at nyde det. En smuk lille nipse pige, søde nydelige små babser (superpassende), smukke ben, lille numse og en behåring som i mine unge dage. Hun var absolut ikke karrig med godterne, så jeg måtte til slut fylde nogle milliliter i kondomet. Bagefter lå vi og snakkede og på en eller anden måde snakkede vi musik...stor surprise, sådan et ungt nips holdt af samme slags musik som jeg (på nogle områder), vi snakkede Frank Zappa og Bob Dylan. Amanda, hvis du læser med, så skal vi da ses i Bad Doberan 20 - 22 juli 2018.

Jeg havde ikke opgivet at få lidt FKK-stemning, så jeg vendte tilbage til det første værelse. Broderen fra før var væk og de par stykker, jeg havde hørt ringe på, var også væk. Det samme skønhederne. Jeg satte mig lidt og ind kom Ruby. Egentlig ikke min type, men vældig sød. Hun satte sig meget tæt på og vi snakkede lidt...primært om ikke vi skulle lave lidt sjovt sammen, så til sidst kunne jeg mærke at mini-timeren blev nysgerrig. Jeg trængte til et bad og Ruby foreslog at vi kunne gå sammen under bruseren. hvilken charmerende ide. Det er adskillige år siden jeg har delt et bad med en kvinde. Efter lidt rengøring, forspil, rengøring, trak vi os ind i et værelse. Ruby er en lidt større pige, med store babser, latinonumse og lidt mere at tage fat i. Hun fik mini-timeren kampklar med et herligt blowjob, men i det danske svigtede han. Alderen kræver sit sold, så to gange indenfor 1 time kan jeg nok ikke mere :( . Efter jeg sagde stop tilbød hun mig at "suck it off", men jeg kunne mærke at det kun ville øge min frustration, så i stedet gnubbede hun min ryg på det behageligste med en protion olie.

Til slut, lånte jeg toilettet (skabsmodellen) og kunne høre lystige lyde fra nogle af de andre værelser, så festen var ikke slut, da jeg gik omkring kl 17.30.

Stor ros til Cassipeia, at stable arrangementet på benene, stor ros til de tilstede værende piger, kun lidt trist at de danske brødre kun kommer for at få fisse og så ud igen. Hvorfor være genert (medmindre man da er en kendis), vi er der jo alle for det samme. På tyske FKK'er har jeg ofte fået hyggelige snakke med de andre gæster, men det er vi bornerte til her i landet.

Jeg kan sagtens blive fristet til at besøge stedet igen (men desværre bor noget at den nærmeste familie i området) og især ville jeg gerne nyde Amanda en gang eller syv mere.

Venligst OT

Redigeret af Oldtimer
Cupcakes

Del dette indlæg


Link til indlæg

God beskrivelse og beretning fra et af Københavns allerbedste lysthuse. I en tid og et marked, der oversvømmes af tilbud om sex for penge, er det vigtigt at værne af de få bordeller, hvor der er styr på tingene, pigerne er afklarede – og garantien for en god oplevelse er stor.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for linket, det viser en meget ung Frank Zappa fra sin eksperimenterende side.

Her er linket til Zappanalen i Bad Doberan, hvis ikke før kunne vi mødes dér. ;)

Andre medlæsere er også velkomne.

http://www.zappanale.de/en/

Næste år kommer Moon Module sandsynligvis, i år var det Dweezil

Venligst OT

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oldtimer skrev, den 3/9/2017 at 23:01:

Tak for linket, det viser en meget ung Frank Zappa fra sin eksperimenterende side.

Her er linket til Zappanalen i Bad Doberan, hvis ikke før kunne vi mødes dér. ;)

Andre medlæsere er også velkomne.

http://www.zappanale.de/en/

Næste år kommer Moon Module sandsynligvis, i år var det Dweezil

Venligst OT

Lad nu business være business ;)

Ellers tak for en fremragende anmeldelse! Virkelig godt skrevet. Man for lyst til selv at tage afsted jo :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...