Hop til indhold

Recommended Posts

Det er måske lidt udenfor emner men jeg prøver alligevel: 
Forleden var jeg til thaimassage det er for så vidt ligegyldigt hvor. 

Jeg bestilte en times oliemassage (relax) tog alt tøjet af og lagde mig på maven. Efter en god omgang ryg og skulder nåede hun balder og lår og strejfede "tilfældigt" de ædlere dele. På et tidspunkt spørger hun så, om hun skal tage tøjet af? Hun sagde ikke noget om, at det skulle koste ekstra eller noget, men jeg kan selvfølgeligt godt regne ud, at hun gerne vil tjene penge, og jeg er ikke bleg for at give en passende skilling, men jeg havde ikke lyst til selv at bringe emnet penge op i situationen. Jeg endte derfor med at sige nej tak, af ren frygt for at det blive præsenteret for en urimelig regning.
Bagefter tænkte jeg, at jeg måske bare skulle have sagt ja tak og så give hende et par sedler som drikkepenge bagefter -  Hvad ville i andre have gjort? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra

Spurgt "How much?".

De er jo der for at tjene penge og er ikke sarte. Er det for meget kan man altid joke sig enten ud af det eller til noget billigere, også efter hendes humør.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig med Tatra, de fleste thai kvinder vil tjene penge, og som du ved hvis man ikke tilbyder, så ved kunden ikke at den service findes. 

De er ikke sarte, man må godt spørge, de ved godt hvordan denne branche er. Og selv om de måske ikke selv tilbyder ekstra ved de at andre gør det. Hvis man er høflig og venlig kommer man langt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er også et problem som jeg har været udsat for et par gange, og vist kun på thai-klinikker.

Det er en del år siden første gang, det var et kendt sted på Frederiksberg/Vesterbro. Da jeg ankom spurgte jeg til prisen, men blev ikke opkrævet nogen betaling. Herefter blev jeg løbende tilbudt forskellige ekstraydelser, og jeg må da indrømme at jeg lidt frygtede prisen, men fordi stedet havde ligget der i så mange år og damen var ret kendt, tænkte jeg at det trods alt måtte være indenfor rimelighedens grænser, og det viste det sig også at være.

Da jeg derfor en anden gang blev udsat for samme fremgangsmåde, var jeg ikke så betænkelig, og jeg tog godt for mig af retterne. Det endte dog med væsentlig mere end jeg havde forventet, og siden har jeg valgt altid at spørge til prisen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
PerBar skrev, 1 time siden:

Det er måske lidt udenfor emner men jeg prøver alligevel: 
Forleden var jeg til thaimassage det er for så vidt ligegyldigt hvor. 

Jeg bestilte en times oliemassage (relax) tog alt tøjet af og lagde mig på maven. Efter en god omgang ryg og skulder nåede hun balder og lår og strejfede "tilfældigt" de ædlere dele. På et tidspunkt spørger hun så, om hun skal tage tøjet af? Hun sagde ikke noget om, at det skulle koste ekstra eller noget, men jeg kan selvfølgeligt godt regne ud, at hun gerne vil tjene penge, og jeg er ikke bleg for at give en passende skilling, men jeg havde ikke lyst til selv at bringe emnet penge op i situationen. Jeg endte derfor med at sige nej tak, af ren frygt for at det blive præsenteret for en urimelig regning.
Bagefter tænkte jeg, at jeg måske bare skulle have sagt ja tak og så give hende et par sedler som drikkepenge bagefter -  Hvad ville i andre have gjort? 

 

Bare spørg :) vi piger ved godt, at når vi tilbyder ekstra, så er det også fair at I drenge spørger ind til prisen - det er jo ikke en uvigtig del af det for nogen af os ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...