Hop til indhold

Politi knalder seks på rasteplads

Featured Replies

Skrevet

http://ekstrabladet.dk/112/politi-knalder-seks-paa-rasteplads-fire-maend-og-to-kvinder-havde-gruppesex/6803852

Ja, Politiet "knalder" åbenbart i Jylland :D

Jeg var godt klar over, at der er nogle der dyrker rasteplads-sex. Men det overrasker mig, at de gør det så åbenlyst. Jeg havde troet, at man i det mindste skjulte sig således at almindelige brugere af rastepladsen ikke opdager noget.

Jeg ved sku' ikke hvad jeg ville gøre, hvis jeg skulle stå med et lille tissetrængende barn på en rasteplads foran en bunke nøgne kroppe der kopulerer i hinanden.

Skrevet

Jeg ved heller ikke hvordan jeg vil reagere i den situation du beskriver, ikke en rar tanke, min opfordring er at de der dyrker sex udendørs gør det diskret og afsondret, var jeg alene ville jeg spørge om at deltage :) 

Skrevet

Nu kan de jo have dyrket det fx ved et bord der er skjult af buske, således at man ikke umiddelbart ser dem.  Men Aabenraa jagter dem lidt.  For ikke mange år siden ryddede de en anden rasteplads for træer og buske, fordi stedet vel nærmest dagligt blev brugt til disse udendørsfornøjelser. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.