Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var forbi Carmen i går og sikke en fræk oplevelse det endte med at blive.

 

Kommunikationen fungerer perfekt og hendes engelsk er rigtig god. Stedet er diskret nok og man får tilbudt bad før og efter, som er et stort plus i min verden.

Efter badet, får jeg det bedste blowjob i lang tid. Utrolig vådt og dybt som jeg elsker det. Carmen kan sit kram og jeg får spansk mellem hendes store fyldige bryster som kan ta' pusten fra de fleste.

Resten af oplevelsen var mindeværdig og intenst og jeg kan kun anbefale at lægge vejen forbi denne frække kvinde.

Hun er her vist til i morgen el fredag. Kommer igen i oktober.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er den skønne Carmen tilbage i Kbh og jeg var ikke sent til at booke en ny aftale hos hende ;-)

 

Jeg kan egentlig godt lide at prøve nye kvinder, men Carmen er simpelthen den bedste til at give et dybt og vådt blowjob jeg har prøvet i KBH samtidig med at hun er super sød og nede på jorden og giver en god og solid service. Hun er til stede og nærværende. Der er ikke noget mere usexet, når man møder en pige som konstant har mobilen på sig og svarer tilbage til potentielle kunder. Sådan er Carmen heldigvis ikke.

Da jeg kom ind af døren, i en stuelejlighed, tæt på Flintholm Station, så var gensynsglæden stor og jeg fik tilbudt et bad, hvor jeg efterfølgende ligger i sengen og bliver mødt af nogle kæmpe bryster som omfavner mig.. Hun er en kombination af PSE og GFE og det er virkeligt frækt at se hende give blowjob med hendes sekretær-briller og bare nyde øjeblikket. Hun havde sat noget lækker musik som man kunne drømme sig væk og bare nyde tosomheden. Vi havde efterfølgende sex i nogle forskellige positioner og jeg kom ud over hendes lækre bryster. WOW - et billede der lægger sig i bevidstheden længe..  Jeg fik tilbudt et bad og vi krammede og kyssede farvel og jeg kunne trille videre i København og nyde min champions league kamp med en lækker oplevelse rigere....

 

Carmen er her vist til på lørdag, og jeg fik også hilst på hendes søde veninde, Kingi, som hun deler lejlighed med. Det kunne være lækkert at prøve dem begge sammen, men det må blive en anden gang.

 

God onsdag :D

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Poul73

desvære ser hendes bryst reducering eller forstørelse ikke ud til at være lavet så pænt... har ellers haft lyst , men meget turn off at skulle ligge og kigge på sådan nogle ar 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hendes bryster er faktisk ret flotte og pænt lavet. Se dem i virkeligheden. De er dejlige store og bløde og uden ar. 

 

Når du har din pik mellem dem, så har du den frækkeste udsigt ;) 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...