Hop til indhold
Oldtimer

Listen over massageklinikker

Recommended Posts

Guest Maya Kathrine
Oldtimer skrev, for 19 minutter siden:

Er der en grund til at 17 års jubilaren Cassiopeia Stars ikke er på listen?

 

Venligst OT

Ikke specielt. De var med fra start af, men sidenhen er der opstået en fejl på profilen, som har gjort den er blevet skjult. Jeg har nu rettet op på fejlen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oldtimer skrev, for 20 minutter siden:

Er der en grund til at 17 års jubilaren Cassiopeia Stars ikke er på listen?

 

Venligst OT

En liste uden Cassiopeia (i Ringstedgade på Østerbro) er ikke en liste. Det er af de få steder man kan have tillid til, og et bordel der drives som alle bordeller burde drives.

Eneste minus er deres spansk med gummi, men det kan være at de har ændret det (jeg ikke spurgt om spansk på dette sted, siden jeg blev udsat for dette for snart mange år siden). 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 1 minut siden:

Eneste minus er deres spansk med gummi, men det kan være at de har ændret det (jeg ikke spurgt om spansk på dette sted, siden jeg blev udsat for dette for snart mange år siden). 

Beklager afsporingen, men er det ikke noget, der normalt bliver afgjort af den enkelte pige? Altså fordi én pige ikke ønsker arvemasse på brysterne, behøver det ikke betyde, at alle de andre piger har det ligeså? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 20 minutter siden:

Beklager afsporingen, men er det ikke noget, der normalt bliver afgjort af den enkelte pige? Altså fordi én pige ikke ønsker arvemasse på brysterne, behøver det ikke betyde, at alle de andre piger har det ligeså? 

Aner det ikke, har aldrig været ”ansat” der ;)

I betragtning af hvor meget usikker sex der (desværre) tilbydes især i dag, forekommer det måske bare at være lidt overdrevent, jeg har hørt at samme sted på et tidspunkt kun tilbød handjob med gummi, men det har jeg dog aldrig selv oplevet. – Men ellers ikke noget dårligt at sige om Cassiopeia. Det er et sted, hvor mutter har styr på tingene og ved hvad det handler om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 8 minutter siden:

Aner det ikke, har aldrig været ”ansat” der ;)

Heller ikke mig :D 

Jeg har bare aldrig hørt om, at en mutter har stukket retningslinier ud for, om man nu skulle være for sart til at få sæd på hænder eller bryster. Det er op til pigen. Noget andet er samleje og oralsex. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu må dette ikke blive misforstået. Cassiopeia er et af Københavns allermeste bordeller med afklarede danske piger og en seriøs og god behandling.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Ja Cass, er et godt sted, jeg har udelukkende gode minder og erfaringer med damerne på Østerbro, har aldrig oplevet krav om kondom, ved spansk og svensk...og altid oplevet "det er ikke til diskution" kondom ved fransk og dansk o.s.v. Godt sted gode damer...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...